16 Ağustos 2017 Çarşamba

MERYEM



Yeni yazlık dizilerden Meryem henüz üçüncü bölümde ama çok heyecanlı ilerliyor.

Kore dizisi uyarlaması olan dizide aşk var ölüm var ihanet var intikam var gizem var. Yani sürükleyici bir dizi için her şey var.

Bir genç savcı araba kazası yapar. Yanında da sevdiği kız vardır. Kazada bir kadın ölür. Savcının sevdiği kız Meryem, sevdiği erkek için bir fedakarlık yapar ve suçu üstüne alır, hapise girer.

Savcı, suçunu gizlemek için elinden geleni yapar. Ölen kadının sevdiği erkek ise Meryem’in peşindedir. Onun hayatını karartmak ister. Meryem’in aslında bir suçu yoktur ama sessiz kalmayı seçer.

Elbette, olayın arkasında başka gizemli durumlar da vardır. Olaya karışan herkes olayı çözmek veya kapatmak ister.

Dizi, sürekli olarak dramatik olaylarla ilerliyor. Çıkar çatışmaları insanlara bir dolu yanlış kararlar verdiriyor.

Kurgu heyecanlı, hiç sıkmıyor, aksine ne olacak acaba diyerek bölümlerin sonuna geliniyor.

Kalp Atışı, Ateş Böceği, Dolunay gibi yumuşak dizilerin yanında bir de sert dizi iyi geliyor.

56 yorum:

  1. Türkiyədə son vaxtlar nə qədər çox Koreya dizilərindən uyqulama dizilər çəkilir. Məryəmi duymamışdım heç. Maraqlı bir diziyə bənzəyir. Digərlərindən Kalp atışını izləyirəm arada. Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      kalp atışı çok seviyom. meryem de heyecan aksiyon doluuu :)

      Sil
  2. Dizi izleyecek zaman bulamıyorum ben. Bulanları da tebrik ediyorum doğrusu.:)Seni de tebrik ediyorum,maşallah nasıl yetişiyorsun bütün bunlara?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      akşamları haftasonları evde yalnızım. filme diziye kitaba zamanım oluyor yaaa :)

      Sil
  3. Secret Love uyarlaması o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. Kore versiyonu bambaska benim icin. Hala izlerim. Zaten basrollerin uyumu ve Ji Sung cazibesi yok sayilamaz. Umarim diger uyarlamalar gibi ilerledikce asil senaryodan uzaklasmaz.

    YanıtlaSil
  5. Annem diziye Meyrem, diyor. Ben de doğrusu olan Meryem. :9
    Bu dizinin sonunda büyük aşkı bekliyor olacağım. Bir başını izledim daha sonra sonlarına doğru şöyle bir bakarım. Çok fazla drama gelemiyorum. :) Mutlu sonu görmem lazım ama aşkı hissediyorum. Hem de buram buram bir aşk olacak gibi. :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazik topçu.

      hımm hadi işallah. meyrem daha güzelmiş :)

      Sil
    2. Annemin adı Meryem. Babam anneme Meyrem der :D

      Sil
    3. kerime.

      çokooş yaa :)

      Sil
  6. konu çok ilginçmiş, bak bu akşam da kanal d'de masum dizisi başlıyormuş, onu merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      masum bakarım tamam. bu akşam ateş böceği vaar amaaa :)

      Sil
  7. İzledim birkaç bölümünü tesadüfen denk gelerek ama pek beğenemedim oyuncuların oyunculuklarını.. Orjinali olan Secret dizisi daha bir heyecanlı ve sürükleyiciydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      orcinalini izlemedim o yüzden ben keyifle izliyooom :)

      Sil
  8. Dün dedeme gittik ve televizyonda bu vardı. Kore uyarlaması olduğunu öğrenince çok şaşırdım. Dünkü bölümde galiba kızı kaçıran bir erkek vardı. Kız tam kaçarken çocuk yere düştü. Kız da dayanamadı, döndü onu tedavi etti. Çok Türk filmi kokusu almıştım :D Demek bazı açılardan benziyor kültür :)

    YanıtlaSil
  9. Spam maillerine baksanaaaa!

