29 Temmuz 2017 Cumartesi

HEY GİDİ GÜNLER



Saftirik Greg’in Günlüğü

Jeff Kinney

Saftirik Greg çok komik bir seri. Greg bir öğrenci ve günlük tutuyor. Okulu, evi anlatıyor. Annesi, babası, abisi Rodrick ve kardeşi Manny ile yaşıyor. Bir de dedesi var.

Greg'in evle okulla arkadaşları ile başı dertte. Öğretmenlerle, derslerle, evde kardeşleriyle. Her zaman her durumu kendi lehine çevirmeye çalışıyor. Her zor durumda bir çözüm üretmek istiyor.

Bütün çocukların yaşayabileceği olaylar geliyor başına. Yetişkinlerin yaptıklarını saçma buluyor. Biz okurlar, Greg’in gözünden anlatılan her şeye gülüyoruz. Bütün minik oyunlarına, senaryolarına.

Bu çok başarılı serinin bu kitabında, Greg, anne babasının sürekli kendi geçmişlerinden bahsetmesinden sıkılıyor. Onlara göre her şey eskiden daha iyi. Greg, yaz tatilinde. Evde ve dışarıda birçok etkinliğe katılmak durumunda kalıyor. Para kazanmak için limonata satmaya kalkışıyor.

Evden uzaklaşmak için bir yaz kampına katılıyor. Ancak yaz kampında hayat hiç de kolay değil. Başına gelmedik kalmıyor.

Tatlı, neşeli, mutluluk verici bir çocuk kitabı. Alışkanlık yapanlardan. Serinin diğer kitapları da aynı.

Not:3/4

22 yorum:

  1. Saftirik seri olarak çok başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      çok sefiyom ben de :)

      Sil
  2. :) Bizde bu serinin bir kitabı var. Ama ingilizce - The Third Wheel adlı. Çocuklara dillerini geliştirmek için almışdık.Ama zor geldi onlara. Yarıya kadar okumuşdum ben. Sonra nedense yarım bıraktım. Yazını okuyunca heveslendim. Bitireyim bari kitabı :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      çok güzel yaaa :)

      Sil
  3. Tatlı,mutlu eden, başarılı bir seri ile karşı karşıyayız anlaşılan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      eveet ailece okuyabilirsiniz yaa :) bi de saftirik vampir var o da iyi :)

      Sil
  4. Migros raflarını süsleyen kitap buuu! :D

    YanıtlaSil
  5. İlk kitabı var kardeşimin elinde okudu ve sevdiğini söyledi ama henüz okuyamadım :) Geçenlerde filmine denk geldik izledim biraz komikmiş cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      ay çok tatlı seri. hastasıyım :)

      Sil
  6. süpermiş, biliyorum tabi saftirik'i... ben de en son bir sürü çocuk kitabı aldım, kargoda şuan, iyi geliyor çocuk kitapları..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      evet ya çocuk kitapları çokoş oluyooo :)

      Sil
  7. Kardeşim bağımlısıydı bunun sayesinde seriyi komple hatmettim herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmey lütfi.

      iyi olmuş yaa :)

      Sil
  8. Kardeşim ve yakın arkadaşım severek okuyordu. Hiç dikkatimi çekmemişti ama yazını okuduktan sonra eğlenceli geldi :) Okuyacağım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir öğrencinin kaleminden.

      ya çok tatlı kitaplar okuuuu :)

      Sil
  9. Greg, filmi sayesinde keşfettiğim bir karakter. Kitabını da okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      oku çokoooş :)

      Sil