2 Haziran 2017 Cuma

KİTAP ÇIKARAN BLOGÇULAR 6


BENDEN DUYMUŞ OLMA DA
Buşra Nebati
Çok sevimli bir kitap. Baştan sona huzurla ve sırıtarak okunuyor.
Bizim insanımızın halleri anlatılıyor. Ev okul aile arkadaşlık, kısa ve tatlı detaylar. Bizim insanlık halleri sevecen bir yaklaşımla bize sunuluyor.
Başrolde Azra var, liseli ergen. Tam işte yurdumuzun ergeni. Ablası Afra, erkek kardeşi Yusuf, tam bir Türk annesi ve klasik bir Türk babası olan ailesi, bir de.
Okul arkadaşları, Cemile, Sümeyye, Elif, Merve, Canan, öğretmenleri, kitabın kahramanları. Kısa öykülerden oluşan bir roman olan bu metin Azra’nın ağzından aktarılıyor.
Televizyon, akşam televizyon izlemeritüelleri, kızların kardeşliği, sabah uykuları, komşular, okul servisleri, geleneklerimiz, annelerimizin günleri, kızsal konular, ergenlik problemleri, dersten kaçma, kopya, evden izin koparmak gibi insanımıza has yaşama kodlarının bir dökümü gibi, öyküler.
Dil ise temiz, yumuşak, anlaşılır, akıcı. Pürüzsüz bir okuma keyfi.
Öykülerin uzunluğu, öykü geçişlerindeki sevimli çizimler ve eğlenceli sözler de kitabın hoşluğunu destekliyor. Kitabın arka kapağına bakınca sanki bir kız gecesine, partisine gidecekmişiz gibi hissediyoruz.
Ayrıca, Azra’nın maceraları devam edeceğe de benziyor. Devam etmesini de isteriz.
Tümüyle şirin.
Not:4/4

(Yıllardır aramızda olan ve blogunun adı LoveMeOrLeaveMe olan arkadaşımız kapattı blogunu ama instagramda var kendisi. İkinci kitabını bekliyoruz.

30 yorum:

  1. Kendisini kutluyoruz. Senin paylaşımına da teşekkürler Deep'ciğim :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler.👏Umarım başarıları daim olur ve kitapların devamı gelir. :)Senin de emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      herkes yazsın kitap ama de miii :)

      Sil
  3. Samimi güzel bir kitaba benziyor. Kitap yazabilen insanlara hayranım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      yazarsın be sen deee :)

      Sil
  4. Hiç görmedim, hiç okumadım bu haberleri.

    Zaten başımı da kaldıramadım ki yazmaktan, okumaktan. Ben görmedim, böylece tembelliğim de yüzüme vurulmadı :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutlamayı unutmuşum galiba. Yazar arkadaşımızı kutlarım :)

      Sil
  5. Çok seviniyorum böyle havadislere❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözlerinden öper.

      di mi amaa :)

      Sil
  6. Ne kadar sirin bir kitaba benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      ivit öyle zaten :)

      Sil
  7. İnstagramdan ekleyim ben de :)) Başarılarının devamını diliyorum :))

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler valla ^.^ Darısı kitap çıkartmak isteyen diğer arkadaşların başına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fulya erdoğan.

      evet işallah herkes yazar kitap yiaa :)

      Sil
  9. Birseyi cok uzun uzun yazan bi blogger olarak seviyorum kendim gibileri okumayi. Eminim ki cok keyiflidir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tılsım yılmaz.

      hoşgeldiiin :)

      Sil
  10. Hatırlıyorum evet bekliyoruz ikinci kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ivit 3 yıl olmuş yaa :)

      Sil
  11. Tebrikler gerçekten ^-^ Umarım bir gün herkes kitap çıkartma zevkinin tadına varır :)

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Kitap çıkarmak isteyen herkesin hayali gerçek olsun diyelim o zaman.Okuyalım,yazalım,okutturalım.Daha güzel ne var?Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sihirli oklava.

      ebeet ama di miiii :)

      Sil