3 Haziran 2017 Cumartesi

GÖRÜNEN ADAM


Görünmeyen adamların olduğu bir dünya. Sadece aynalarda görülebiliyorlar.

Şimdilik altı bölüm yayınlandı dizi ve sadece YouTube kanalında yayınlanıyor. Bir çeşit komik bilimkurgu, absürd komedi, fantastik komedi.

Yönetmen de Onur Ünlü. Leyla ile Mecnun, Şubat, Sen de Aydınlatırsın Geceyi gibi işleriyle tanınan ve sevilen kendine özgü bir yönetmen.

Görünen Adamı ise biz görüyoruz ama kahramanlar görmüyor. Kahramanların gözlüklerini görebiliyoruz ama. Görünen Adam’ın adı Kurtuluş. Şer-Tek adlı bir firmada çalışıyor ve firmanın sahibi de bir kötü adam.

Dizi bölümleri kısacık, sıkmıyor. Dizide değişik bir ürün yerleştirme modeli de var. Dizi eğlenceli ve saçma komedileri sevenlere. Bir efsane değil ama sevimli.

64 yorum:

  1. Cok merka ettım bakacagım 🙈☺️

    YanıtlaSil
  2. Eğlenceli ve güldüren bir diziye benziyor,güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      ivit güldürüyoooo :)

      Sil
  3. Onur Ünlü'nün her işi harika bence! Farklı bakış açısı çarpıcı.
    Beş Şehir, İtirazım var filmlerini çok tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aze.

      beş şehir izliycektim ivit :)

      Sil
  4. Konusu ilginçmiş ve absürd komediyi severim bir bakacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      bu çok absürt yaa :)

      Sil
  5. Güzel bir şeye benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ümran tuncer.

      süfer diil ama güzel :)

      Sil
  6. Aaaa ne kadar ilginç mutlaka izlemeliyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      ilginç ivit :)

      Sil
  7. Konu guzel ilgi çekici ama daha güzel olabil çekilen olmadı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meczup.

      bence de daha iyi olabilirdi yaaa az güldüm yani :)

      Sil
  8. Şu sıralar dizilere sardım aslında. Black mirror adında bir diziyi izliyorum. Sen aydınlatırsın geceyi filminden sonra bir arkadaşım önermişti bu diziyi de. Black Mirror'dan sonra sanırım buna geçebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıplak yazar.

      ah ben de şubat dizisi hastasıydım yaa :)

      Sil
  9. Birkaç gün once duydum bende diziyi birazdan bakacagım :)

    YanıtlaSil
  10. İzlemek istediklerimin listesini blogta kenara koymuştum 13 reasons why orda yaziyor bende izliciiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizem.

      hımmmm haftasonu bitirdim kaçırmaa :)

      Sil
  11. You Tube diziye de mi el aymış?
    Hiç duymamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      şöyle oluyor. bizimkiler, bazen, tv yerine yutupta yayınlıyor. ben de ilk bunu izledim. ama fi var asıl bugünlerde herkesin izlediği. izlemedim ama daha :)

      Sil
  12. İlk bölümünü izledim,devam ederim herhalde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      izlenir ama süper de diil yanii :)

      Sil
  13. Harika ya. Çok gülüyorum izlerkenn :D

    YanıtlaSil
  14. 👍 süper, bu da listeye alındı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos.

      son izlediğim yazdığım çok iyi dizi yaa :)

      Sil
  15. Onur Ünlü olunca seveceğim bir dizi gibi sanki :)
    Birazdan bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      ben de seviyom onu :)

      Sil
  16. Komiksə kefimizi açmaq üçün izləməyə dəyər deməkdir. Mütləq baxacam.

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      öyle ivit :)

      Sil
  18. Haberim yoktu, bakayım o halde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      ivit izlenir yaa :)

      Sil
  19. Dizi izleyecek pek vakit kalmıyor bana ama yine de teşekkür ederim.Ben de başkalarına tavsiye ederim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      anladım tabikidee :)

      Sil
  20. bloguna konukluğa mazhar olduğuna göre güzel bir şey olsa gerek deep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      eveeet saool ama bak son yazdığımı kaçırmaaaa diziyiii :)

      Sil
  21. Duyduğum bir dizi ama bir türlü başlayamadım , severim absürt komedi :)

    YanıtlaSil
  22. Aaaahh! İyiki yazmışsın ben de izlemeye başlamıştım. Leyla ile Mecnundan sonra yine bi Onur Ünlü dizisine kavuşmak çok hoş. :D Bölümler alışık olduğumuzdan daha kısa olunca biraz moral bozuluyo gibi oluyo ama. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jihoo.

      ah ah ben de şubat dizisi hastasıydım yaa :) evet kısa garip oluyo hemen bitiyo. ama bak son yazdığım bugün diziyi izle çok iyi bence yaa :)

      Sil
  23. Hahahaha çok eğlenceli bu dizi :D izleyince leyla ve mecnunu özledim yeniden başladım ilk sezonu nerdeyse bitti :D

    YanıtlaSil
  24. Merhaba! :)

    Duymuştum böyle bir dizi olacağını ya da olduğunu. (Şimdi olduğunu mu duydum, yoksa olacağını mı duydum; emin olamadım.) Bir bakayım. Haber verdiğin için teşekkürler :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  25. Bu diziyi kötü eleştiren sadece benim sanırım. Bana nedense bir Leyla ile Mecnun tadını yaşatmadı. Çok çocuk dizisi gibi olmuş. Karakterler Selana dizisinden transfer olmuşlar gibi. Sanırım sadece bir Onur Ünlü projesi olduğu için gereğinden fazla değer verildi ve sevildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin.

      leyla mecnun izlemedim. bun dizi cok komik degil eve iste idare eder yaa :)

      Sil
  26. Onur Ünlü hayranıyım bende ama bu dizinin ilk bölümünü izledim fakat beklentimin altında kaldı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsüm tahmazoğlu.

      evet işte süper dizi diyil çok komik diyil ama izleniyo yani :)

      Sil
  27. Merak ettim, bi bakayım :)

    YanıtlaSil
  28. Ben izliyom bunu .
    Kurtuluşu oynayan adamı ulan istanbuldan biliyom ordayken çok sevdiydim .

    YanıtlaSil
  29. İzliyorum. Leyla ile mecnun ve ben de özledim dizilerini de izlemiştim Onur Ünlü'nün en sevdiğim diziler arasına girebilecek kadar efsane yapımlardı. Bu efsane değil ama hayallerimi dizide yaşatıyor. Hep görünmez olup sokakta dolaşmak, mağazalarda gezmek, toplu taşımaya binip milleti trollemek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi.

      ha haa ben de isterdim valla :)

      Sil
  30. Aaaa tesadüfe bak ki şu an onu izliyorum. Daha doğrusu benim koca açmış bi taraftan senin yazıları okurken yarı kulak da onu dinliyordum yazını okuyunca çok şaşırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif şahin.

      ne hoş tesdadüf olmuuuş :)

      Sil
  31. Selaam Deep :) Bende izliyorum ve nasıl bitiyo anlamıyorum. Ürün yerleştirme çok çılgın :) Kucakladıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the ipek.

      tekrar hoşgeldiiin :)

      Sil
    2. the ipek.

      heyoooo :)

      Sil