25 Haziran 2017 Pazar

MÜZİK TURU



Danshi No Koukousei No Nichijou Ending full
Glee-I Feel Pretty/Unpretty
Jessica Pare-Zou Bisou Bisou
Sabahat Akkiraz-Ne Ağlarsın Benim Zülfü Siyahım
Ahmet Kaya-O Mahur Beste Çalar Müjganla Ben Ağlaşırız
Rubato-Unuturum Diye Yorma Kendini
Norm Ender-Deli
İkiye On Kala-Olmaz Olmaz Deme Hiç
Son Feci Bisiklet-Gaffola
Nell-Green Nocturne
Manuş Baba-Dönersen Islık Çal
Tramvay-Gördüm
Nilipek-Sağanak Yağmurlu Şarkı
Kame To YamaPi-Two of Us
Suvi Terasniska-Jos Menet Pois
Suvi Terasniska-Hento Kuiskaus
Feu!Chaterton-La Malinche
Feu!Chaterton-A l'aube
LP-Other People
LP-Muddy Waters

Hepimize neşeli huzurlu sevgi dolu bir bayram olsuun.

48 yorum:

  1. Çok güzel bir liste olmuş. :) İyi,mutlu,huzurlu bayramlar!

    YanıtlaSil
  2. Dinleyim önce, dönüp yorum yazarım sonra:)

    İki Türkçe parçayı biliyorum. İkisi de harikadır.
    Gerçi senin seçkilerin hep öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      her telden iyi şarkılar işteee :)

      Sil
  3. Bir parça da benden olsun; Barış Manço'dan 'Bugün bayram erken kalkın çocuklar' :)
    İyi Bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      hey eveet ne şarkı ama di mii :)

      Sil
  4. Bu zülfü siyahım ağlatmasın🙈
    İyi bayramlar Deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kubbe i lacivert.

      sana daaaa :)

      Sil
  5. Yeey müzikleer!
    Mutlu bayramlar!
    Başta bi japonca gördüm sankii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      sana daaa. sen sevmezsin caponca ivit :)

      Sil
  6. Hepsine bayıldım,özellikle LP'e.
    İlk klip başladığında ve aşağıda yorumlarda kadın olduğunu gördüğümde bi hafif çaplı şoka uğradım.O nasıl harika kadın yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      ivit di mi di mi :)

      Sil
  7. Ahmet Kaya'nın "O Mahur Beste Çalar Müjganla Ben Ağlaşırız." Ne güzel bir eserdir. Müjgan kirpik demekmiş. sonra öğrenmiştim.

    Sabahat Akkiraz'ın "Ne Ağlarsın Benim Zülfü Siyahım" da çok güzeldir.
    Sağlıklı-neşeli Bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      evet ikisi de çok güzel di mii :) size deee :)

      Sil
    2. Atilla İlhan'ın şiiridir o.

      Sil
    3. emre bozkuş.

      ah evet doğru :)

      Sil
  8. Norm Ender-Deli Bayılırımmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatıma tüz zehra.

      bu sıcakta bayılma lütfeeen :)

      Sil
  9. İki Türkçe şarkılar çok güzel severim yabancı şarkıları da dinlerim 😊😀 hayırlı huzurlu güzel bayramlar dilerim güzel insan 😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      sana daaaa iyi gezmeleer :)

      Sil
  10. Sabahat Akkiraz benim köylüm :) Gerçi artık köyümüz yok ama :)

    YanıtlaSil
  11. LP - Other People bu aralar hep karşımda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      çok iyi kiiii :)

      Sil
  12. Baya uzun yolculuktayım tatlımcım bu postu benim için yazmışsın😍😍😍

    YanıtlaSil
  13. Müzik dinlemediğim için bu konuda bir yorum yapamayavağım.

    Bayramın mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  14. Her zaman aklımdasın şarkısı

    Güzel parçalar ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sağlık.

      kim sölüyoooo :)

      Sil
  15. Sayende Feu!Chaterton parçaları tanıdım :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezgi.

      çok iyi de miii :)

      Sil
    2. Manuş Baba'yı çok duydum, bir bakmak lazım :)

      Sil
    3. emre bozkuş.

      iyi gidiyor ivit :)

      Sil
  16. Aaa hey geldim ben başlıyorum dinlemeye^^

    YanıtlaSil
  17. Manuş baba son zamanlardaki favorim :)

    YanıtlaSil
  18. Rubato-Yoldan çıktım
    İkiye On Kala-Mutluyum ama birazdan geçer
    Son Feci Bisiklet-Bu kız
    Manuş Baba-Vur yüreğim

    hıhım bunlara bayılıyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipekböceği.

      tımams dinlerim saoool :)

      Sil
    2. ay 3 yorum alt alta yazmışım ahah dinle bakalım sevecek misinn:)

      Sil
    3. ipek böceği.

      severim tabikidee :)

      Sil
  19. O zaman bir de Dök Zülfünü Meydana Gel :)

    YanıtlaSil
  20. Bakıyorum da Norm dinlenip listeye eklenmiş.Önerileri ciddiye almanı taktir ettim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      yaaa öyle işteee :)

      Sil