13 Ağustos 2017 Pazar

KİTAP İSİMLERİYLE ESPRİLER



Cicişlerden İrem Akay çokoş bir mim bulmuştu. Kitap isimleriyle soğuk espriler yapmak. Onun cevaplarını okuyun. Gerçekten de çok absürt ama öylesine komiik kii.


Sonraaa, Kağıt Salıncak'ı mimlemiştii. Kağıttan salıncak da beni mimledii. Onunkileri de okuyuun cevapları akıl ötesi komiklikte.


Ben dee bu hoş mimi yapmaya çalıştıım. Onlar kadar saçmalamaya çalıştııım. Çok da zor değildi, bu sıcakta.

Gönül Yarası (Chelsea Cain/Psikolojik gerilim romanı)

-Gönül Yarası’nı okuyorum.
-Neden ki? Gönlün mü yaralı?
-Evet yaaa bu bir estetik tıp kitabı. Gönül Yaraları nasıl iyileştirilir onu anlatıyor. Benim de gönlümde kalp şeklinde bir yara var da. Doğuştan yani. Annem beni doğurmadan önce o kadar aşıkmış ki babama. Hep aklındaymış. O yüzden doğum lekesi gibi bende de bu yara var. Bir türlü kapanmadı. Estetik cerraha gidicem işte ön araştırma yapıyorum.

İki Kişilik Rüyalar (Fatma Barbarosoğlu/Kadınlar hakkında edebi öyküler)

-Ne okuyorsun?
-İki kişilik rüyaları. Psikiyatri kitabı bu. Geceleri öyle oluyor bende. Mesela rüyamda hem kendim olarak seni görüyorum.  Hem de sen olarak kendimi görüyorum.
-Kitapla olmaz bu. Doktora gitmelisin. Şizofrensin sen.
-Dur şimdi. Bunu sen mi bana dedin ben mi sana?

Dantel Falcısı (Brunonia Barry/Edebi gerilim romanı)

-Ne yazıyor kitapta?
-Dantel falını anlatıyor. Kadının biri danteline bakıp karşıdaki kişinin gelmişini geçmişini anlatıyor.
-Of okumasana böyle entel dantel kitapları.

Körleşme (Elias Canetti/Edebi roman)

-Ne okuyorsun?
-Körleşme.
-Bana mı dedin. Kör müyüm ben hiçbir şeyi göremiyor muyum?
-Allah’ın körü. Görmüyor musun kitap okuyorum.
-Yine görmüyorsun dedin. Yahu görüyorum ben.
-Elinin körünü görüyorsun sen.
-Allam ellerim de mi kör oldu? Elim gözüm kör mü yani?
-Hayır aklın kör senin.
-Ne körlüğümü gördün nankör.
-Nankör değil bonkörüm. Aklın kör değil aslında, hiç yok senin. Yaşaman bile bir mucize.
-E seninle konuşabildiğime göre o kadar da kör sayılmam.
-Nefsimi körelttim ben o sayede sana katlanabiliyorum.
-Eh aşkın gözü kördür derler. Kader işte bu. Bir köre aşık oldun.
-Eh körle yatan şaşı kalkar. Bak o yüzden gözlerim şehla benim. Ayrıca, ben sana aşık olmadım. Sen gözümü boyadın.
-Ooo, hem körüm hem gözünü boyadım ha.
-Kitap okuyorum hadi git gözüme batıyorsun.
-Ne becerikliyim değil mi ama?
-Evet, göze diken olarak beceriklisin doğru.
-Ayy göz dikeni değilim ben sana göz dikmiştim yaa.
-Evet zaten ben de göze geldim de sana tutuldum.
-Göz tutulmasııı.
-Sendeki de akıl tutulması işte.

İkisi de gözlerini devirirler.

Bu şirin mimi isteyen herkes yapsın işteeee. 

52 yorum:

  1. Deep, sende ne mizah yeteneği varmış yaa! o_o Bunlar soğuk espriler değil, bildiğin kalite kokuyorlar! ^_^ Tek kelimeyle ba-yıl-dım! Favorim yok, çünkü ayrım yapamayacağım.. :) Ha-ri-kay-dı! ^_^

    YanıtlaSil
  2. Şirin bir mim. Bir kitap isminden nelerde çıkıyormuş böyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      oluyormuş vallaa :)

      Sil
  3. Çok iyi olmuş gerçekten ;) Bulan kişi 100 yıl yaşasın emmi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sağlık.

