9 Temmuz 2017 Pazar

BLOGLARDAN SEÇMELER



AHU KADER

Almanyadan yazan arkadaşımız artık eskilerden oldu aynı zamanda da biricik arkadaşlarımızdan.


CAM GÜZELİ

Yenilerden olmasına rağmen artık sanki eski bir arkadaşımız gibi oldu pek de güzel yazılar yazıyor. Özellikle son yazısını kaçırmayın. Etkili iletişimde siz hangi tipsiniz? Testi yaptım ve klasik bir güvercin çıktım ki doğru sonuç bence de.


HOHORİ

Bir süre ara veren arkadaşımız yine nefis öyküleriyle geri döndü.


ÖZGE

Yepyeni arkadaşımız üç tane güzel yazı ve şiir yazdı.


ÖZLEMNİTA

Pek şirin yazılar yazan yeni arkadaşlarımızdan o da.


ÖZLEM EKİCİ

Nefis yazılar yazan arkadaşımız artık Kalender adlı edebiyat dergisinde de yazıyor. Heey ben onu kaç yıl önce keşfetmiştiiim.


RA SELİN

Selin, aramızdaki en iyi blog yazarlarından. O da eskidi artık. Çok zeki ve komiktir. Bence onun gibi klasik blog yazarları kalmadı, hala yazanlardan. Blog nasıl yazılır denince aklıma o geliyor.


TUNA BAŞAR

Blog atlası adlı face grubu da olan arkadaşımız Gece Edebiyat adı altında çok çok iyi bir edebiyat blogunu sürdürüyor yıllardır. Kaliteli kitaplar ve düşünceler için onu izleyin.


YASEMİN

O da yeni arkadaşlarımızdan ve blogu çok dolu ve renkli. Kültür sanat mühendislik gündelik yaşam her şeyi yazıyor. Şirin de arkadaşımız.


DESTİNO

O da bir süre ara veren biricik arkadaşlarımızdan. Son yazısındaki okul anıları çokoş.


Hepimize bol karpuzlu, limonatalı, esiyorlu günler olsun.

32 yorum:

  1. Aa çok sevindim bu listede olmama, çok teşekkür ederim. :')

    YanıtlaSil
  2. Limonatalarda da hiç tat kalmadı artık.

    YanıtlaSil
  3. aaa ben de varmışıımm :) herkesi izlemeye alacağım Deep teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle teker teker hepsine uğranmalı ^-^

    YanıtlaSil
  5. Yine nefis bir blog listesi şahane tavsiyeler tek tek ziyaret edeceğim kendime yakın olanları da muhakkak takibe alacağım naçizane benden de bir blog tavsiyesi 'İyi olsun blogu çok yeni ama yazıları çok iyi.

    Esiyorlu günlerden aldım bi dal🤗

    YanıtlaSil
  6. Özlem hanımın blogunda izleyici eklentisi yokmuş:(

    YanıtlaSil
  7. heeyy bir adet kendimi gördüm sanki :)) herkesi beklerim bloguma en çok da seni deep :)

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel listede bana da yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Listedeki bazı blogları takip ediyordum, takip etmediklerimi de hemen takibe alacağım. Blogların Gündeminde Neler Var? başlıklı yazılarımda bu listeye de yer vereceğim. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Bu seçmeleri seviyorum. Hemen bloglararası gezintiye çıkıyorum. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Aa deep bu ne güzel süpriz..Basmalı Kezban'ı sosyeteye takdim etmişsin 😊 Ama insan bi haber verir canım.Tamam basma elbiseleri çıkardım ama,daha makyaj yapıp başımda kitaplarla yürüme çalışmaları yapacaktım...😀😇
    Bu arada listedeki herkesle tanıştığıma da memnun oldum..

    YanıtlaSil
  11. Tabi ki takibe aldık.Senin sayende ne güzel bloglar tanıyoruz :) Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Artık tatilden sonra bakacağım hepsine 😊

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bi sürpriz oldu deep:) çok teşekkürler herkesi beklerim:) ben de geleceğim:)

    YanıtlaSil
  14. Bir çoğunu takip ediyorum ama etmediklerime tek tek gidicem canımm. :)

    YanıtlaSil
  15. Süper olmuş yine ;) yeni yeni bloglar görüyorum hep sayende ;)

    YanıtlaSil
  16. deep, teknik konularda yardımcı olacak ,güvenilir bir blogger var mı tavsiye edebileceğin. Google de bir çok yer var ama güvenebilir miyim bilmiyorum ?..

    YanıtlaSil
  17. Blogunuzu inceledim ve çok beğendim, sizi de bloguma bekliyorum izlemeye alırsanız sevinirim :)

    http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Yeni bloglar keşfetmek çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  19. İnşallah bir gün ben de böyle bir listeye girebilirim bir gün :D

    YanıtlaSil
  20. tişkirler şirin arkadaşlarııım :)

    YanıtlaSil
  21. güzel arkadaşlar gelmiş ne güzel bir adaşım daha olmuş :))

    YanıtlaSil
  22. Üç kisinin blogunda izle putinu olmadigi icin takibe alamadım ama digerlerini takipteyim, tesekkurler 💕

    YanıtlaSil
  23. Yeni bloglar keşfetmek güzel oluyor sayende :)

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürler yeni bloglar keşfettim.

    YanıtlaSil
  25. İyi oluyor böyle bir liste. Çok bakamıyorum eskisi gibi. Selin`ciğimi de epeydir okumuyormuşum onu fark ettim.

    YanıtlaSil
  26. Yaşasın yeni bloglar keşfetmeye bayılırım :D

    YanıtlaSil
  27. Merhaba henüz yeniyim ama hızlı başladığımı düşünüyorum https://guncelbilinc.blogspot.com.tr/ ziyaret edip eleştirmeniz beni daha iyi paylaşımlara yönlendirecektir. :)

    YanıtlaSil
  28. Deep teşekkür etmeden önce yazını bu kadar geç gördüğüm için üzgünüm.
    Şu son on gündür fazlasıyla meşguldüm ki.. Keza internetimde de problem var..

    Listede bana da yer verdiğin için çook teşekkür ederim. Çok cicisin ama sen yaaaa ☺ seviyorum bloglardan seçmeler yazılarını hep😄

    YanıtlaSil