11 Temmuz 2017 Salı

SİNİR


Kardeşimle kavgalarım hiç bitmez. Deli eder beni, hayır bir vursam ağlayacak.

Koluma nasıl yumruk attıysa pis, vurduğu yer kanadı. On yaşında daha. Aşağıdan bisküvi alır mısın çayın yanına dedim. Almam dedi yine rica ettim ukala bir tavırlar, dedim seni döverim, insanca istedim dedim. Neyse ondan sonra yemek yiyordu, öksürmeye başladı, hadi öyle olunca sırtına vurulur ya, ben de onu yapacaktım, tam elimi uzattım, kalktı vurmaya başladı, dedim işte öksürüyordun gerizekalı, sırtına ondan vuracaktım dedim.

He he dedi mi, Allah’ım bunla bir giriştik birbirimize, ama ben yine de kendimi tuttum. Ama bu durum böyle devam etti, benim beynime kan gitti, sinirimi kontrol edemedim, aldım usb kabloyu buna vurmaya başladım. Kapıyı kapadı, tutuyor, bir de diklenmeler falan, dedim sen kimsin bir vursam ağlarsın dedim ama uyardım yani. Bak beni sinirlendirme dedim, kapıdan çıktım, yakalarsam çok kötü döverim, sonra da suçlusu ben olurum, neyse çıktım odadan, annem de bana vurdu yaaa, dedim o başlattı, ya kolllarımı gösterdim, anlattım böyle böyle diye. Kendi kendime söylendim, seni öldürücem dedim, çünkü kan beynime sıçradı. Sinirden ağladım biraz.

Bir de diyor ki anneme, ablam beni tehdit etti. Sinirlendim mi kendimi zor tutuyorum. Çabuk sinirlenen biri değilim, kendimi kontrol edebiliyorum, ama sürekli sürekli beni sinirlendirme aşamasına geçti mi o zaman kendimi zor tutuyorum, o sinirli anda onu yere yatırır, çok pis döverim kendimi tutamazsam eğer. Kendimden geçersem karşı taraftaki bitti. Beş dakikaya sakinleşirim bir de. Allah’tan korkarım kimseyi öldüremem zaten. Kaşınıyorsa kaşırım onda sıkıntı yok. Gözüm dönmesin yeter.

Sonra gece sakinleştim pencereden kuşları izleyince. Kuşlar gece uçmaz sanırdım. Gece bir baktım, uçuyorlar, hatta dans ediyorlardı. Büyük ihtimalle göçmen kuşlardır. Ezan sesini duyunca pervane gibi döndüler.

74 yorum:

  1. Kendini mi anlattın beni mi bilemedim :) Ah o sinir hali o ne menem şeydir. Elimden bir kaza çıkacak diye korkarım hep. Ben de çok kavga ederim kardeşimle ama büyüdükçe azalıyor, artık daha iyi anlaşıyoruz. Yine de benim sinir aynı. Sinir hastası oldu adım. Üzerime gelindikçe gözüm dönüyor elime geçerse yandı. :) Yine de bir kardeşe sahip olmak paha biçilemez ya. Şanslıyız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden benden bizden.

      ay o kadar sinirli olma deliiii :) kızkardeşim var ama bu bir öyküydü işte ama oluyor tabii ama biz birbirimize dokunmayız kardeşimlen :)

      Sil
  2. Büyük çocuk olunca böyle oluyor. Bende de iki kardeş var, biri üniversiteye gitse de diğeri 13'ünde. Atarlı olabiliyor bazen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      ahu atar durumları ah :) herkes atarlı bee :)

      Sil
  3. Valla okurken sinirlendim. Abla/abi olmak zor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. kafasını tut duvra duvara vur; ama sadece düşüncede :)

    YanıtlaSil
  5. Heheheee klasik kardeş didişmeleri😂 Yaşadım bilirim☺️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      bir klasik deseneee :)

