26 Haziran 2017 Pazartesi

İTAATKAR


Karolin Fişekçi

Fişekçi, popüler bir ressam. Basında çok yer alıyor. Bir ara Orhan Pamuk’un sevgilisi idi. Cüretkar fotoları dolaşıyor medyada.

İtaatkar, ilk romanı. Mine adlı bir genç kadının hayatı. Onun erkeklerle ilişkisi. İlişkilerinde erkeklere itaat etmeyi ve erkekleri kendisine itaat ettirmeyi seviyor. Güzel bir kadın olduğu için bütün erkekler onun kölesi olmak istiyor.

İtaatkar bir tür erotik roman. Çok hafif bir dili var. Pembe aşk romanlarının erotik versiyonu gibi. Bilmiyoruz tabii bu romandaki gibi yaşayan kadın ve erkekler var mıdır, herhalde vardır, ki yazılabiliyor.

Mine, bizim kültürdeki kadın anlayışının dışında biraz. Cesur bir iş kadını. Geleneklerin dışında.

Zaman geçirmek için okunabilir. Popüler bir dille yazılmış. Herkese göre değil.

Not:2/4

20 yorum:

  1. Ben beğenmedim fazla avam bu kitap. Bu arada iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      önemsiz zaten :)

      Sil
  2. Ilginçmis. Iyi bayramlar canim 😊

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! :)

    Önce ekşi, sonra tatlı... Bir markette karşılaşmıştım, renkli ambalajı dikkatimi çekmişti. Bir de günlük ücret karşılığında çalışan üniversiteliyi hatırlıyorum. Üniversiteli olduğunu varsayıyorum. Tanıtıyordu. Önce ekşili, sonra tatlı... "Kolay gelsin." demiştim, gülümsemişti.

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      sour patch evet öyle önce eşki :) sonra datlı. sour zaten eşki dimek :) sana deee :)

      Sil
  4. hımm o zaman napsak zaten 2 vermişsin , :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      okunmasa da olur ama değişik işte :)

      Sil
  5. Bana kalırsa bu tarz kitaplar insana hiçbir şey katmıyor. Yani bir şeye vaktini veriyorsan mutlaka sana bir şeyler öğretmelidir. Belki de bu tip kitapların öğrettiği şey bu tip kitapların vakit kaybından öte olmadığıdır. Kendi fikrim bu tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin.

      peki ivit haklısın öyle de olabiliir :)

      Sil
  6. bu kitapla jelibom iyi gider diyosun yani :)

    YanıtlaSil
  7. Kalsın, okumayayım:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Yok kalsın bu kitap burada 😊😁sadece ilgimi çeken soy adı du Fişekçi benim soy adıma benziyor da 😊😁😀

    YanıtlaSil
  9. Nedense ilgimi çekmedi.Ama kadını araştırma isteği geldi tomodachi.Sağol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      yazar kitaptan daha ilginç evet :)

      Sil
  10. sevdiğimiz kitapları bile iki kere okumaya zaman yokken anlatabildim sanırım :)

    YanıtlaSil