21 Temmuz 2017 Cuma

BİRAZ MÜZİK


Volkan Yıldır-Ben Sende Tutuklu Kaldım
Erdinç Emre Eryılmaz-Sen Hep Böyle Kal
Halsey-Sorry
Cem Adrian/Fazıl Say-İnsan İnsan
Haluk Levent-Sevdana Gönül Verdim
Feride Hilal Akın-Bilir Mi
David Guetta-She Wolf
The Piano Guys-Vivaldi's Winter
Serkan Kaya-Zor Bela
Ersan Er-Tanrım
Sinan Akçıl-Şarttır
İrem Derici-Dur Yavaş
Ahmet Aslan-Susarak Özlüyorum
Dhurata Dora-A Bombi
Silva Gunbardhi-Te ka lali shpirt
Dado Polumenta-Ja Bicu Tu
Nomy-Demons
Exile the Second-Süper Fly
2NE1-Falling In Love
Savage Garden-Two Bedrooms

42 yorum:

  1. 2ne1- Falling in Love, daha dün dinlemiştimm ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      ne güzeeeel :)

      Sil
  2. Ben müziklerden çok kuru fasulyeye odaklandımmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazal dünyası.

      hehe benim de en sevdiğim :)

      Sil
  3. Ben kuru fasulyeyi tercih ederim, yanında turşu veya kuru soğan da olursa; midem keman bile çalar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      bi de pilav ve cacık :)

      Sil
    2. halil gönül.

      ülkemizin en güzel yemeği bu yaaa :)

      Sil
  4. She wolf'u bir de Megadeth'den dinleyin derim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinemakale.

      megadeth tamam çok sevdiğim grup zaten :)

      Sil
  5. Bende bu aralar STAY WİTH ME (Punch) dinliyorum :D Sanırım bağımlısı oldum şarkının

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sağlık.

      dinleyim ben dee :)

      Sil
  6. BEN KURUFASULYEDE KALDIM AFİYETLE.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      ülkemizin en güzel yemeği :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      senden de aldım şarkı akıllım :)

      Sil
  8. Bugün daha fazla yiyemem diyordum fakat o kuru fasülye yine acıktırdı beni 😋

    YanıtlaSil
  9. Karnim.acikmiss. kurudan.baska bisi göremedim.bennn 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prenesi.

      sevilmez miiii :)

      Sil
  10. The Piano Guys'ın Lindsey Stirling ile bir düeti var mission imposible diye. Onu da bir izle bence.

    YanıtlaSil
  11. Güzel liste..Dur ben de bi liste yapim :)

    Güzin ile Baha - Genclik Basimda Duman (1975)
    Cici Kızlar - Ah Kalbim delisin
    Yeliz - Bu Ne Dünya Kardeşim
    Senay - Hayat Bayram Olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutmuşum,afiyet olsun :)) yalnız pirinç pilavı eksik..korelileri seviyosan pirinç yemelisin,çünkü koreliler pirinci çok sever.. :))

      Sil
    2. yazar yıldırım.

      tamam bir de cacık :) şarkılar saol :)

      Sil
  12. İnsan insan cidden iyidir :)

    YanıtlaSil
  13. The piano guys çok sevdiklerimden deep :) Sinanla irem ne arıyor orada gözüme battı bu ikili bak :) Ha bi de halseyi hadise diye okudum sorry :)

    YanıtlaSil
  14. Ooo..Afiyet olsun. Hem ruha hem mideye:)

    YanıtlaSil
  15. Hem kulağım hem gözüm doydu :) Gece gece acıktım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      kuru fasulye sevmeyen yok demek ki :)

      Sil
  16. 2ne1 come back home da müthiş değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      ebeet saool :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      ivit sen de çok seviyooon :)

      Sil