      çokoş bir buluş gerçekten dee :)

      Sil
  4. İlginç MİM olmuş. Akşam etraflıca okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Bukadr espırı yapacagımı hıc sanmıyorum😅Hepınızde cok guzel bir mim'ın altına imzanızı atmışsınız.🤗👍

    YanıtlaSil
  6. eğlenceli görünüyor...yaparım belkim dedim kendime kendime :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Körleşmeye çok güldüm :) Çok hoş bir mim olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  8. Gayet de başarılı olmuşsun deep:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Güzel olmuş. :) Bir kitap isminden daha neler çıkar senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap güneşim.

      ayy öyle mi diyosoon :)

      Sil
  10. benim aklıma hiç gelmiyor böyle kitap isimleri şu an..

    YanıtlaSil
  11. Çok iyiymiş ya verdiğin örneklemeler. :') Şu ana kadar ki en sıradışı mimlerden oldu bu sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      evet ya ne güzel mim bulmuşlaar :)

      Sil
  12. Ay ne sevimlisin sen :) Sabah sabah bu yazıyı okuyunca iyi geldi bana :) Zor bir mim aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      iyi gelirim ben iştee :)

      Sil
  13. Mim eğlenceli iyi hoşta dondurma var mı dondurma 😋 Dondurmayı gördükçe dilim damağım daha çok kurudu be 😋 Neli o dondurma bakem 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      frambuaz, böğürtlen, karadut oh oh :)

      Sil
  14. Harika bir mim. Eh tabi soğuk espriler yapmakta yetenek işi. :)
    Favorim körleşme oldu. :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazik topçu.

      hehe o da yetenek diyosuun :)

      Sil
  15. Aaaa dantelden fal da mı bakılıyor artık ? En çok bunu beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      oluyomuş iştee :)

      Sil
  16. Kitaba kadar yeni bir öykü serisi yazmayı düşünüyorum blog için :)

    YanıtlaSil
  17. Yorumları gördüm de, onlara cevaben yazayım dedim :)

    YanıtlaSil
  18. Diyaloglar harika olmuş :D Güldürdün Deep, teşekkürler yaptığın için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      ay seninkiler daa komikti bee :)

      Sil
  19. Sonu öykü tadında güldüren bir MİM. Alışıldıklardan değil. Kitap olunca konu kitaba girecek nitelikte olmuş.

    Gülerken düşündüren de olmuş. Önce belki dikkatimi çekmese de hemen sonra şu göz boyama konusu ilgimi çekti. Onca dize geldi aklıma. Göz boyama sonucu mu yazıldılar, samimi değiller miydi? "Birileri onların gözünü boyadı onlar da bunları yadı ve bu dizeler de bizim gözümüzü mü boyamakta acaba?" diye düşünmeden edemeyenler varsa onlardan biri oldum sanırım.

    Dizeler , satırlar filan göz boyama değildi, gözyaşıydı bildiğim. Ama neden olmasın.

    Bir kitap okuyup hayatı değişenlerden hiç olmadım. Kitapların kattığı çok şey odu tabi. Ama bir MİM okudum bakışım değişti şimdi dizelere, satırlara :))) Gözümüz boyanıyor mu yoksa samimi mi yazılanlar düşüncesini nakşetti bu MİM beynimize :)))))))



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      o kadar düşünmedim yazarken yaaa. sadece kör ve göz ile ilgili kelime oyunları yaptııım :)

      Sil
  20. Ya super olmuslar. Hele sonuncusu :D. Ben kirk yil dusunsem espiri bulamam heralde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      hiç bileee bulursun kii :)

      Sil
  21. Oo tam senlik mimmis 😂😂😂

    YanıtlaSil
  22. Diyaloglar çok muzip :)
    Çok başarılı bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur tozu.

      piki mağdemsii :)

      Sil
  23. Hahaa :) cok eglenceli olmus ki deep 😂 sendende bu beklenirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      hımmm pikuuuu :)

      Sil
  24. Yaaaa... ne kadar güzel mim. Sen var ya, müthişsin deep, çok güzeldi, kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      ayy saool ayolcuum :)

      Sil
  25. ay süpersin Deepcim tam senlik bir mim bu gerçekten, körleşme çok iyiydi..:))

    YanıtlaSil
  26. Kağıt Salıncak ve Ece Abla'nin miminden sonra buraya uğradım. Her yazıdan tebessümle ayrıldım. Kalemlerinize sağlık. Sırada İrem Akay var ona da uğrayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      iremi de okudun gördüüm o da pek hoş yazmıştııı :)

      Sil