      Sil
  6. Ne kadar sinirlense de büyükler derin nefes alıp 10 adım atmalı ve şiddete başvurmamalı. Bu senin gerçek hikayen mi bilemedim ama gizemli Derin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      bu hikaye baksana altta nurnina diyor, kurgu kahramanım işte. öykülerde kendimi yazmam hiç. kızkardeşim var didişiriz ama vurmayız hiç :)

      Sil
  7. Allah'ım abi abla kardeş kavgası ve ben 😊😀😁 arkadaş kazık Kadar oldular halen beni deli ediyorlar 😁 ama bende bir sinirlendim mi vay hallerine yani kötü bu sinir arkadaş 😊😁😀ama iki dakika sonra sakinleşir im 😊😀 kardeş işte hem severiz hem kızarım 😁😊 güzel hikaye olmuş emeğine sağlık k güzel insan 😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      evet sizin evde de oluyooo :)

      Sil
  8. Okurken sinirini hissettim resmen :) Kardeşler arasında olur ya o da büyüdüğünde böyle sorunların olmayacağına eminim tecrübeli biri olarak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      ha haaaa biliyom diyosun :)

      Sil
  9. 10 yaşındaki çocuk da baya kuvvetliymiş:)Kardeşler arasında olur böyle şeyler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mühendis okur.

      yaa ivit kardeş kuvvetiii :)

      Sil
  10. Gozum donmesin yeter

    Ayni ben

    YanıtlaSil
  11. Ha ha kardeş kavgaları candır.Sonra anlatır anlatır gülersiniz.Kız kardeşler arasında ağız dalaşı oluyor daha çok,ama erkekler tekme tokat Allah ne verdiyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli.

      erkekler aman evet yaaa :)

      Sil
  12. Haha çok sinir bozucu ama çok komik :D

    YanıtlaSil
  13. bizde ablamla çok kavga ederdik, fakat evlendi ayrıldı yanımızdan. şimdi birbirimizin yolunu gözlüyoruz. bu anlar bile inan çok kıymetli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özge uvnlcn.

      ayyyy kıyamaam sizee :)

      Sil
  14. Kız kardeşimi küçük oğlan kardeşim böyle sinir ederdi ben girerdim araya tırsar kaçardı sıpa kızcağıza az çektirmedi şimdi hepimiz çoluk çocuk sahibiyiz hatırlar deli güleriz o hallere:))
    Her şeye rağmen kardeşlik muhteşem bir duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice yazıcı.

      güzel anılaaar de mii :)

      Sil
  15. Yaş itibariyle bizden geçti artık böyle şeyler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      çıldıramıyoz diyosuun :)

      Sil
  16. küçükken gençken biz de iki erkek kardeşimle sürekli birbirimize girerdin benden bir yaş küçük olan erkekle özellikle ablası olmasını mı kaldıramazdı bilmem çocukluk işte ikisi de taekwando öğreniyordu kızınc auygulama çabasına giriyorlardı bir keresinde bir ısırdım bunun bacağını ama öyle böyle değil morardı kaç zamaan diş izlerim dururdu ben de sinirlenince öyle bişey vardı daha ondan sonra olmadı kavgamı delirirdim ben de gençlikten kaynaklandığını düşünüyorum :)) geçecek kardeşler candır şu an başım sıkışsa kaç yüz kilometre var aramızda sabah çıkar yola öğleden sonra yanımd aolur olaya müdahil olur kardeş candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      ay gençlik göz dönmesi diye bişi var demekkisii :)

      Sil
  17. kardeşler arasında olur böle şeyler.."üstünlük sağlamaya çalışmak" her kardeşte olan bir şeydir..bu nedenle kardeşler arasında kavgalar hiç bitmez..bence abla olarak,ufak tefek şeyler için tavizler vermen,aranızın düzelmesine vesile olabilir..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      piki piki :)

      Sil
  18. Sakin olun,aranızda halledin😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözlerinden öper.

      piki piki. kurgu öykü zaten :)

