30 Temmuz 2017 Pazar

SCHOOL 2017


En yeni Kore lise dizilerinden. Gençlik komedisi.

Başroldeki kız tatlı ve bu ilk dizisi. Oğlan da hoş ve ikisi iyi bir ikili.

Romantizm de var aksiyon da. Biraz gizem ve macera da. Okula zarar veren biri var ve gizli biri, bulunamıyor, herkesİn başına dert açıyor.

School dizisi sürekli bir dizi. Her yıl bir sezonu çekiliyor. Genelde izleyenler en çok 2015 yılını seviyor. Ancak bu yıl da keyifli. Tam yazlık dizilerden. Hafif, hoş, göz okşayıcı çerez. Akılda kalacak dizilerden değil.

Her zamanki Koreli şirinlikleri. Gülümseyerek izleniyor. Henüz beş altı bölüm oldu.


Not: Ayrıca, efsane Norveç gençlik dizisi Skam’ın dördüncü sezonu başladı. Her sezon bir karakter üzerinde duruluyor. Bu sezon da kız grubundan Müslüman Sana ön planda. Favorim ise halen Noora. Bu her şeyiyle güzel sıkı dizinin bu sezonu da kaçırılmaz.

40 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      değil mi amaa :)

      Sil
  2. Şişman bir kız olacaksın ama... Televizyon başında otura otura kızçemiz :))) Bak; çık, gez, oksijen filan al. Arkadaş, dost topluluklarıyla. Onları anlat artıkkkkk :))))))) Yazık sana. Ben burada tasalandım. Çık -balkona değil-, hava al, eşinle dostunla birlikte :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      dün bütün gün büyükadada idim yaa. hep açık havada idim. ama tabii ki tek başımaydım. eş dost arkadaş dost topluluğu mu. o ne ki. bende olmaz öyle şeyler :)

      Sil
    2. Eee nepcan deep. Eski dutluklar hep sanal oldu.Hem gittiğin yere de geliyor.Başka türlü 2148 arkadaşı nasıl taşıycan..En iyisini yapıyon valla..

      Sil
    3. cam güzeli.

      en iyi arkadaşlarım burda işteeee :)

      Sil
  3. okul dizileri ilgimi çeker.
    Not alayım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      bu çok hafif bir yazlık dizi. blogumda dizi başlığında çok iyi okul dizileri de var ama :)

      Sil
  4. Benim bu seriden favorim School 2013 :) 2017'ye başlamadım daha. Biraz ilerlesin de sonra sıkılıyorum yeni bölüm beklemekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      ben ilk kez izledim school'u. haklısın evet beklemek zor. ben liste yaptım. şu anda altı dizi var. hangi bölümü izlemişsem hemen not alıyorum :)

      Sil
  5. School serisinin ikizli olanını izlemiştim. Baloncuk diziler bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aden ferde.

      evet yaaa önemsiz dizi ama eğlenceli arada dinlendiriyor :)

      Sil
  6. Skam'ı da izleyeceğim Deep. Senin önerinle 13 Reason Why dizisini de izlemiş oldum. Çok güzeldi o da. Eminim Skam da öyledir. Ama ben School 2017'yi 2014 kadar keyifli bulmadım. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      13 reasons why evet iyiydi. skam da çok iyi. tabii farklı kültürler :) school önemli diil yaa :)

      Sil
  7. O değil de skam'ı merak ettim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      skam bomba. bizim mert sayesinde izledim onu :)

      Sil
  8. Deep,
    Ben school serisini sevmiyorum hatta school 2015de yarım bıraktım.
    Skam 4. sezonunu bitireli 1 ay oldu .
    Sadece 4. Sezonunu izledim diğerlerini de izliycem 4. Sezonu sadece izlediğim için favorim Sana .
    Noora'yı da seviyorum .
    Hatta bütün karakterleri ama fovirim Sanacık Yousef karakteri nasıl Türk ya gerçek adı Cengiz Al .
    4. Sezonu bitir sen dedikodu yapalım dizinin ben çok sevdim Skam'ı .
    Ama Chris var ya oğlan olan onu sevmiyom ben öyle olanlara sempati duyamiyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      school önemsiz zaten. hımm ben yeni başladım. dört beş bölüm izledim işte. dur kaç bölümdü yaa unuttum :) noora. sana. ikisi de hoş. aa türk müymüş bilmiyodum bakmadımdı :) yaparız tamam dedikodu. chris, isak filan haklısın ben de sevmem. ama orası norveç işte. onlar bu konuları sindirmişler yani :)

      Sil
  9. Ben bu seriyi hiç izlemedim nedense cezbetmedi beni,halbuki 2013 versiyonun oyuncularını sevsem de ,bi türlü izleme istediği gelmedi.Bunu da izlemem lakin Scam'a bakabilirim. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      ilginç değil ama keyifli. düşünmeden izleniyor. izlemesen de olur. şimdi sırada criminal minds var. o da eski bir marikan dizisinin kore versiyonu yeni çekilmiş. skam süfer :)

      Sil
  10. kore dizileri bana göre değil :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      olsun önemli bişi diil :)

      Sil
  11. çok hoşmuş, her sene çekilmesi falan, 2017'nin konusunu da sevdim, gizem var, hmmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      eğlenceli ama önemli diil yanii :)

      Sil
  12. Kızın mimikleri biraz rahatsız edici ama izlemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sena.

      ya işte hafif yazlık dizi pek önemli diil ama ben keyifle izliyom :)

      Sil
  13. Bu School serisinin kadrosunu sevemedim.Fragmanı da baya kötüydü.Hepsi zorlama oynamış :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      ya işte ama eğlendiriyooo komik :)

      Sil
  14. Nedense bir lise dizilerini falan pek sevemiyorum :/ Ders almam gerek galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      olsun sevmeee :)

      Sil
  15. Öğrencili de çocuklu da filmleri çok severim.

    Hababam Sınıfları mesela :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      hababam sınıflarııı biriciik :)

      Sil
  16. ayy ben bunu izledim :)) school bir sene arayla cekiliyor her sene tekrar eden bir serüven değil 2013,2015,2017 var şimdi de gözler 2019 da :D ellerine sağlık :) bu güzel yazın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iman power.

      2015 güzelmiş bi deee :)

      Sil
    2. sarışın çocuk için izledik hepimiz ama kız öbürünü seçti olmadı :D ama evet çok güzeldiiii

      Sil
    3. iman power.

      iviiit yaaa :)

      Sil