18 Haziran 2017 Pazar

FİLM SEÇKİSİ 18



SOKAK KEDİSİ BOB

A Streetcat Named Bob, 2016, İngiltere

Yoksul, işsiz ve uyuşturucu bağımlısı bir genç adam, bir kedi bulur ve hayatı değişir. Tatlı, şirin bir film. Not:3/4

HAYALET HİKAYESİ

Personal Shopper, 2016, Fransa

Bir ünlünün alışverişlerini yapan bir genç kadın bir yandan da ölen erkek kardeşi ile iletişim kurmak istemektedir. Ancak, ölü kardeşinin ruhu yerine başka ruhlar onu ziyaret eder. Çok sakin ve gizemli bir film. Not:3/4

KANİBAL

Canibal, 2013, İspanya

Kendi halinde bir terzi bir yandan kadınları öldürüp pişirip yemektedir. Ancak, öldüreceği kadınlardan birini sever. İçinde korku olmayan sakin bir dram. Not:3/4

İNTİKAM YOLU

Drive Angry, 2011, A.B.D.

Bir baba kızının kızını kaçırıp kurban edecek adamların peşine düşer. Hızlı ve ilginç bir aksiyon. Başrolde Nicolas Cage. Not:3/4

ARTIK BİR KAHRAMAN DEĞİL

Heroine Shikkaku, 2015, Japonya

Japon ergen lise romantik komedisi. Hatori, çocukluk arkadaşı Rita’ya aşıktır. Ama Rita başka bir kızla ilgilenince bu hiç hoşuna gitmez. İki çiftin komik ilişkisi. Eğlenceli bir Manga uyarlaması. Not:3/4

48 yorum:

  1. Yeni film arıyordum harika seçimler canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      oleeeey o zamaaan :)

      Sil
  2. Şu dört dörtlük filmlerini de bir görelim artık, hep üç hep üç :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi.

      tımams bir dört dörtlük liste yapayıms mademsi :)

      Sil
  3. Güzel öneriler var ol deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kerem esena.

      mumyayı da izleyip yazmalı :)

      Sil
  4. Ya çok güzel olmuş bu film seçkisii. Sokak Kedisi Bob'u merak ettimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      çok tatlı filiiim oo :)

      Sil
  5. Sokak kedisi Bob'u izlemiştim. Tatlı, şirin bir film.:) Diğerlerine de bir ara bulursam bakarım. Emeğine sağlık, teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      bob çok tatlıydı evet. diğerleri çok önemli değil ama :)

      Sil
  6. Canım Kento'cuğumun filmini de koymuşsuuun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      çok sevdim ben ya çok komikti :)

      Sil
  7. Fılm önerilerin için Tesekkur ederız 🙏🙏😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyda nur.

      ailece seyredersiniz artık :)

      Sil
  8. teşekkürler filmler için

    YanıtlaSil
  9. "ARTIK BİR KAHRAMAN DEĞİL" tipik japon gençliğinin aşk hikayesi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      çok tatlıydı yaaa :)

      Sil
  10. Deepdeep bana Kore dizisi önerir misin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady.

      tabikide :) kill me heal me :)

      Sil
  11. Güzel öneriler ve sanırım hiçbirisini de seyetmedim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      bişi bişi diil :)

      Sil
  12. Merhaba.
    "KANİBAL" ilgimi çekti. Lezzet nasılmış bahsediyor mu filmde? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      evet. şarapla iyi gidiyomuş öyle diyor :)

      Sil
    2. Harika, eminim kırmızıdır şarap da! :)

      Sil
    3. halil gönül.

      ivit gerçekten de öylee :)

      Sil
  13. deeep yanlarına türlerini de yazar mısın bir dahaki sefer yaaa :( japon kore film veya dizilerine bir türlü alışamıyorum acaba niye ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      tamam yazarım ayolcum :) sen animecisin işteee :)

      Sil
  14. Sinemada da Karayip Korsanları var ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      eveet o bir efsaneee :)

      Sil
  15. Yine güzel bir film seçkisi olmuş deep'cim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  16. Kore seçkisi olmuş sanki yazın denk gelirse izlerim sağol....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      yazın kore dizileri ne iyi gider amaaa :)

      Sil
  17. Yine birçok filmden haberdar olduk. Teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      eh filmkolik biri olması iyidir çevrede :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      senin bilgiler gibiiii :)

      Sil
  19. Sokak kedisi bob çok tatlış bir filmdi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz saklan kaç.

      ivat vallası :)

      Sil
  20. Heroine Shikkaku keyifle izlenecek bir filme benziyor. Sahur öncesi iyi gider sanki, teşekkürler liste için Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin.

      ya ben pek sırıtarak izledim yaniii :)

      Sil
  21. Hiçbirini de izlemedim .
    Şu sıralar dizi izliyorum .
    Benim minik kız kardeşim var ya Tayland dizi hastasi oldu 😂
    Haftalardir full house Tayland izleyelim diyip duruyor şuan 3. Bölüme geldim.
    Skam ın 4. Sezonunu izledim sadece o da sana karakterinin hikayesi ele alındığı için .
    Görünen adamı da izliyom.
    Korkma YGS 'yi aksatmıyorum ve yarın YGS ile ilgili yazı yazıcam yani durumun bnd nasıl gittoyle ilgili .
    Biraz guleceksin iç sesim bipolar resmen ciddiyim ayni gün içerisinde farklı ruh hallerine gidiyorum .
    çalışmayı aksatmıyorum.
    Her gün düzenli çalışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      ay ygs insanı bipolar da yapar iki polar daaaa :) sabır sabır :)

      Sil
  22. Canibal den ürktüm , tövbe yarabbim tövbe :D ilk filmi izliycem ama , biri daha yazmıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      ya bunlar oluyo biliyon mu gerçek yaşamdaaa :)

      Sil
  23. SOKAK KEDİSİ BOB bunu izledim ve çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatofotan.

      ay ne cici kedi oooo :)

      Sil