12 Temmuz 2017 Çarşamba

SICAK


Babam benle dalga geçer kızım için tek yol vardır o da otoban yolu düz mantık düz zeka çocuk zekası der. Bir yere varabilmek için köylere gire çıka, şehirler içinden geçerekten de gidilir der bana.

Yani hayatta çareler tükenmez demek istiyor. Düz mantık ve ruhsal değişkenlik. Tipik özelliklerim. Sınır zaman düzen benlik değil ama her şeyi zamanında yetiştirmeye çok özen gösteririm. Renkli bir kişilik değilim ama insanlarla çok konuşurum ama yabancılık hissinden kurtulmak bazen yıllarımı alır. Sevdiğim şeyler dışında hiçbir şey için riske girmem. Yumuşak biriyim ama sakin değilim. Saygıya sevgiye önem veririm ama yalanı hiç affetmem mesela.

Yolculuk severim en çok. Keşke her zaman havaalanınlarında ve otellerde geçse hayatım. Check in kuyruğunda sohbet etsem insanlarla. Pasaport kontrolden geçerken annemi arasam, anne benim çiçekleri sulayıver, pancurları kapatıver, acele çıktım evden de. Temizlikçi çağır anne, ay anne espirik yapmasana, mafya temizlikçisi değil tabii, ay anne cinayet sonrası temizlik değil, evde kimseyi öldürmedim, deterjan sadece ev temizliği için, kan için değil anne. Öldürsem öldürsem o iri hamamböcekleri var ya onları öldürürdüm, ne korkunç onlar yaa.

Ay annem neşelidir, hep takılır bana. Geçen birlikte dönerciye gittik, oturduk. Doluydu içerisi. İki adam geldi, yer bulamadılar, gelip bizim masaya oturdular, kibardılar. Adamlardan biri, bugün bize yemeğimizi bu güzel genç bayan ısmarlıyacak dediler. Ben dicektim bende harçlık nerdeee, annem ödesin. Annem daha ben ağzımı açmadan atıldı. Teşekkür ederim iltifatınız için, o sizin güzel gören gözleriniz dedi, güldü. Yani, ilfitatı bana değil de ona etmişler gibi davrandı. Adamlar o zaman biz ödüycez dediler. Çıkışta da baktık, yiyip giderlerken ödemişler gerçekten de.

Ay geceleri sıcaktan uyunmuyor yaa, limonataya taze nane koyuyorum güzel oluyor, gece geç uyuyabiliyorum, saata bakmıyorum ama geç işte belli, vampir gibi oldum, en iyisi limonata içine insan kanı ekleyip içeyim, bir ölçek. Ama kan içmeyen vampirlerdeniz biz. Domates suyu içiyoruz.

38 yorum:

  1. Ya okumasi ne kadar da zevkliydi. :)
    Ama gercekten cok sicak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      of evet sıcak yaaa :)

      Sil
  2. Domates suyu iyidir..:) Yolculuğu ben de çok severim. Ama pek mümkün olmuyor maalesef..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      ilerde artık yaparsın yaa yolculuk :)

      Sil
  3. Ne güzel hayaller öylee :) imreniyorum ben de çok gezenlere bazen okulu bırakıp çekip gidesim geliyo ama gidemiyorum belkide yaparım bir zaman sonra :)) Ben domatesi iyice sıkıp içsem olur mu sıcak havalarda kan tutuyor beni soğuk olsa belkii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      ha haaaa şeker yorumcuuu :)

      Sil
  4. Düz mantık gidenlerdenim bende. Ama artık kısa bir süre önce karar verdim düzünü bıraktım, sonuna sız ekledim. Artık mantıksız gideceğim. Mantıklı gittim de ne oldu sanki. Koca bir hiç. Koca bir boşluk. Koca bir yokluk. Yok işte. Kocaman bir yok. Yazını okuduğumda epey bir şey canlanıverdi gözlerimin önünde. Zihnim yine kararmadan ben hayallerimde canlanan o şeyleri düşünmeye devam edeyim. Bu güzel yazınla kafamı dağıttığınız için teşekkürler. Saygı ve sevgilerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meczup yazar.

      ha haaa çok düşünme seen :)

      Sil
  5. Ne güzel anlatmışsın içini dışını.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      hee de mi amaa :)

      Sil
  6. bedava döner yediniz yani.. :) adamlar tanıdık/cömert olmalı.. Hımm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      cömertmişler tanıdık diil :)

      Sil
  7. Okudukça okuyasım geliyor senin öykülerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      yaaaa ciciiiii :)

      Sil
  8. Hesap ödeme olayı ilginçmiş gerçekten:)) nerde böyle centilmenler :P

    YanıtlaSil
  9. :))
    Domates de tehlikeliymiş duydunuz muuuuu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      o da mıııı of yaaa :)

      Sil
  10. Ben de suyu fazla içmezdim bol bol su içiyorum sıcaklar sayesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      mecburen diyosuun :)

      Sil
  11. Havaalanlarını ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      insan kendini iyi hissediyooo :)

      Sil
  12. Evet çok sıcak İstanbul'a dönmek istemiyorum yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      denizin içinde yaşamalı yazın :)

      Sil
  13. Şimdi birincisi bende yolculukları çok severim ama keşke hep sevdiklerimle seyahat etsem ailemle değil. Gerçi ailemle ettiğimde de o otoban yolunda giderken müzik dinlemek inanılmaz güzel bir duygu. İkincisi de ay ne güzel insanlar rast gelmiş deep size. Demek ki neymiş güzel insan güzel insanı çekiyormuşşş. (okur kikirdiyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      :) ay sen de güzelsin ki çekersin sen deeee :)

      Sil
  14. Sıcak deyince Mersin'de eriyen asfaltlar geliyor aklıma. Nemli, bunaltan bir sıcak.Sabah ve akşam serinliğini özler insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      o kadar mı sıcak amaniin :)

      Sil
  15. Demeki hâlen böyle centilmenler kalmış ne güzel 😊 müzik her yerde dinlemesi çok güzel 😊😀 evet sıcak annenin kızı pervane 😀😊 yani pervoşu bile sıcak vuruyor ya 😊😀 güzeldi senin bu güzel öykülerin hikâyelerini okumak çok güzel ve keyifli 😀😊 emeğine sağlık güzel insan 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Nane yaz için harika. Suya, limonataya, salataya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merve tayız.

      heeey bloguna giremiyorum kiiii :)

      Sil
  17. ahahah :D ne güzel öykü bu yine :) kan içmeyen vampirlerdeniz domates suyu içelim biz eveet ^.^

    YanıtlaSil
  18. Dünkü yağmurdan sonra İstanbul soluk aldı Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e.e.

      ama sel de olduuuu :)

      Sil