18 Temmuz 2017 Salı

BRIDE OF THE WATER GOD


Yeni başlayan Kore dizilerinden. Henüz dört beş bölüm oldu.

Romantik fantastik komedi. Dizi, The Legend of Blue Sea ile Goblin’e benziyor. Koreliler, eski efsanelerini çok seviyorlar herhalde. Melekler, Tanrılar ve çeşitli nedenlerden dünyaya inen çeşitli Tanrılar. Böyle söyleyince saçma ve komik geliyor.

Ancak bu yönü sadece fantastik, fantezi kısmı. Romantik ve komedi bölümleri ise çok tatlı. Oyuncular her zamanki gibi sevimli, şirin. Tanrıça rolünde ünlü şarkıcı, oyuncu Krystal var. Ünlü f(x) grubundan. Oyuncular, müzikler, konu, her zamanki gibi şirin.

Kuraklık başlar ve Su Tanrısının su getirebilmesi için bir insan gelin gerekmektedir. Su Tanrısı günümüze gelir ve insan gelin ile tanışır. Ama gelin,Tanrının Tanrılığını kabul etmez. Bu arada bir Tanrıça daha vardır çevrede. Bir de iş adamı. Tabii Tanrıya ve geline aşık olurlar. Ama o ikisi de birbirinden hoşlanırlar ama hoşlandıklarını da bilmezler.

Bu arada başka olaylar ve maceralar da olur. Yine ay ne tatlılar, kıyamazlar, canlarım modunda izlenen dizilerden. Koreliler insana iyi gelen diziler yapıyorlar.

40 yorum:

  1. Bizim evde her gün 2 çocuklu çok güzel senaryolar yazılıyor,filmler çekiliyor,dizi dizi izle..TV'ye gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      ha haaaaa o daha güzeeeel :)

      Sil
  2. Koreliler tatlı ve sempatik insanlar.Sanırım ülkemizde dizileri bu yüzden bu kadar popüler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mühendis okur.

      ebeeet öyleler :)

      Sil
  3. Yaz sezonu başladı ya şimdi bir sürü yeni kore dizisi çıkmıştır. Evet bu aralar fantastik diziler mevcut. Gerçi eskilerden bizde de çok absürt diziler vardı. Sihirli annem,selana,ruhsar :'D

    YanıtlaSil
  4. Goblin çok iyiydiiiiiii. Bir ara bir diziye başlayayım istiyorum buna bir bakmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      bugünlerde bu dizi başladı. iki tane daha var yeni, school 17, king of love :)

      Sil
  5. Dizi biraz ilerlesin, listemin başında. Hemen izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      öyle izlemek daha zevkli di mii :)

      Sil
  6. Kore dizilerine bir türlü başlayamadım kıramadım şu ön yargılarımı :) Umarım başlarım bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meczup yazar.

      bak kill me heal me ile başla. en sevdiğim, herkesin sevdiği, ödül de aldı :)

      Sil
    2. Tamam izlersem yorumumu sana söyleyeceğim :))

      Sil
    3. meczup yazar.

      okki dokki :)

      Sil
  7. İlk hafta yayınlanan iki bölümünü zar zor izlemiştim, sıkıcı gelmişti. Sonradan güzelleşti sanki. Ah bu arada izlemediysen Duel'i izlemeni öneririm. Şu sıralar favori dizim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem çelik.

      duel tımams izlerims :)

      Sil
  8. Bizim evin favori dizisi Nesocan'ın maceraları.:) Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Şu romantik dizileri hiç sevmem kıskanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sağlık.

      hehe kıskanmaaa dizi onlaar :)

      Sil
  10. goblinin son bölümüne kıyıp izleyeyim de buna başlayayım o zaman çingusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      peki kıy bakalımlım :)

      Sil
  11. ben daha çok tarihi kore dizilerini izliyom..koreliler çizgi film karakteri gibi.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      ben de bi tarih dizilerini izlemiyoom :) öyleler ivit şekerler :)

      Sil
  12. Kore felan izlemem ama ben de bir yabancı dizi arayışındaydım. Sherlock Holmes bitti. SuperNaturel`e başladım başlamasına ama 260 bölüm felan var. Ömerüm yetmez izlemeye. Bu dizi yeni başladı ise böyle sezonluk 60 bölüm felan vermiyorsa izlerim ben ya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazik topçu.

      baksanaaa, benim blogda "diziler" başlığında biçok dizi var bak belki seçersin bişileer :)

      Sil
  13. ismi de konusu da çok ilginç:)

    YanıtlaSil
  14. Kore dizileri tam yazlık oluyor :D Bunun da konusunu sevdim belki tüm bölümleri gelince başlarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      hımm dizi bitince izlemek daha keyifli diyosuun :)

      Sil
  15. Ben de izliyorum ki :)) Biraz yavaş gidiyor dizi ama kadro güzel olduğundan devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin.

      hepsi çok tatlı yaa oyuncuların :)

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      ciciş dizi bu :)

      Sil
  17. Gelin melin...Goblin özentiliği gördüm sanki.Ama merak ettiğim dizilerden.Bu arada Fight for my Way'i izlemediysen şiddettle öneriririm deep.Boş zamanlar için birebir.Su gibi akıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      fight for my way izliycem sırada saool :) mavera da önerdii :)

      Sil
  18. Kardeşim izliyor ama ben başrol çocuğa hep bir gıcık olmuşumdur , neden bilmiyorum ama sinir oluyorum :D koreliler geline takmışlar nedense :D

    YanıtlaSil
  19. gobline hala kıyamadım deep :D ama bunu izlemeye başladım 7. bölümdeyim :)

    YanıtlaSil