20 Temmuz 2017 Perşembe

ATEŞBÖCEĞİ



Yazlık dizilerden. Romantik aşk komedisi.

Aslı bir ateşböceği. Şu eski popüler şarkıdaki gibi. Dürüst, akıllı, şirin, atarlı, giderli, sevimli bir kız ve ailesiyle yaşıyor. Ailesinin ekonomik problemleri olduğu için o çalışmak zorunda ve taksi şoförlüğü yapıyor.

Taksi şoförlüğü biraz erkek işi olduğu için herkes farklı tepkiler veriyor onun işine. Ama o iyi bir insan ve iyi bir şoför. Bir gün bir avukatla tanışıyor. Avukat ciddi, işkolik, biraz duygularını kaybetmiş, uzak bir insan.

Dolunay’daki erkek karakter ile aynı çizgideler. Yani erkekler her zamanki gibi birer odun olarak gösteriliyor, haliyle. Ama onlarsız da olmuyor. Kadınlar odun seviyor herhalde. Ancak Kalp Atışı’ndaki karakter düşünceli, duyarlı, sevimli. Haliyle o erkek daha hoş. Kore uyarlaması olduğu için herhalde. Kore’de bizimkiler gibi erkek bulmak güç.

Taksi şoförü kız ile avukat erkek karşılaşıyorlar. Aralarında aynen Dolunay’da olduğu gibi soğuk ama sıcak bir yakınlık var. Uzak ama yakın. O denge, ince ayar seyircinin hoşuna gidiyor zaten. İkisi arasında aşk olacak ama bu kolay da olmayacak.

Ateşböceği karakteri şeker olduğu için dizi neşeyle izleniyor. Bu yaz dizileri de yaz aşkları gibi demek ki. Bir yaz boyu sürecek.

Kalp Atışı, Ateşböceği, sevimli sempatik diziler. Dolunay ise biraz daha serin. Diğer yandan, yazlık Kore dizisi Bride of the Water God da yaza uygun sevimli ve en azından içinde su var. Bizim yazlık dizileri neden deniz kenarında çekmiyorlar ki?

39 yorum:

  1. Dizileri sürekli oradan buradan aldığımızdan sanırım, yapılan neyse aynen kopyalıyoruz. O sebeple su kenarında dizi çekmek akla gelmiyor olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      heeeey hadiii tatile gitmen için dua ediyoruuuum. alaçatı olsun tamam :) para için deeee :)

      Sil
    2. Teşekkürler :) Alaçatı da konaklayacağımız yerlerden biri tabii gidebilirsek inşaallah. :)

      Sil
    3. she is the man.

      anlatırsın sonra tatilii :)

      Sil
  2. Kore dizilerine benziyor artık şu yeni çıkan diziler,bana mı öyle geliyor acaba -.- :) Mutlu günler Deep!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      bilmem ki olabiler. baksanaa, ateşböceğindeki taksi şoförü kız, eski türk filmlerindeki gülşen bubikoğlu ve necla nazır gibi oynuyor yaa :)

      Sil
  3. Ateşböceği dedin beni yıllar öncesine götürdün.. :)) Şimdi bi şarkı patlatmak isterim izninle..

    Aşk bahçemi süsleyen
    İnci çiçeğim misin
    Gecemi aydınlatan
    Ateş böceğim misin

    Gençlik başımda duman
    İlk aşkım ilk heyecan
    Kovaladıkça kaçan
    Ateş böceğim misin

    Devamını videoda izleyin derim..Harika bir şarkı.. :)

    Güzin ile Baha - Genclik Basimda Duman (1975)
    https://www.youtube.com/watch?v=BWUIZ6LOa9A

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      çok tatlıııı :) bu dizideki kız da g. bubikoğlu ve n. nazır gibi oynuyoo :)

      Sil
    2. deep, doğrusunu söylemek gerekirse ben türk dizisi falan izlemiyom..senin yabancı dizileri izlediğini düşünerek sana bi kanal tavsiye edeyim..

