24 Temmuz 2017 Pazartesi

BENİ HOŞ TUT


Beni hoş tut. Hoş tutmak zorundasın. Ben senin beyninim.

Hoş tutmazsan, beni çok sıkarsan, yorarsan, indiveririm şalteri. Ben olmadan bir hiçsin sen.

Beni gezdirmelisin, güzel şeyler göstermelisin. Deniz görmeliyim, yolculuk etmeliyim. Arada bir mantığını da kullanmalısın. Aptal, saçma şeylere harcama beni.

Bazen romantizm de lazım. Hafif ve mutluluk verici şeyler de isterim. Ama hep hafif de olmaz. Arada biraz ciddi konular da olmalı. Edebiyat, sanat, felsefe gibi ama çok da değil yani.

Beyin bu çok işine yarıyor ama küçük bir şey sonuçta. Sana çok lazım. Yani sana daha uzun zaman lazımım o nedenle beni çok üzme sen yine de.

O zaman ben de sana hoş davranırım.

50 yorum:

  1. Hay Allah... Bu başlığı görüp de internet kotası filan umursanır mı? :))

    Baktım konuşan bir beyin... Aaa, bir beyin neye seslenebilir ki. Yok yok, dalak, safra kesesi filan olamaz seslendiği. Olsa olsa kalbe olur. Hem şalteri de kalp indirir zaten :)))) Beyin ölümü olsa da kalp çalıştıkça şalter inmez ki :)))))))

    Bir atışma mı yoksa? Okumayı çok isterdim o cevabı. Cevap sanırım tahmin ettiğim organdan.

    Güzeller güzeli, şirin, hassas kızçemiz, beyin nasıl konuşur artık merak etmeyeceğiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      :) hihi ne şeker yorum buuu :)

      Sil
  2. Beynim feryat ediyor artık takma kafana diyor, yeter artık geleceği düşünme diyor, of diyor puf diyor.
    Ama ne derse desin bu meczup dinlemiyor.
    Siz benim gibi yapmayın beyninize iyi davranın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meczup yazar.

      hehe, boşveeer sen yine de çok düşünmeee :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. öneri makinesi.

      öyle mi diyosuuun :)

      Sil
  4. Bir iç dökme mi yoksa bir tavsiye mi? Belki ikisinden de birazcık. Beynimiz ve kalbimiz arasında ortak bir ilişki olduğu kesin. O yüzden hep iyi,hoş,güzel olanları bilmek istiyor olabilir mi?

    YanıtlaSil
  5. Beynim şuan resimdeki balonları inceliyor. Kırmızı, turuncu ve sönmüş balonlar. Rahatlatıcı bir görsel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      yolda yürürken karşılaştım. bir yaşgününde kullanılmışlardı :)

      Sil
  6. O bize iyi davransın biz de ona. Gül gibi geçinip gidelim şu dünyada.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      evet işte buuuu :)

      Sil
  7. Benimkisi şu an yaz okulundan şikayetçi :D Yazı dinlenerek geçirmek istiyormuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      hah haaa yazık sanaa :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. gözlerinden öper.

      iyi bak sev onu daha çook lazım olacaak :)

      Sil
  9. Beynim az tempoyla çalışarak dinleniyor şu an. Dinlenmeye onun da ihtiyacı var sonuçta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      by yaz sıcağında dinlensin zaten bence de :)

      Sil
  10. Yandı yandı valla o beyin fazla düşünmekten.. İsyan diye bağırıyor da sesini duyuramıyor biçare :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayan hohori.

      yazık etme beynineee :)

      Sil
  11. Bilirim hatların yandığı zamanları ama şimdilerde pek bir iyi geçiniyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezgi.

      ay yazın çok kullanmak gerekmiyor neyse ki :)

      Sil
  12. Merhaba :) Nasılsın Deeptone:) Beyn de tatile ihtiyacı var gibi gibi.. Gibisi fazla gerçi..
    Neyse döktürmüşsün yine seen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aihara kotoko.

      ayyyyy bir cici şey gelmiiiiiş :)

      Sil
  13. Ruhun da bir iç sesi olsaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      yaa vallaaa :)

      Sil
  14. (Ne var ki, beyin ciddi hasara uğradığında hayata dönme umudu yoktur; bu nedenle ölüme ilişkin çok yasal tanım beyin ölümüne odaklıdır)der bir tıbbi yayında doktor. Hatta bu yüzden tek bir ölüm anı yokmuş, bazı aktivitelerin durması zaman alıyormuş.
    Beynimi çok severim, gerçekten o olmasa düşünemez, hareket edemez vs. kıpırdayamazdık bile. Ben çok yorarmış gibi fotoğraf vermeme rağmen hiç uykusuz bırakmam, arada bir boşalmasına izin veririm. Dikkatlerimizi beynimize çektiğin az ve öz yazın yararlıydı. Kalemine sağlık deep'ciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      eveeet dinlendirmek lazım onuuuu :)

      Sil
  15. Beyin hoş tutmak zor iş bence tembellik edince çalışmıyor köreliyor çok çalışınca insanı yoruyor bazen yanıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur tozu.

      dengesi zor yaniii :)

      Sil
  16. beyin bu,fazla düşünmeye gelmez..şalterler atar hemen.. :( o nedenle verdiğin bilgiler tavsiye niteliğinde..Doomo arigatoo gozaymas.. :)

    cevabını Japonca günlük konuşmalara bakarak verebilirsin;
    https://tr.wikibooks.org/wiki/Japonca/G%C3%BCnl%C3%BCk_konu%C5%9Fmalar/Te%C5%9Fekk%C3%BCr_etme

    YanıtlaSil
  17. Beyin ve ruh sağlığı her bişeyin başı bence de :)) Beynin dili olsa söylediklerini söylerdi :)

    YanıtlaSil
  18. Hahaaa sen hep böyle yazsana canm cok begendim bunuuuu 😘

    YanıtlaSil
  19. "Beynimi yoyorlar annee, beynimi yiyorlar..."

    Bir de, yazın şapkasız çıkmamak lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz saklan kaç.

      ay yemesinler ayol amaniin :)

      Sil
  20. beyin önemli tabi :-))

    YanıtlaSil
  21. bu pelte kılıklı, beyin midir nedir; evirip çevirip duruyor durmadan, istediği gibi de at koşturuyor.
    İyi gaz vermiş size de, hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      ha haaa hele de sıcaktaaa :)

      Sil
  22. Ben hiç hoş tutmuyorum :( Bir sürü gereksiz yük yüklüyorum ona :(((

    YanıtlaSil
  23. beynimiz dile gelse cidden böyle söylerdi galiba :) tabi aklımı her halta yorduğum için arada bana söverdi gibi de geliyor

    YanıtlaSil
  24. Yanıtlar
    1. danışman hocam.

      en sevdiğim şey güldürmek zatensi :)

      Sil