2 Eylül 2017 Cumartesi

GAMLI BAYKUŞ


Gamlı Baykuş, yeni kültür sanat edebiyat dergilerinden. Henüz dört sayısı oldu.

Son sayısında, yazar Behçet Çelik ile bir söyleşi var. Bu sayının dosyası, kahramanlar ve anti-kahramanlar. Genelde edebiyattaki anti kahramanlar incelenmiş. Lermontov, Niçe, Gogol, Camus, Oğuz Atay kitaplarındakiler, örneğin. Çizgi roman kahramanları ve kahramanlarla geçen hayatımız anlatılmış.

Öyküler, şiirler de bulunmakta dergide. Fırat Tanış ile bir ropörtaj da var. Yazıların çoğunluğunun öyküler ve şiirler olduğunu söyleyebiliriz. Derginin yazar kadrosu ve çalışanları genelde tanınmamış kişiler, popüler değiller, bu da iyi olmuş.

Güzel yazılarla dolu bir dergi.

Dergiden: “mutluluk masal, mutsuzluksa hikayedir/Tolstoy”

36 yorum:

  1. Derginin ismi çok hoşmuş Deep. :) Kapağı da çok iyi gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay.

      ivit ne hoş isim yaa :)

      Sil
  2. Bir ara inceleyeyim bu dergiyi.Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      ivit ilgi alanına girer senin bu bencee :)

      Sil
  3. dergileri çok seviyorum deep, gamlı baykuşu görmemiştim, bakacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezgi.

      ben de dergiciyiim yiaaa :)

      Sil
  4. İsmi dikkat çekici. Umarım içeriği de öyledir. Ve umarım bilgi kirliliğine katkı yapmaz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ökten.

      içerik güzel işallah kaliteli devam ederler. dergilerde boş yazılar da olabiliyor doğru :)

      Sil
  5. Güzel ve kaliteli bir dergiye benziyor. Zaten sen beğendiysen üstüne yorum yapmak bana düşmez:)
    Bu sözü sevdim👏👏👏
    mutluluk masal, mutsuzluksa hikayedir/Tolstoy”

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incinin dünyası.

      ivit güzel dergi güzel söz :)

      Sil
  6. Oo super olmus bu dergi en kisa surede okumak isterim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      sanat edebiyat seven için güzel dergi ivit :)

      Sil
  7. Güzel bir dergiye benziyor. Tolstoy ne güzel söylemiş öyleee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      bi sözü daha var tolstoyun güzel. mutlu insanların anlatacak bişeyi yoktur, sadece yaşarlar. mutsuz insanlar ise çok anlatırlar :)

      Sil
  8. Fırat Tanış'ı da severim ben :)) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      tiyatrodan dizilerden seviyon demekkisi :)

      Sil
  9. Böyle dergileri incelemeyi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  10. Nice mutlu bayramların olsun deep uzun yolda dergi okumasi iyi oluyor not ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      senin deee :)

      Sil
  11. doğru söylemiş Tolstoy..alıntıyı sevdim

    YanıtlaSil
  12. Derginin adını çok sevdim :)) İyi bayramlar Deep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      senin deeee salıncaak :)

      Sil
  13. Ismi güzelmis 😘😘😘

    YanıtlaSil
  14. Güzele benziyor bakabilirim dönünce

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel ismi var derginin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      öyle vallahi, içi de güzel :)

      Sil
  16. Valla bravo Deepcim bütün dergileri takip ediyorsun, güzel bir dergiye benziyor, yolu açık olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      olsuuuun bakalııım :)

      Sil
  17. Bu ismi biliyorum; ama söylenegelen bir tabir olduğundan. Sonunda dergi adı da olmuş. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Günümüzde de masallardan çok hikaye var. acılar, üzüntüler katlanarak artıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif şahin.

      halbüse masallara ne çok ihtiyacımız var değil mi :)

      Sil