6 Haziran 2017 Salı

FİLM SEÇKİSİ 17



ÜÇ KRAL

Three Kings, 1999, A.B.D.

Irak savaşı sırasında Amerikan askerleri altın peşine düşüyorlar ama yolda başka olaylarla karşı karşıya geliyorlar. George Clooney ve Mark Whalberg. İyi aksiyon. Not:3/4

KİTABINA UYGUN AŞK

Love By the Book, 2014, A.B.D.

Hafif ve yumuşak bir romantik komedi. Türü sevenler için iyi. Bir kitapçı kız, hayallerindeki erkekle tanışır ama hayallerinde olmayan bir erkek de onunla ilgilenir. Bildiğimiz tür filmlerden. Not:3/4

ÇIPLAK AYAKLI KONTES

Barefoot Contessa, 1954, A.B.D.

Tüm zamanların en güzel sinema oyuncusu Ava Gardner başrolde. Maria adlı bir kadını hayatındaki çeşitli erkekler anlatır. Kendine özgü bir kadındır, bütün erkekler ondan bir şekilde etkilenir. Not:3/4

PARİS’TE BİR AMERİKALI

An American in Paris, 1951, A.B.D.

Paris’te geçen bir aşk ve dans filmi. Tüm zamanların en iyi müzikallerinden. Başrollerde Gene Kelly ve Leslie Caron. Müzik de George Gershwin’e ait. Rüya gibi. Not:3/4

KURT ÇOCUK

A Werewolf Boy, 2012, Güney Kore

Yaşlı bir teyze, çocukluğunun geçtiği eve gelir ve yaklaşık 50 yıl önceki olayları hatırlar. Evlerine bir kurt çocuk gelmiştir ve bizim teyzenin genç kızlığına aşık olmuştur. Ama bir kurt çocuk elbette çevrede rahatsızlık verir. Çok romantik, duygusal, tatlı film. Ağlatıyor da. Not:3/4

36 yorum:

  1. Paris'te bir Amerikalıyı notlarıma ekledim :)

    YanıtlaSil
  2. Kurt Çocuk ve ÇIPLAK AYAKLI KONTES
    ;) Beğenildi.

    YanıtlaSil
  3. Gözüme ilk ilişen, ilk ilişmesi gereken oldu :) Romantik komedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      yumuşak film ivit :)

      Sil
  4. Kurt Çocuk merak edildi ve eklendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nil.

      ağladım yaa o filmdee :)

      Sil
  5. Ohhh ne iyi oldu bak. Dün film izleyesim geldi seçemedim bir türlü şimdi deep onaylı bir sürü film var elimde oley :)

    YanıtlaSil
  6. Eski filmleri de buluyorsun valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      eski yeni farketmiyoooo :)

      Sil
  7. Kitabına uygun aşk candir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      senden duymuştuum :)

      Sil
  8. not aldım bakalım hangilerini izlemek kısmet olacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      hayırlısı bakalımlım :)

      Sil
  9. Kitabına uygun aşk ve Paris'te bir Amerikalı'yı hemen izlemeliyiim ^-^

    YanıtlaSil
  10. Kitabına Uygun Aşk'ı merak ettim. :) Bildiğimiz türlerden olsa da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      yumuşak tatlı ivit :)

      Sil
  11. hiç birisini izlemedim hepsini listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  12. A Werewolf Boy'u mu gördüm girişte😍Mükemmel bir film gençler.İzlemediyseniz mutlaka izleyin!
    Film özürlüyüm ben.Valla bak.Klasikleri bile bilmem.O yüzden yazdıklarının hepsi yabancı bir isimden öte değil benim için😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      eveeet çok etkileyiciydi yaaa :) aman her filmi nasıl bilcez boşver yaaa :)

      Sil
  13. Ben geldim Deep bi kurt çocuğu izlemisim benim bu yaz blogta. Yazi yazma hayalim vardi ama simdi dersten kafami kaldiramiyom .
    Oruçlu halimle ort.150 soru cozuyom simdi sahura kadar ders caliscam deep.
    Blog hayallerim yıkıldı.
    İçerik bile üretemeyecek durumdayim bana tavsiye verir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      kolay gelsin yaaa :) yavsiye veririm tabii. boşver şimdi blogu bir de nasıl olsa ilerde yazarsın kii. ama bugünlerde de okulu dersleri yaz nolcak kiii :)

      Sil
  14. Bir adet A Werewolf Boy mu gördüm ben :)) diğerlerini de not aldım hemen :)

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler not alacağım izlemediklerimden bunlar:)

    YanıtlaSil
  16. Film seçimin de şarkılar kadar kaliteli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi.

      her telden takılıyom iştee :)

      Sil
  17. A were wolf boy'u izlemişim 2012 de yayınlanır yayınlanmaz , o zaman beni çok etkileyip , herkese izletmiştim hatta , zorla :D song joong ki'nin çocuk denicek zamanları herhalde :D

    YanıtlaSil
  18. Üç Kral filminin yönetmeninin çok güzel filmleri var. O filmleri referans alarak filmi edinmiştim. İzlenmeyi bekliyor.
    En sondaki Güney Kore filminin de konusu ilgimi çekti. İzleyeceğim.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      üç kral, aksiyon iyi. kurt çocuk romantik ve ağlatıcı çok güzel yanii :)

      Sil