12 Haziran 2017 Pazartesi

ŞARKILAR



Charlie Puth-Attention
Rusted Root-Send Me On My Way
Himmel-Seraphim
Stalgia-BDY
The Cranberries-When You're Gone
Eden-Wake Up
Ebru Yaşar-Nasıl Uyuyorsun
Sunstroke Project-Hey Mamma
Marian Hill-Down
Buray-Seni Sevmiyorum Artık
Sıla-Yan Benimle
Ümit Besen/Pamela-Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi
Cem Belevi-Aç Kollarını
Derya Uluğ-Canavar
Sancak-Korkma Söyle
İrem Derici-Bana Hiçbir Şey Olmaz
Ebru Yaşar-Havadan Sudan
Brazaville-Bosphorus
Yansımalar-Kayıkçı (Vuslat)
İclal Aydın-Annenin Kaderi Kıza

40 yorum:

  1. Zor zamanlar olur
    Nasıl çıkarsan içinden
    Omurgan öyle şekillenir
    Beni sorarsanız
    Bazen cennet yeri
    Bazen cehennemin dibi evim gibi


    ama ama bir de bu bak...


    https://www.youtube.com/watch?v=JPp4c_MG5Tc


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysan.

      heeey o şarkıyı yakınlarda bir müzik seçkisinde yazmıştım. ne güzel değil mi şarkı :)

      Sil
    2. yaaa,ama bu ''adamlar'' çok iyi:)

      Sil
    3. aysan.

      ivat hihi :)

      Sil
    4. konuyu birden son feci bisiklete bağlasam..olur mu?

      Sil
    5. aysan.

      onlar da iyi. sen modern türk müziği sefiyon :)

      Sil
  2. Charlie Puth-Attention hunharca dinliyorum bu şarkıyı :)

    YanıtlaSil
  3. Yine ruhun gıdası bir müzik listesi:) Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ben bu listeye yabanci kaldim 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
  5. Şarkılara bayıldım da, en sonundaki, İclal Aydın'ın annenin kaderi kıza beni başka etkiler hep. Gönülden sevgiler deep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hanife mert.

      evet çok iç paralayıcı diy mi.

      Sil
  6. Güzel seçimler :) Teşekkürler Deep ^^

    YanıtlaSil
  7. Pop sevmiyorum ama alternatifleri sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      pop hafif tabiii çerez gibi :)

      Sil
  8. Yabancı müzikle pek aram yok neden bilmiyorum. Sanırım anlayıp eşlik etmeyi seviyorum.
    Rubato dinliyorum son zamanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nil.

      rubato tımıms dinleyim :)

      Sil
  9. iclal aydın şarkı mı söylüyormuş ki :-(

    YanıtlaSil
  10. Norm Ender - Deli'yi dinlesene biiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      tabikide dinleriim :)

      Sil
  11. Güzel liste:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Yine türkçe şarkılarımız ortak sevgili deep :)

    Yabancılardan da ise Attention ve Hey Mamma' yı Beğendim :)


    YanıtlaSil
  13. Cem Belevi yakışıklı adam şimdi,şarkısını dinlememek olmaz :)

    YanıtlaSil
  14. https://www.youtube.com/watch?v=EVwYvmoG8Ms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıplak yazar.

      ahmet kaya saool çok severiim onuuu :)

      Sil
  15. Listede Ebru Yaşar görünce şaşırdım biraz.Bakayım şarkısına :)

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. bahçe perim.

      hepsini nasıl tanıycaz ayolcuum :)

      Sil
  17. Manuş baba dönersen ıslık çal, tramvay, nilipek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ay üçünü de sevdiiiim yaaa :)

      Sil