      Sil
  19. her evde olan klasikler tatlım :D

    YanıtlaSil
  20. Ya bizde cocuklugumuzda cok kavga ederdik. Bide benik kardesim erkek.. yani gucu dusunun.. bide ben genelde senin kardesin gibi vurup kacar odaya kilitlerdim kendimi😅😅 neyse ama etmemek en iyisi..simdi benim 2 erkek cocugum var. Onlar da ediyor bazen.. pek uzuluyorum yaa etmemek en iyisi😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esy page.

      anne olunca üzülüyo insan demekkisi :)

      Sil
    2. Aynen uzuluyo insan😘😘

      Sil
  21. Ne güzel içten anlatılmış,çocukluğuma gittim.
    Biz 4 kardeşiz en büyükleri ben, özellikle bir küçüğüm erkek kardeşimle çok kavga ederdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkan.

      ne günlerdi diyosuun :)

      Sil
  22. Tek çocuk olduğum için bunları yaşamadım :D Böyle bir durumda ben de sinirlenirdim herhalde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      raatmışsın seen :)

      Sil
  23. 2.ler fena fena :))) Ama idare etmek lazım ...SEN BÜYÜKSÜN :)))) En sinir bozan anne -baba lafı :))) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz gül.

      ha haaaa haklısııın:)

      Sil
  24. Kardeş kavgaları olmazsa olmaz.Benden üç yaş büyük abim de beni bolca dövmüştür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      yazık sanaaaa :)

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      hayat, oluyo işteee :)

      Sil
  26. Bu sahne bana hiç tanıdık gelmedi. 4 Kardeşiz ama ne benimle ne de diğer kardeşlerim arasında böyle bir şey yaşandığına hiç şahit olmadım. Evet, bazen biz de tartıştık ama hiç şiddete dönüştüğünü hatırlamıyorum. Yorumları da okuyunca kim normal diye düşünmeden edemedim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi olsun.

      hımmmmm sizin ev sakinmiş desenee :)

      Sil
  27. Tek çocuk olduğuma duruma yabancı kaldım fakat öfkeyi hissettim. Sakinlik de bir yere kadar canım. Benim de nadiren gözüm döner :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      ayy göz dönmesi diye bişi var demek kii :)

      Sil
  28. kardeş işi zor kardiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ra selin.

      ivit ivit öyle şekerlik :)

      Sil
  29. Ablalardan hep sakin ve sabırlı olmaları istenir. Zoru başarmak
    gibidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      de mi yaa valla ne sorumluluk yaa :)

      Sil
  30. Eskiden bizde öyleydik ben hemen aglardim haha �� evin kücügü olunca. Ama simdi arkadasiz resmen
    İkiz saniyolar bizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      demek ağlayarak kurtuluyorduun :)

      Sil
  31. hahaha aynı dert bende de var ne yazık ki!
    bugün evde biz bizeydik ve kudurdum sayesinde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi.

      sakin ol şampiyon :)

      Sil
  32. :)) çok hoş yamzışsın Deep'cim ya eline sağlık, çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      insanlık halleriiii :)

      Sil
  33. kardeş candır gerisi biraz kavga biraz şamata ve anneeeeee şoo çocuguna bişey soyleeee dir :) ama iyi ki varlardır :)

    YanıtlaSil
  34. BEN VS 3 ERKEK KARDEŞİM.

    Deep bu geçmişinden bir hikayeydi dimi. Şimdiden olamaz. Olamaz yani. ŞİMDİDEN Mİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      kurgu öykü :)

      Sil
  35. ay aman allahım kabus gibi çingusu :D evin büyük çocuğu olmak zor şey. büyüdüklerinde de dertleri tasaları bitmiyor hep bir şeyler düşünmek zorunda kalıyoruz :)

    YanıtlaSil
  36. Bazı kardeşler gıcıktır. Kimi kuşlar ezan zamanı aynı anda ötüyor. Hiç fark ettin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safiye yaşar ergider.

      etmedim ama mantıklı di mii :)

      Sil