      Sony Channel ,bu kanal "Planet Pembe" kanalının yerine gelen (genellikle şifreli kanal ama) sanmıyorsam tanıtım amacı ile şu an şifresiz yayınlanıyor..çok güzel yabancı dizi ve filmler gösteriliyor şu an..hem de reklamsız..ben Crossing Lines diye polisiye diziyi takibe aldım..çok beğendim,en azından bizim "arka sokaklar" gibi saçma sapan bir dizi değil yani..frekansınıda vereyim izlersen; 11559 V 30000

      Sil
    3. unutmuşum,bak burda yayın akışı var.. http://www.planetler.com/pembe_canli.aspx

      Sil
    4. yazar yıldırım.

      yabancı izliyom tabikide :) crossing lines listeye aldım tımams :) planet saooool :)

      Sil
  4. Herkes denize gidemedigi icin olabilir. Kız fakirmişya sözde denize gidemiyodur haha 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      ay tabbii yaaaa :)

      Sil
  5. Seçkin özdemir i çook severim ama bu fakir kız zengin oğlan muhabbeti beni biraz sıktı ya 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizem.

      napcan bizim kültür böyle işteee :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. arsu.

      sen söleyince hemen izledim. bölümler çok uzun yaaa :) 2.5 saat filan ama. üç bölüm izledim hemen. çingu kalp atışı demişti, annem dolunay, sen de ateş böceği. ya kız çok tatlı, şarkı da zaten seviyoz yani. kız eski türk filmleri gibi oynuyo, necla nazır gülşen bubikoğlu gigi. şimdi i kalp atışı ile ateşböceğini sevdim dolunya da eh izliyom yani. bir de kore dizisi var işteee. hızlı girdim :)

      Sil
  7. Keşke deniz kenarında çekseler gerçekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      ya vallaaa :)

      Sil
  8. Tv. ve dizilerle pek aram yok, ama sizden biraz daha dizi yorumu okursam başlayabilirim her halde; o zaman da çamaşır, bulaşık, ütü işleri aksar. vahlar bana, işte o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      bi kore dizisi seçin bir de yerli. ütü yapar fasulye ayıklarken izlersiniz :)

      Sil
  9. Bu sene çoğu yaz dizisi kore dizilerine benziyor.Kore dizilerinde de odun erkek vardır aslında,sonra yavaş yavaş yumuşadılar:))(Hala da olabilir,şu an eski performansımı sergileyemiyorum:))
    Bu dizi deki uşağı severim,kızı da sevdim aslında amma nedense hep karakter ,hareketler tekrar gibi geliyor.Her dizi ,her karakter birbirinin kopyası olmaya başladı sanki,İki Yalancı diye dizi var ,ona bakmışmıydın,bende bi ilk bölümüne baktım ya :))) senin yorumun önemli;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      :) odun koreli görmedim şimdilik :) iki yalancı okudum komedi ama bakmadım. ya üç dizi oldu yerli dizi izlediğim bir de iki kore dizisi oldu, bride of water god ve school 2017. beş oludu yani. başka izleyemem artık herhalde ama belli olmaz tabii bol zaman olursa izlerim.

      Sil
  10. bu diziyi izlemiyorum ama kore dizisini not aldım....

    YanıtlaSil
  11. Bu tip yazlık diziler yaratıcılıktan uzak, hep aynı şeyler... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      ama çok tatlılar yaaa :)

      Sil
  12. Ben pek sevmiyorum bu dizileri ve hiiç izlemem. :)) Sebebini hiç bilmiyorum. Annem izletmezdi önceden(ne olacaksa izlesem? Aşık olurum diye korkuyordu sanırım:)))). Ben de de alışkanlık oldu. Birazcık bakayım diyorum hemen sıkılıyorum. Bide her sene birbirine benzeyen diziler yaptıkları için olabilir. Ne destan yazdım ama hehehe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazalın dünyası.

      çokoş yorum buuu :)

      Sil
  13. Artık dizi izlemeye vaktim bile yok 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      olsun artık çalışıyon sen :)

      Sil
  14. Bu sefer yaz dizilerinin hiçbirini beğenmedim, izlemeyeceğim. Yaz KPSS'si çalışacağım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. loverk.

      peki kolay gelsin hayırlı olsun hadi işallah :)

      Sil
  15. Hep aynı şeyler be dostum, izlenmiyor artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      olsun güzel yaaa yine de :)

      Sil
  16. Ya ben bu diziyi çok sevdim bende de yorumu vaar :)) Perşembe gelsin hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      ben deeeee. yorumunu okuruum :)

      Sil