3 Eylül 2017 Pazar

FIGHT FOR MY WAY


Bu yazın tatliş Kore dizilerinden biri. Yumuşak, keyifli bir romantik komedi.

Zaten bence Koreliler, romantik komedilerde en iyiler. Bu dizinin de konusu, oyuncuları, müziği iyiydi. Anime izliyormuş gibi hissettim. Anime tatlığındaydı yani. Şipşirin bir dizi.

Dört ana karakter var. Çocukluk arkadaşları. İkisi sevgili, ikisi arkadaş. Dörtlünün arkadaşlıkları yaklaşık yirmi yıl sürüyor. Minikken de birlikte oyun oynayıp okula gidiyorlar. Büyüyünce de birbirlerine yakınlar.

Arkadaş olan ikili, dizinin en sevimli yanı. Arkadaşlar ama hep beraberler. Ama birbirlerini sevdiklerinin farkında değiller. İkisi de hayalleri peşinde koşuyor. Dizinin adı da buradan geliyor zaten. Kendi yolum için savaşmak, anlamında. Hayallerinin peşinde koşmak.

Biri küçükken dövüşçü, sonra bırakıyor mecburen, ama hayali hep dövüşmek, tekvando yapmak. Diğeri de hep bir spiker olmak istiyor. İkisi de başka işler yapsa da hayallerini unutamıyorlar.

İkilinin tatlı ilişkilerini izlerken bir yandan da dörtlünün çocukluklarına dönüyoruz sık sık. Bu bölümler de çok hoş. İki başrolün uyumu çok iyi. Arkadaşlık ve aşk ilişkileri sevilesi. İkisini izlemek büyük zevk.

İdeal romantik komedi. Yan konular da var ama ikiliyi izlemek yetiyor.

30 yorum:

  1. Bu dizi çok tatlıydı be 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tutam yaprak.

      hıhım ivit :)

      Sil
  2. Fazla doz tatlışlıktan başımıza bir iş gelebilirdi :) Bu ikili harikaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      bi dizide daha oynasınlar de mi yaaa :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. yasemin makyajlı kuş.

      şeker gibi yaa şekeri olan izlemesin hihi :)

      Sil
  4. Güzel bir dizi gibi gözüküyor.Zaten hamilelikle beraber eve iyice kapnmış durumdayım.Yeni dizi ilaç gibi Gelecek:)
    Bugün başlıyorum
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incinin dünyası.

      o hoooo bi dolu dizin var, vaktin çabuk geçer yaaa :)

      Sil
  5. Çinli Japon ne zaman filmini izlesem uçan tekmeler bir de ceki çennn gelir aklima..

    Komedisini vallah hiç izlememisim .)

    Deneyim bakayım..

    Ya Tarihte Türk milleti cinin ipegine güzel kizlarina aldanirmis.

    Ya ben bu cinli japon kizlari hic güzel bulmuyorum. Çocuklara benziyorlar nasil güzel buluyorlar merak ediyorum .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. murat cenk.

      uzakdoğu sineması sadece uçan tekmeler değil tabikidee :) ha haaa sana güzel gelmiyorlar demekkisi :)

      Sil
  6. Ben izledim bu diziyi. Daha ilk bölümden eğlenceli gelmişti bana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      aaa sen bunu yazmış mıydın ki yaa :)

      Sil
  7. Aaa, başroldeki çocuk Kill Me Heal Me'de de oynuyor, ve acayip iyi! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay.

      ivit o çocuk, park, o dizide çok iyidi. bu dizide de ilk başrolu. çok yakışmııış :)

      Sil
  8. Sonumuz ayni olacak gibi. Baska isler yaparken hayallerine ulasmayi istemek. Merak ettim diziyi. Kesinlikle romantik komedi Kore den sorulur. Cok kaliteli dizileri var bu alanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      ha haa hepimiz yleyiz tabikide :) kore dizileri komedileri ivit romantikleri çok iyi :)

      Sil
  9. Meraba deep.Bu Kore dizilerini ,aslında Türk dizilerinden bazılarının Kore uyarlaması olduğunu öğrenince tanıdım.Bir kaç bölüm biraz baktım, ama o konuşmaları ve abartılı mimikleri yok mu.Öyle olunca da romantik falan gelmedi bana.Kavga eder gibi konuşuyorlar.O naif görünümlü kızlardan ,o yakışıklı delikanlılardan o konuşmalar nasıl çıkıyor anlamadım doğrusu:))) ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli.

      ha haa, o konuşmalar bize çok sempatik geliyoooo yaaa :)

      Sil
  10. Bir ben sevemedim gitti korelileri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nur b.

      boşver yaaa, hepimiz aynı şeyleri sevcek değiliz yaaa :)

      Sil
  11. Bilmiyorum. Tek bir Kore dizisi bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      olsun napalım yaaa boşveer :)

      Sil
  12. Tatilde ben de izledim ama bir türlü yazısını yazamadım sen benden önce davranmışsın:)))
    Çok güzel bir diziydi bende yeri ayrı hem hayallerle ilgili hem de ilk kore dizim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervenur aydina.

      eveet. kill me heal me de izleeeseneee :)

      Sil
    2. man from the star ı bitirdim ^_^ dediğin diziye de bakarım .bana hayallerle ve yıldızlarla ilgili dizi lazım bildiğin varsa söyleyebilir misin?

      Sil
    3. hmm ben de birkaç dizi önereyim hem listemde olanlar hem de izlediklerimden :)

      The Day After We Broke Up,
      Manhole,
      Duel,
      The Best Hit,
      The Legend of the Blue Sea,
      W,
      Another Oh Hae Young,
      Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo,
      My Love From the Star,
      Goblin,
      Rooftop Prince,
      The Master’s Sun,
      Blood,
      Vampire Detective,
      Mirror of the Witch,
      Hyde Jekyll, Me,
      My Girlfriend is a Gumiho,
      Gu Family Book,
      Let's Fight Ghost,
      The Girl Who Sees Smells,
      Rebel: Thief Who Stole the People,

      Ay hızımı alamadım şimdilik bu kadaar :D

      Sil
    4. Öncelikle teşekkür ederim listeme ekliyorum :) içinden my love drom the star ı bitirdim çok güzeldi sonra şu an secret i izliyorum (Meryem varya o )sonra the legend of blue sea yı izliyeceğim okullar başlıyor nasıl izliyeceğimi bende bilmiyorum :(

      Sil
    5. mervenur aydina.

      izlersin ya ara sıra :)

      Sil