23 Haziran 2017 Cuma

KİTAPLAR ARASINDA 4



Cadı, H.R.Gürpınar
Handan, H.E.Adıvar
Çalıkuşu, R.N. Güntekin
Yalnız Seni Arıyorum, O.V.Kanık
Hoşgör Köftecisi, O.V.Kanık
Yalıda Sabah (Bütün Hikayeleri)-Haldun Taner
Önünde Boş Bir Uzam, Demir Özlü
Her Gece Bodrum, Selim İleri
Toplu Öyküler, Ferit Edgü
Yenişehir’de Bir Öğle Vakti, Sevgi Soysal
Yanık Saraylar, Sevim Burak
Ford Mach 1, Sevim Burak
Kırmızı Kahverengi Defter, Nilgün Marmara
Dünya Ağrısı, Ayfer Tunç
Suzan Defter, Ayfer Tunç
Yeşil Peri Gecesi, Ayfer Tunç
Tutsak, Emine Işınsu
Hey Gidi Günler Hey, Semiha Ayverdi
Nar Ağacı, Nazan Bekiroğlu
Huzur Sokağı, Şule Yüksel Şenler


Okuyup blogda yazdığım kitaplar arasından en iyilerinin listesini vermeye devam ediyorum. Bu kitaplarla ilgili yazılarım word dosyasında duruyor. İsteyen arkadaşıma gönderebilirim.

36 yorum:

  1. Sadece bir tanesini okumuşum ne acı:(

    YanıtlaSil
  2. Kitap listesine göz gezdirirken, fotoğrafta Büyükada iskele çıkışı görüntüsüne bayıldım, daldım gittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos.

      adalara aşığım büyükadaya en çok :)

      Sil
  3. Çalıkuşu, R.N. Güntekin okudum sayılır..hatırladığım kadarıyla okul zamanlarımdaydı..iyi bi kitaptı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      çok iyi kitap. reşat nuri bence mükemmel bir yazar :)

      Sil
  4. Nar Agaci benim de okudugum en etkileyici kitaplardan biri. Cok severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      evet derin bir romandı :)

      Sil
  5. Bunların içinden ""en çok"" hangisi sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysan.

      çalıkuşu, yalıda sabah, her gece bodrum, yenişehirde bir öğle vakti, bu dördü :) bir de sevim burak, nilgün marmara, ayfer tunç. üçü de kaçmaz yazar diyorum. sevgi soysal da kaçmaz yazar :)

      Sil
  6. Nar Ağacı nasıldı Deep?Sürekli elim gidiyor o kitaba ama almıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e.e.

      iyi roman derin roman nehir roman. ağır bir roman ayrıca. yazın gitmez kışın gider :)

      Sil
  7. tatile giderken ben de bir liste yapacağım ama bakalım nasıl olacak :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      hafif romanlar olmalı tabikide :)

      Sil
  8. Sadece üçünü okumuşum bende :) Olmadı şimdi. :)Okumak istediklerim de var ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap güneşim.

      bu listede önemli yazar çok :)

      Sil
  9. Alışılmadık bir liste. Teşekkürler.

    Orhan Veli, ortaokuldan beri elimde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ağır toplar listesi olmuş bu :)

      Sil
  10. Bu listede okuduğum öyle az kitap var ki :) Güldüm kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      bu liste ağır edebiyat oldu biraz :)

      Sil
  11. Güzel liste ama Ayfer Tunç'tan hiç okumamışım.Yine bir merak aldı beni. :) Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebem kuşağı.

      ayfer tunç favori yazarlarımdan :)

      Sil
  12. Nar Ağacı elimde :) bir de Huzur Sokağını çok merak ediyorum.. Çoğu romanla ilgili bilgim yok malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayan hohori.

      iki roman da iyi. her romanı bilemeyiz zaten yaa üzülmee :)

      Sil
  13. Nar ağacı okurken hadiseler sanki etrafında cereyan ediyor ve sen de romanın içinde imişsin gibi hissettiriyor.Ama o klişe söylem gibi değil gerçekten öyle.Yerini yurdunu bırakmak zorunda kalıp başka ülkelere göç edenlerin , mülteci olanların birer sayı değil birer insan olduğunu etkileyici bir dille anlatıyor.Nazan Bekiroğlu'nun denemelerindeki dilini biraz ağdalı bulurdum ama romanı beni şaşırttı doğrusu.Hararetle tavsiye ederim Gamze.
    Standart kitap tavsiye listelerine alternatif, güzel bir okuma listesi olmuş sevgili Deep.
    Bir de naçizane bir düzeltme ."Semiha Ayverdi " değil Samiha olması gerek diye biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli.

      nar ağacı evet. evet konu bana çok değişik daha doğrusu yabancı geldi. yöre olarak yani. hiç bilmediğim dünyalardı. iyi oldu o yüzden okumak. dili evet ağır biraz. tam edebiyatçı çünkü. bu liste ağır oldu biraz. okuduğum tonlarca kitap arasından seçtim. ah evet saol. yazarken kolayıma gelmiş evet haklısın :)

      Sil
  14. Sevgi Soysal'ın Tante Rosa'sı ❤️❤️❤️❤️ ben. Bir tanesini daha okudum. Tüm kitaplarını okumak istiyorum. Yanık Sarayları ben de merak ediyorum. Ayfer Tunç önerileri iyi oldu, bunlarla başlayayım. Teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi.

      sevgi soysal, sevim burak, ayfer tunç. dream team gibi olduuu :)

      Sil
  15. Süper bir liste Deepcim, listeme ekliyorum, iyi bayramlar bu arada, sevgileeer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      sana daaa evdekilere deee :)

      Sil
  16. iftihar listelerine devam :)
    yalnız seni arıyorum ile hey gidi günler hey kitaplarını okumuşum bu listeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      heeeey bravooooo 20 puaaan :)

      Sil
  17. Listeden üç kitap okumuşum sadece. Çoğu ismini duyduğum kitaplar ama. İyi okuyucu iyi izleyici ikisini birden yapamıyorum ben. Maşallah sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alielle.

      hehe ivit hem film izle hem dizi izle hepsi bir arada zor tabiii :)

      Sil