    Ben de senin gibi yazdım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      alla alla gerçekten de spam mail'de mailiniz var kii. davetiye. katıldım ama giremiyom yine de. neden ki acabaa :)

      Sil
    2. Neden girilemiyor acaba? Ben de anlamadım. Aslında seni görüyorum.

      Sil
    3. müfred.

      bilmiyom kuuuu :)

      Sil
  10. Dizi izleyemiyorum :(İzleyeceklere keyifli izlemeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      piku mademsi :)

      Sil
  11. Televizyondn dizi takip etmiyorum pek ama annemle izledim yarım yamalak. Güzel bir diziye benziyor :)
    Şu sıralar Game Of Thrones, Walking Dead, Prison Break izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli özne.

      ooo, klasikleri izliyon seeen :)

      Sil
  12. Kızlarım izliyor. Ben fırsat bulup izleyemedim henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      çok heycanlı yaa :)

      Sil
  13. Kızın hapse girdiği bölümü tesadüfen izlemiştim. Entrika dolu, olmaz olsun öyle savcılar... Diğer bölümleri izlemeyi unutmayayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkan.

      ay savcı evet yaaa :)

      Sil
  14. İzleyecek dizi bulamıyorum :(
    Birkaç kez baktım; ama sudan konular. Melek'i izlemedim daha. Gördüm ama. Daha nitelikli olduğu belliydi :)

    Kore uyarlaması haa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bu diziler uymaz sanaaa :)

      Sil
  15. Secret daha güzeldi bence de bu çakma gibi .)

    YanıtlaSil
  16. Güldür/güldür show izliyorum. O bitmmeden birşey izlemem :) tekrar ama olsun. Doyamadim ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ökten.

      güldür güldür de çok güzeel :)

      Sil
  17. Benim favorim Kalp Atışı DEEP bayıldık cumaları iple çekiyoruz ama Meryem de çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgen.

      ben de en çok kalp atışısını sefiyoom :)

      Sil
  18. Bayldim bu diziyeeee ama o savciya gicik oldum boğabilirmiyimmm 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      savcı evet dayaklık biraz :)

      Sil
  19. Yoğun iş temposundan dizi izlemeye fırsat yok ki ama ilginçmiş anlattına göre denk gelirsem bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzur ve mutluluk.

      olsun ya izleme sen dee :)

      Sil
  20. Meryem'i izlemedim ama Dolunay'a denk gelince onu izliyorum. Eğlenceli bir dizi ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay.

      ikisini de izliyom ben dee :)

      Sil
  21. Ben de pek değil hiç dizi izlemiyorum. Deli gibi belgesel izlerim ama.:)) Ama sen anlaıtnca merak edip baktım biraz da güzel bir diziye benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazalın dünyası.

      hayvan belgeselleri daha iyi bence deee :)

      Sil
  22. Kendini izlettiren bir dizi umarım böyle devam eder :)

    YanıtlaSil
  23. Kore uyarlaması olduğunu bilmiyordum, başlamadan önce reklamını ilk gördüğümde yine klişe bir yaz dizisi sanırım demiştim ama farklı konusuyla baya ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin makyajlı kuş.

      yaa ben ben severek izliyoom :)

      Sil
  24. Ben bu diziyi çok seviyorum yaa..Kore versiyonunu da ayrı bir sevmiştim ama orada dram daha çoktu ağlamaktan ölmüştüm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ashley yuka.

      hihi, ben de dizilerde ağlayanlardanım yaaa :)

      Sil
  25. Ben de bunu şimdi izlemeye başladım çingu :) İlk başta sevmemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      kalp atışından sonra en sevdiğim yiaa :)

      Sil