5 Haziran 2017 Pazartesi

ŞARKILARDAN



Train-Angel in Blue Jeans
Lady Gaga-Perfect Illusion
Air-Johann Sebastian Bach
John Philipp Sousa-Semper Fidelis
Serkan Kaya-Sevemiyorum
Ahmet Özhan-Gel Gönlümü Yerden Yere
Müzeyyen Senar-Geçmesin Günümüz
Zeus Kabadayı-Unuttum Seni
Mirkelam-Elma değil Ayva
Mor ve Ötesi-Bir Derdim Var
Pink Martini-Je Ne Veux Pas Travailler
The Civil Wars-Forget Me Not
Zara-Gönül Dağı
Chris Cornell-Moonchild
Herbert Gronemeyer-Bochum
Hanine-Arabia
Light in Babylon-Gypsy Love
Luisa Sobral-Clementine
Luisa Sobral-Mom Says
Strawhatz-Koto

39 yorum:

  1. ÇOK güzel şarkılar ama bunlaaar ^-^ Arada şarkı önermek çok güzel bir fikir ben de aynısını her yazımın sonunda yapıyoruum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      eveeet görüyooom çok güzeel :)

      Sil
  2. Merhaba! :)

    Farenin parmak ucunu satırlar üzerinde gezdirdim. Ve durdum; saygı duydum. Müzeyyen Senar söylüyordu, "Geçmesin Günümüz" diyordu.

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  3. Soussa ve Cornell... ne güzel liste böyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      müzik gibi var mı yaa :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      yaşasın müziik :)

      Sil
  5. Mor ve Ötesi hiçbir zaman eskimiyor değil mi :)

    YanıtlaSil
  6. Yine birbirinden güzel şarkılar görüyoruz burada. :)

    YanıtlaSil
  7. Edith Piaf - La Vie En Rose'de önerilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      ivit eskilerdeen :)

      Sil
  8. 1-2 tanesi hariç şahane bir liste olmuş bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      e tabii hepsi de iyi olamaz di miii hepimizee :)

      Sil
  9. Mor ve Ötesi'nin en sevdiğim şarkısı. Baya bilmediğim şarkı ve sanatçı varmış. Mesela Hanine ile başlıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Luısa Sobral E bayıldım. Tam benlikmiş. Lena Chamamıan dan sonra bana yeni birini tanıştırdın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://nilsgirls.blogspot.com.tr/
      Yeni adresim Deep.
      Eski adresim silindi

      Sil
    2. nil.

      sobral bence de müthiş. lena da :) adres anladım ivit ivit :)

      Sil
  11. Sonunda kitabini aldim canim yuppiii basardim😂😂😂 yalniz kapakta sortlu kiz var yüsrali olan yok 😯 bi de ayrac ta gelmedi😱 okumaya basladim. Vincent konagi evet yok bir bakayim oradan temin edebilirsem alirim .
    Elimde divan sairlerinden secmelervardi 16 tane. Senin payina 7.de düşen dizeler Fuzuli'den geliyor.
    Aşk korkuya perde,
    Korku da aşka perde.
    Aşk imiş her ne var ise alemde...

    Ne guzel dizeler düştü senin payina.. Bununla ilgili yazi yazsana istek yazi yaziyor musun canim;)
    Mutlu gunler..
    Yukaridaki sarkilara da bakacagim sevgilerimle💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      evet çok güzelmiş. hımmm bi düşüneyim :)

      Sil
  12. Elbette çok güzeller. Ama na kavram parçası hangisi? "....Lan" diye olanı mı; Türkçe'nin en güzel şarkılarından olanı mı? Geri kalanlardan biri mi? Derin olmuş da pek sade olamamış sanki bu seçki:)))))

    Anladım, kavram birliği istemedin; kafa karıştırmak için :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      hihi, her telden dinliyom işte, filmlerde kitaplarda da olduğu gibin :)

      Sil
  13. güzel parçalar teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Listede yok yok :) Dinlemediklerime bakıyorum hemen :))

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      seviyon sen farklı türleri :)

      Sil
  16. Hayatın akışı içinde şarkılar da var elbette. Herkese, her zevke hitap eden farklı müzikler. Müzeyyen Senar, Ahmet Özhan severek dinlediğim sesler. Yıllar zevkleri de biraz değiştiriyor. Daha sakin parçaları arıyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      evet öyledir tabiki dee :)

      Sil
  17. Listede birçok sevdiğim şarkı var. Ortak müzik zevkimizin olması çok hoş. Deeptone bu arada seni bir mim etkinliğine davet ediyorum. Son yazıma bakarsan görebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda demir.

      müzik evet benzeşiyoz seninlen :) mim tımams geliciim :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. mehmet lütfi.

      ötesi yok hıhım :)

      Sil