17 Temmuz 2017 Pazartesi

FİLM SEÇKİSİ 19



BEN ANNA

I, Anna, 2012, İngiltere

Sakin gelişen bir polisiye, bir kara film. Bir cinayet işlenir ve bir detektif soruşturma yaparken orta yaşlı ve çekici bir kadınla karşılaşır ve birbirlerine ilgi duyarlar. Oyuncular iyi. İzlenir. Not:3/4

KAPTAN FANTASTİK

Captain Fantastic, 2016, A.B.D.

Altı çocuklu bir aile doğada yaşamaktadır. Çocuklar okula gitmezler ama kültürlüdürler, insanlardan uzaktırlar. Anne ölünce baba çocuklarla birlikte şehire gitmek zorunda kalır. Şehir hayatına adapte olamazlar ama bazı çocuklar şehirde kalmak isterler. Ne yapacaklarına karar veremezler. İyi film. Not:3/4

KAYIP NİŞANLI

Un Long Dimanche de Fiançailles, 2004, Fransa

Nişanlı bir genç kadın nişanlısı Birinci Dünya Savaşına gidince ondan haber alamaz ve onu bulmak için peşine düşer. Oyuncular iyi. Tarih ve aşk filmlerini sevenlere. Not:3/4

MATILDA

Danny DeVito, 1996, A.B.D.

Roald Dahl’ın nefis kitabından uyarlama. Ufak bir kız ailesinden ilgi görmez ve okulda da müdürüyle geçinemez. Bir süre sonra olağandışı yeteneklerini olduğunu keşfeder ve müdürle uğraşır. Çok sevimli ve eğlenceli. Not:3/4

SING STREET

John Carney, 2016, İrlanda

1980’ler, Dublin. Genç bir oğlan aile ve okul problemleri ile uğraşmaktadır ve ağabeyi ile ilişkisi iyidir. Ağabeyi bir müzikseverdir. Oğlan, güzel bir kız görür ve onu etkilemek için grup kurar ve şarkı sözleri yazar. Bir diğer nefis müzik filmi The Commitments’ı akla getiriyor. Oyuncular, konu, film, her şey çok iyi. Müzik, gençlik, aşk filmlerini sevenlere. Not: 4/4

32 yorum:

  1. Yine farklı farklı filmler. :) Teşekkürler Deep :) şu 4/4lüğü de merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      o film çok güzeel :)

      Sil
  2. Sing Street filmini izleyeceğim kesin. Tam puan almış senden. Konusu da güzel. Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  3. başım dönüyooooooo! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      sıcaktandııır hihihi :)

      Sil
    2. halil gönül.

      bugünlerde yaz rehaveti var yavaşım yaaa :)

      Sil
  4. Seç,beğen,otur, izle filmleri... Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      ayy matildayı izleyiin evdeee ailecee :)

      Sil
  5. Kaptan Fantastik'i izlemek istiyorum ne zamandır bir türlü sıra gelmedi. Kayıp Nişanlı da delikanlılarıma izletilecek film listemde :)

    YanıtlaSil
  6. Günaydınn!! :)
    Bugün de hava tam evde oturmalık film izlemelik değil mi, en sonda olan filmi merak ettim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      eveet film izleme zamanııı :)

      Sil
  7. MAthilda'yı geçenlerde tekrar izledim çok tatlı bir film :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi.

      sing street kaçırmaa izlemediyseeen :)

      Sil
    2. İzleidm hatta blogda incelemesi var 😄 Kaptan Fantastik'i de izledim onu da yazmıştım ama atıştırmalıktaydı galiba 😄

      Sil
    3. öneri makinesi.

      hımm görmemişim sen de ikisini de :)

      Sil
    4. Bu arada taptaze mimlendin :).

      Sil
    5. öneri makinesi.

      hımmms pikii :)

      Sil
  8. Kaptan Fantastik çok yakın zamanda izlediğim bir film. Ailenin çocukları yetiştiriş tarzına, çocukların zekasına hayran kalmıştım. Lakin filmin sonu beni pek tatmin etmemişti. Yine de sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem e.

      sonunda napsınlar işte sonunu getirmek zor tabii :)

      Sil
  9. En son en yüksek puan verdiğin film,benim de dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      çokzeeel :)

      Sil
  10. kaptan fansastik filmini duymuştum hatta seyretme listemde de var..

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      öyleyim de miiii :)

      Sil
  12. Sing Street filmini çok merek ettim ve izledim.Güzel bir gençlik filmiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ebeeet güzeldiiir ooo :)

      Sil
  13. Sing Street filmi benim kalemim. İzleme hazırlıklarına başladım okur okumaz. :)
    Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ne güzel filmdi yaaa :)

      Sil