6 Eylül 2017 Çarşamba

BLOGLARDAN SEÇMELER 3


BONHEUR

Aramızda yeni aktif arkadaşlarımızdan, her konuda yazabiliyor, kültür sanat da, yazıları da arkadaşlığı da hoş. Keşfedileceklerden. Yorum kutusu nedeniyle yorum yapamasam da yazılarını seviyorum. Bonheur. İsmi de ne güzel değil mi ama?

https://murekkeplehayaller.blogspot.com.tr/

ELİF

Bir süredir yazmayan Elif, yeni öyküleriyle geri döndü. Yine Müzeyyen öyküleri yazıyor ve öyküleri çok güzel. Ateşböcekleri öyküleri.


YALNIZ AMA ÖZGÜR

Sevgili arkadaşımız yine güzel ve capcanlı, güncel yazılar yazmaya başladı. Okumayı çok sevdiklerimden.


ESMA TEZGİ

Kitaplar yazan arkadaşımız, çeviri konusunda nefis bir yazı yazdı.


İNCİNİN DÜNYASI

Yenilerden arkadaşımız hemen bizden biri oldu. Eskiden beri bizimleymiş gibi. Yazıları da yorumları da pek hoş. Demirbaşlarımızdan oldu bileee.


JETONYA

Kitapları yazan arkadaşımız, Uygur kültürü üzerine nefis bir yazı yazdııı.


KELEBEK ETKİSİ

Kendisine gelen yorumlar ve sorularla ilgili beni çok şaşırtan bir yazı yazdı.


ÖZLEM YAVUZ

Kelime tozu gibi nefis bir blog ismi olan Özlem, okumaya doyulmayan öyküler ve yazılar yazıyor.


EDA DEMİR

Zeytinli Rock Festivali yazısına bayıldım.


GİZEM

Şirin arkadaşımız nefis bir bayram yazısı yazdıııı.

30 yorum:

  1. Bir sürü bir sürü bloglar kokusu alıyorumm. :)

    YanıtlaSil
  2. Bazıları benim de çok sevdiğim bloglardan. Teşekkürler bizi haberdar edip, onların da tanınmasını sağladığın için. :)

    YanıtlaSil
  3. aralarında sevdiklerim var. Bilmediklerime de gidiyorum hemen :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Deep, çok mu çok tatlısın acaba?
    Kesin öylesin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  5. Canimsinn sagol herkesi bloguma beklerim💘

    YanıtlaSil
  6. Bana yer verdiğin için çok teşekkür ederim Deep :) Değerli bir liste olmuş, hemen hepsini ziyaret ediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni. :) İçlerinde benim de yeni keşfettiğim bloglar var hepsi de çok güzeller.

    YanıtlaSil
  8. Kendi bloğumu kaçırmışım..Daha önceki yazılarında bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim.Şimdi daha sık görüşmek dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  9. Aa yine bissürü bissürü blog tanıdık sayende..Teşekkürleer..(bissürü tabiri minik yeğenimin.Onun dilince çok sayıda demek)

    YanıtlaSil
  10. Canım benım ne kadar sevindim anlatamam😍👏.
    Çok tatlısın.
    Sayende hem yeni bilgiler öğreniyorum hem yeni insanlar tanıyorum ve mutlu oluyorum.
    İyiki varsın Deep:)

    YanıtlaSil
  11. Yeni blogları tanıma fırsatı sunduğun için çok teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
  12. Ama sen çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  13. yaşasın yeni keşifler yapalım o zaman:)

    YanıtlaSil
  14. Sayende blog keşfediyoruz Deep! ^_^

    YanıtlaSil
  15. Hepsi takip ettiğim bloglar. Teşekkürler Deep :)))

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bloglara benziyor, hepsine tek tek takip atmalıı :)

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler Deep. :) Bir tanesin. ^^

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim, hemen ziyaretlerine gideceğim teker teker, müsaitseler tabi :))

    YanıtlaSil
  19. Çoğunu biliyorum. Takip edip etmediğimden emin olmak için yine de uğrayacağım.

    Bitter çikolataların yarısına ne oldu? :)))))))))

    YanıtlaSil
  20. Yaaa Deeep :)) Çook seviyorum senii..

    Bu arada herkesi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  21. Bakayım hepsine sırayla bir :))
    Bu arada nasılsın deep :))

    YanıtlaSil
  22. Bakayim takip etmedigim arkadaslar var mi 😊

    YanıtlaSil
  23. Hepsini takip ediyormusum zaten😊(Cikolata mi ordaki?He yok hic canim cekmedi.Kokusu felan burnuma gelmedi yani.Diyetteyim.Tesekkurler.👀)

    YanıtlaSil
  24. bu hafta benden bahsedilmemiş :D çekilişim vardı halbuki :D

    YanıtlaSil
  25. tişkirler şirin arkadaşlarııım :)

    YanıtlaSil
  26. Deepcim o kadar çok teşekkür ederim ki anlatamam,kendi adımı görünce çok mutlu oldum 💕💕 Teşekkür ederim sayende birsürü blogger bu şekilde tanışıyor 💕 Ara ara yazı paylaştıkça yorumlara,paylaşımlara bakabiliyorum yeni gördüm kusura bakma lütfen :))

    YanıtlaSil
  27. Çoook teşekkür ederim. Senin yazında ne zaman kendimi görsem heyecanlanıyorum. ve gurur duyuyorum. İnternet problemi yaşadığım için hemen geri dönüş yapamadım. İyi ki varsın deep. :))

    YanıtlaSil