10 Ağustos 2017 Perşembe

BLOGLARDAN SEÇMELER 2



AYSEL EZİMOVA

Yıllardır aramızda olan ponçik arkadaşımız gittikçe daha güzel yazılar yazıyor. Müzik, dizi, kitap, film yazıyor ama asıl güzel yazıları sosyal konularda olanlar. Örneğin, son zamanlarda "Dünya Değişecek mi?" adlı nefis bir yazı yazdı.


MURAT CENK

Yeni arkadaşımız sadece tarih üzerine yazıyor. Genelde sıkıcı bulduğum bir konuda arkadaşımız ilginç, kısa, hoş ve öğretici, eğlendirici yazılar paylaşıyor. Bu da tarihi bize sevimli kılıyor. Arkadaşlığı da keyifli ayrıca.


HUZUR VE MUTLULUK

Yeni arkadaşımız çok keyifli ve renkli yazıyor. Bütün yazılarını seviyorum. Aramıza yeni katıldığı halde kendisini hepimize sevdirdi.


İSİMSİZ KULLANICI

Çok çok yeni bir arkadaşımız. Kısa ve hoş yazıyor. Onun da bütün yazılarını seviyorum. Onun da arkadaşlığı mutluluk veriyoo.


GÜLSÜM TAHMAZOĞLU

O artık eskilerden oldu, ara vermişti, yeni döndü. Aramızdaki en şekerlerden biri oldu o hep. Yazıları yorumlarıyla iyi blogculardan oo.


İREM AKAY

O da yenilerden ama yazıları ve yorumları ile hem yeni keşiflerimden oldu hem de herkesle arası iyi, ayrıca aktif ve umarım hep aramızda olur. Yazdığı toplu yazılar ise benim için seçme listeleri oldu.


SERTAÇ SAMUR

Yeni arkadaşımız oldukça derin ve duyarlı yazıyor. Düşündürücü arkadaşımız keşfedin.


AYDAKİ FANGIRL

Heey en yeni keşiflerimden ve dizi, anime, müzik, film ve genelde uzakdoğu üzerine seçtikleri. Yanii, çok sevdiklerimden oldu bilee. Artık bakıp ne izliceğimi seçeceğim bir blog daha olduuu.


BUSE SOYSAL

Hiç aksatmadan yıllardır yazıyor. Kitaplar filmler diziler müzikler. Temel başvuru kaynaklarımdan. Ayrıca, yutup videolarını keyifle izliyorum. Son yazısından önceki yazısında Kore hayalini anlatmış.

33 yorum:

  1. Yeni blog önerileri için teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
  2. Baksen yeni arkidişler gelmiş hoşgelmişler efem 😊

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler hemen merhaba demeli yeni arkadaşlara

    YanıtlaSil
  4. Bir çoğunu bilmiyormuşum bu sefer :) Keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Yine bana gezme yolu göründü.:)

    YanıtlaSil
  6. Yeni olmaları dışında özgün olan bloglar keşfetmek ayrı güzel farklı bloglara hepimizin ihtiyacı var,sevgiler Deep günaydın ❤

    YanıtlaSil
  7. Hemen takibe almalıyım. :)

    YanıtlaSil
  8. Bahsettiğin için çok teşekkürler Derin'cik :))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba demeye gidiyorum. Teşekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
  10. Deep kralsın .)) Teşekkür ederim..

    Arkadaşlar tarih üzerine sıkıcı olmadan akıcı bir şekilde yazılar yazdigimiz bloguma beklerim.

    Inanin bu Tarih bildiginiz Tarih olmayacak..

    Deep e tekrardan teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Deep cansın :)

    YanıtlaSil
  12. Hadi misafirliğe :)

    YanıtlaSil
  13. Bana hitap eden sayfalara benziyorlar. Musait bir vakitte hepsini inceleyecegim. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  14. Beni ne kadar mutlu ettiğinin farkında mısın Deep? ^_^ Ekranın resmini çektim, senden hatıra kalsın diye. Hep saklayacağım ^_^ Çok teşekkür ederim! :)

    YanıtlaSil
  15. Tek tek takibe aldım da ne zaman okuyacağım ki ben bunları.
    Blog okuma konusunda bir sisteme gitmeliyim. :)

    YanıtlaSil
  16. yeni bloglar süper :-))

    YanıtlaSil
  17. Kendi adımı en başta görünce yüzümde oluşan ifadeyi görmeliydin,yine çok utandırdın beni Deep ^_^ Çok teşekkürleeer,hepsine uğrayacağım ~

    YanıtlaSil
  18. Blogları keşfetmeye başlayalım. ^-^

    YanıtlaSil
  19. Ay çok teşekkür ederim sevgiler tüm arkadaşları ekliyorum hemencecik:))

    YanıtlaSil
  20. 9'da 3 var...Kalana en kısa zamanda gidilecek efendim :)

    YanıtlaSil
  21. Tanıtım listesindekilerden çok severek izlediğim arkadaşların yanında yeni bloglar da var.

    Fırsat bulur bulmaz o blogları ziyarete gideceğim.

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  22. Yeni bloglar keşfetmek güzel sayenizde. :)

    YanıtlaSil
  23. Takip etmediğim iki arkadaşımı da takibe aldım.Diğerlerini de zaten takipteyim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  24. Yine heyecan, yine farklı kişiler. Sevgiler herkese:)

    YanıtlaSil
  25. Ooo bir sürü yeni blog... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Tanımadığım nə qədər çox bloq varmış!!! Ayselimi tanıyıram aralarından sadəcə :) Təşəkkürlər ♡♡♡

    YanıtlaSil
  27. Dipoooş! Bir arkadaşım blog açmış da tanıtır mısın acebaa ? :) http://vinrapstories.blogspot.com.tr/ hikayeler falan yazıyorlar da belki seversin :)

    YanıtlaSil
  28. tişkürler sefgili arkadaşlarııım :) bi daaki seçmeler yazısında yine görüşürüüz :)

    bonheur/madam savon

    bloglarınızı okudum dolaştım ama yorum yapamadım. çünkü yorum kutularınız bizimkilerden farklı :)

    irem yağızel.

    gittim o bloga. hoş öyküleri vaaar. tanıtırım tabeee irmiğik :)

    YanıtlaSil
  29. Tesekkurler. :) Benim ki Google plus baglantili oldugu icin farkli. Degistirdigimde tum yorumlar gitti ben de kiyamadim ve oldugu gibi kaldi.

    YanıtlaSil