28 Temmuz 2017 Cuma

FİLM SEÇKİSİ 20



YARATIK

The Host, 2006, Güney Kore

İlginç bir korku gerilim filmi. Zararlı atıklar bir nehre karışınca bu atıklardan dev bir yaratık oluşur ve şehre dehşet saçar. Keyifle izleniyor. Türü sevenler için. Not:3/4

HANSEL AND GRETEL

Güney Kore, 2007

İlginç bir korku gerilim filmi. Adamın biri ormanda kaza yapınca çocukların olduğu bir eve gider. Çocuklar tuhaftır. Ve bu eve gelenler bir daha dışarı çıkamaz. Çocukların masalları vardır ve masallarda bu eve gelen ve çıkamayan insanlar bulunmaktadır. Çocuklar bir sırrı paylaşırlar. Türü sevenler için iyi. Not:3/4

BEBEK EVİNE HOŞGELDİNİZ

Welcome to the Dollhouse, 1995, A.B.D.

Oldukça özgün, tuhaf bir komedi. Ufak bir kız öğrencinin ailesi, okulu, arkadaşları, aşk gibi konularla başa çıkması. Kız da çevresindeki herkes de değişik, biraz çatlak. Eğlenceli film. Not:3/4

BU BENİM DÜNYAM DEĞİL

I Don’t Feel At Home in This World Anymore, 2017, A.B.D.

Oldukça ilginç, tuhaf bir komedi. Bir kadının evine hırsız girer ve kadın kafayı takar, hırsızı bulacaktır. Bir komşusu da ona yardım ederler ve birlikte macereya atılırlar. İyi komedi. Not:3/4

GELECEK GÜNLER

L’avenir

Mia Hansen-Love, 2016, Fransa

Daha önce de Elveda İlk Aşk filmiyle çok sevdiğimiz yönetmenin yeni filmi. Bir felsefe öğretmeni kadın öğretmen aynı zamanda kitaplar da yazar. Kocası başka kadına aşık olup gidince öğretmen yeni hayatına alışır. Klasik Fransız filmi. Başrolde Isabelle Huppert. Çok iyi film. Not:3/4

39 yorum:

  1. L'avenir hakkaten çok iyi film. Bence Fransız sinemasının ön yargı kıracak örneklerinden. Ya da bana öyle geldi, bilmiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her telden şef.

      ivit çok iyi film. ama zaten fransız sineması çok iyi. tek rakibi italyan sineması :) ivit fransız sinemasını sıkıcı bulurlar :)

      Sil
  2. Üç filmi de izlemişsin :), ben de çok sevdim :). Korku dediğim gibi bende yok zaten :).

    YanıtlaSil
  3. Bu Benim Dünyam Değil güzel komedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      ne alem filmdi yaa :)

      Sil
  4. The Host'da karakterler salya sümük ağlarken ben gülüyordum. Eğlenceli gelmişti bana. :) Güzel film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aden ferde.

      evet eğlenceli korku :)

      Sil
  5. Tam puan alan film var mı diye baktım :) Yokmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      bi sing street daha çıkmadı :)

      Sil
  6. Çocuklu masalı olan, sır paylaşan çocukların olduğu ev gibi bir film izlemiştim çok önceden televizyonda. Orada yolculuktaki aile, tabelaların değiştirilmiş olması nedeniyle gidenlerin asla sağ çıkamadığı bir eve gidiyorlar. Evdekiler dışarıdan saygın bir aile. Ama öyle akıllıca şeyler yapıyorlar ki, öyle mücadele ediyorlar ki kurtuluyorlar. Bu konuda film mi olur demiştim televizyon sayfasında okuduğumda, hani gazeteden okurduk evvelce :))) ama oluyormuş. Beğenmiştim. Haa, çok beğenmemiş olabilirim; ama izlemiştim :)

    Hepsi de izlemediğim filmlerden oluşan liste için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bu anlattığın konuda film çok çekiliyor :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. deryada damla.

      iki tanesi komik bunların :)

      Sil
  8. Bu benım dunyam degılı cok merk ettim 🙈😅ve hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyda nur dinçer.

      iyi film valla :)

      Sil
  9. Bu liste tam benlik olmuş :) Hangisinden başlasam bilemedim. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      seç birini artık :)

      Sil
  10. Izlemedim bunlari 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      zaten nasıl izliycez ki hepsini :)

      Sil
  11. Bu benim dünyam değil ilginçmiş cidden merak ettim :)

    YanıtlaSil
  12. komedileri aldım listeyee

    ö p ü l d ü n

    YanıtlaSil
  13. HANSEL AND GRETEL,a bi göz atayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HANSEL AND GRETEL sinema filmi bu akşam üzeri (sanmıyorsam 19:30 olacak) Beyaz Tv,de oynayacak..Bilgin olsun.. :)

      Sil
    2. yazar yıldırım.

      hımmm netten izlemiştimdi geçen hafta :)

      Sil
  14. Fransız filmleri hep ilgimi çekmiştir. O yüzden ilk Gelecek Günleri izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      izle ve o yönetmenin elveda ilk aşk filmini de izle :)

      Sil
  15. İlk önce hangisini izleyeyimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      o piti piti :)

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      iki defa izledim ben de :)

      Sil
  17. HANSEL AND GRETEL'i izlediğim zaman beğendiğimi hatırlıyorum.En azından izlerken içine çeken bir film olmuştu.O zamanlar o başrol'ün dizilerini falan izliyordum.Bu filmi de o sayede görüp izlediğimi hatırlıyorum. "Cinderalla's sister i hatırlayan var mı? :))

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      son üçü çok iyi yaaa :)

      Sil
  19. Bir süredir okuyamıyordum yazdıklarını geri döndüm nihayet tam gaz okumaya devam :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet ali korkmaz.

      oleeeey :)

      Sil