28 Haziran 2017 Çarşamba

RÜYA


Kurtlardan kaçıyorum ormanda. Koşuyorum. Kurtlar güzel hayvanlar, gözleri de güzel. Ama korkudan bakamıyorum onlara, arkama bakmadan kaçıyorum. Bir ağaca tırmanıyorum. Kurtlar bekliyor. Sabaha dek inmiyorum ağaçtan.

Gün ağarınca iniyorum. Biraz yürüyorum. Karşıma aniden bir ayı çıkıyor. Kıpırdayamıyorum yerimden. Düşünüyorum, ayıya bir şey yapmazsam o da bana bir şey yapmaz. Bekler gider diyorum, gitmiyor. Napsam acaba? Acaba ayı o anda ne düşünüyor? Düşünüyor mu acaba herhangi bir şey. Belki de hareket etsin de üstüne atlayım diye geçiriyor içinden.

Elimde kitap vardı her zamanki gibi. Dünden elimde Simyacı vardı. Hala elimde. Ayı bakıyor elime. Ne var elinde diyor. Simyacı diyorum. Güzel mi diyor. Yarısına geldim henüz bitmedi diye yanıtlıyorum. Ayı, kitabı bana verirsen sana dokunmam diyor. Kitabı önüne doğru atıyorum ve geriye doğru koşmaya başlıyorum.

Koşarken aklıma geliyor. Daha önce başka bir rüyada bir şey görmüştüm. Saat ama farklı bir saat. Işınlanma saatı. Bu rüyada gördüğüm saat aklıma geldi koşarken. Henüz araştırmasını yapıp saatı icat etmemiştim. Saatin kenarında bir düğme olacak, oradan nereye gitmek istediğini seçeceksin ve o düğmeye basacaksın sonra oradasın. Saatın üstü normal saat gibi olacak.

Koşarken rüyamda, o diğer rüyamdaki bu saatı neden icat etmedim ki, şimdi bir anda düğmeye basar ve bu rüyadan başka bir rüyaya geçerim diye düşündüm.

46 yorum:

  1. Buna fırça çiçeği deniyormuş. Ben de kurusunu saklıyorum bunun. Çok hoşuma gidiyor şekli. Ağaçta kuruduktan sonra ilginç bir hal alıyor ortası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      ne güzel di mi sahiden deee :)

      Sil
  2. Hayırdır inşallah. O saati icat etmiş olsaydın, şimdi uçup birinin üstüne, neler yapmak isterdim. Ayı kitabı alıp efendi efendi gitmiş ama ben hiçbir şeyle kanmazdım. Bugünlerde çok hırslıyım. Bu rüya beni rahatlattı valla. Rüyana, aktaran kalemine sağlık deep'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      :) senin uçmak iyiymiş.

      Sil
  3. Okurken ben de koştum sanki.

    Geride kalmış, kurtlar ve kitapsever ayı.

    Saat kolunda olsaydı sanırım şu sıcaklarda yaylaya giderdin. Mesela Spil Dağı'nda, Toroslar'da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      mersin taraflarında güzel oluyomuş ivit :)

      Sil
  4. kitap seven ayıyı sevdim ben
    istediğin yere ışınlanmanın üstüne zaten başka icat tanımam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ha haa sana uyardı diy mi. soğukta hemen izmire giderdin veya derste hemen kitapçıyaaaa :)

      Sil
  5. İlginç bir ayı doğrusu. Kitap sever cinsi de anca sana denk gelebilirdi zaten:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      benim rüyalarda ayılar bile kitapsever :)

      Sil
  6. Kurtlardan kaçarken ayıya yakalanmışsın rüyanda :) Çok koşturmalı bir rüya olmuş senin için :)
    Resimdeki çiçek de pek güzelmiş. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      rüyamda spor yaptım yani. ivit ne hoş çiçek :)

      Sil
  7. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak gibi olmuş sanki.Bir önceki rüyanla bağlantı kurman da güzel. Işınlanma gerçekleşseydi ayıcık kitaptan mahrum kalacaktı.Neyseki kurda ayıya yem olmadan rüyan bitmiş.Kalemine sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      çok rüya görünce rüyalar arasında ilişki oluyor ivit :)

      Sil
  8. kurgu mu gerçek rüya mı? gerçekse "hayır olsun" diyelim artık..güzel bir anlatım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      kurgu diil bu gerçek işte :)

      Sil
  9. Çok heycanli olmus deeppp 😁 sirin ayicik yaa kitap da severmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      rüyada aksiyon kolay oluyor :)

      Sil
  10. Öyle bir saatim olsaydı süper olurdu.Ben de çocukluğumdan beri ışınlanmaya kafayı takmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      belki ışınlanırsın birgün :)

      Sil
  11. :))) Uyumadan önce yemek yeme demedim mi ben sana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe bağtır.

      ay valla kiraz yemiştim ondan oldu herhaldesi :)

      Sil
  12. ilginç bir rüya yine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      bende rüyalar böyle ekşınlı yaa :)

      Sil
  13. Hayırlara vesile olsun diyelim.. :) ama arkadaşım bu nasıl bir rüya, 1.5 saatlik film tadında :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos.

      ay bu rüyaları birkaç saniyede görüyormuşuz yaaa :)

      Sil
  14. Rüyalarını da kısa ve birbiri ardına koşan cümlelerini okumayı da seviyorum Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsüm tahmazoğlu.

      şiriiin seniiii :)

      Sil
  15. O nasıl bir rüyadır,aksiyon filmi gibi :))Okurken heyecanlandım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlemnitta.

      gündelik yaşamda aksiyon olmayınca galiba rüyalar böyle oluyor :)

      Sil
  16. rüyaları birleştirmek ilginç olmalı.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      çok rüya görünce oluyoo herhaldesiii :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      yok yaaa rüya gücü herhaldeee :)

      Sil
  18. Karmaşık ama görmesi güzel bir rüya olurdu😍 Simyacı'yı daha yeni bitirmiştim. Gerçekten dedikleri kadar varmış 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      iyi kitap ivit ayı da sevmiştir umarıms :)

      Sil
  19. İcat edersen bana da yolla lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      hadi işşallaaah :)

      Sil
  20. Deep harikalar diyarında gibi olmuş bu rüya :))

    YanıtlaSil
  21. Simyacı felsefi bir kitap bildiğim kadarıyla.Ama felsefeyle alaka yok:)
    Güzel bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma tüz.

      güzel kitap simyacı :)

      Sil
  22. Hep böyle ayılar denk gelse keşkem :D

    YanıtlaSil
  23. ay bana diyosun ama senin rüyalar da baya fantastikliymiş deepsii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      seninkiler daha korkunç amaaa :)

      Sil