5 Eylül 2017 Salı

LUNAPARK


Bayramlarda en eğlenceli yerlerden biri de lunaparklar. Renkli, ışıklı, kalabalık. Özellikle küçük yerlerdekiler çok iyi oluyor. Didim, Akçay, Balıkesir, gibi.

Bayramlarda bir yerlere gitmeyenler, gidemeyenler akşamları lunaparka gidiyor. Ya da tatile gidenler de gittikleri yerlerde uğrarlar lunaparka.

Pamuk helvalar, içecekler, dönerciler, her şey vardır. Bir de oyuncaklar tabii. Miniklere oyuncaklar, büyüklere. Minik atlıkarıncalar, minik kurt gibi trenler. Çarpışan arabalar, piyangolar, çember atanlar, hedef vuranlar.

Bir de yükseklerde olanlar. Dönme dolap neyse de o insanı alt üst eden oyuncaklar var. Gondol, korsan, uçandaire, kamikaze gibi. Tepeye çıkıp ters dönenler. İnsanlar binerler, bağırırlar, heyecandan, korkudan.

En korkuncu da rollar coaster, loop yapanlar, uçak gibi bir anda aşağıya inenler. Oyuncak kuyrukları ise hiç bitmez. Lunaparklar çok hoştur. Çocukluğumuzun en güzel anıları buralardadır.

Bense, lunaparkta bir kavgaya şahit oldum. Bu kadar kalabalık yerde kavga da olur tabii ki. Bir aile vardı. Anne, baba, yaşlıcalar, yanlarında oğulları, koca adam, adamın karısı ve kızı. Para konusunda tartıştılar. Sen ödeyeceksin, ben ödeyeceğim diye. Adam, bas bas bağırıyordu.

Çok sinirliymiş adam. Annesi, oğlum sen neden böyle sinirlisin hep diyordu. Geçmişte de sinirle bir çok şey yapmış adam. Babasına takma diş almış. Babası kullanmıyormuş ama eskimesin diye. Oğlu hep sorarmış, neden kullanmıyorsun diye. Oğlan sonunda sinirlenmiş, takma dişi masaya koymuş, kırmış parçalamış. Şimdi kullan baba demiş. Bir keresinde de, annesine elektrik süpürgesi almış. Annesi de eskimesin diye kullanmıyormuş. Adam öyle kızmış ki annesine, süpürgeyi camdan aşağ atmış, Hem de camları kırarak.

52 yorum:

  1. Eskimesin diye kullanmak biraz saçma.Sinirli adam da daha sakin açıklasaymış iyi olurmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      yaşlılar kıyamadı herhalde kullanmaya. sakin olsaydı ivit ama işte adam deli gibi sinirli :)

      Sil
  2. Lunaparkta eğlenceli yerdir kavga süpürge ve takma dişe kadar indiyse baya derinmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzur mutluluk.

      ha haa eveet :)

      Sil
  3. Yaşlılarımız eşyaların kullanılmadıkça da eskidiğini bilselerdi keşke :))

    Oğlumuz da biraz daha sabırlı ve şefkatli olabilseymiş keşke, birgün o da yaşlanacak ve yaşlılığa dair kim bilir neler neler yapacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      hepimiz bişiler öğrenmeliyiz bütün insanlar ama de miiii :)

      Sil
  4. Ne ilginç bir adammış! o_o Lunaparkları ben de severim. Özellikle korku trenleri çok hoşuma gidiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay.

      korku treni amaniin anneee :)

      Sil
  5. Lunaparkk :) Ay bayılırım ya hala :)

    YanıtlaSil
  6. lunaparkları severim. oyuncaklarını sevmem :D kalabalığın o eğlenceli ruh halini seviyorum galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      ne güzel de mi eğlenen insanları izlemek :)

      Sil
  7. "Oooovvv" yazabildim ancak bu yorgunlukla :)
    Uğrayacağım. Ama artık durmak zorlaştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      uyucaktın tabee :)

      Sil
  8. Lunaparklar hep güzel şeyler çağrıştırıyor bende. Güzel anılar biriktirmişim dönme dolaplarla dönerken. Kavga kötü olmuş. Keşke yaşanmasaymış da onlarda tadını çıkarsaymış oranın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      bence de lunaparklar hoş anılarla dolu olmalı zateen :)

      Sil
  9. Merhaba, sitenizi harika buluyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blog sitenizden överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Harika Blogları" arasında görmek isteriz. www.blogumharika.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.


    Web : http://www.blogumharika.com
    Mail: iletisim@blogumharika.com
    Tel : +902123127066

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogum harika.

      teşekkür ederim bi bakayım :)

      Sil
  10. Tam bir bayram şekeri havasında yazı olmuş deep,özlemişim yazılarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      heeey dostuum hoşgeldiin :)

      Sil
  11. Ne keyifli olur ben çok severim. Bu yil Viyanaya gittik lunaparka kocaman bir yerdi çok eglendik 😊

    YanıtlaSil
  12. Değişik bir adammış:)Lunaparkları hala çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incinin dünyası.

      sevilmez mi yaa :)

      Sil
  13. Bizim buradaki lunaparkta dönme dolabı kaldırdıklarından beridir hiç sevmem. Dönme dolap ya :( Hüzünleniyorum hatırlayınca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma başar.

      en sevdiğin dönme dolap he :)

      Sil
  14. Lunaparki sadece icindeki yiyecekler ve icecekler yuzune seven bir benim heralde.🙋Nefret ediyorum icindeki o mide bulandirici tum aletlerden.Cocukkende sevmezdim hala sevmiyorum.Alayina isyannn😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra sağlam.

      ha haaa sen de benim gibi aburcuburcusun demek kii :)

      Sil
  15. Ben bayramlarda hep bulaşık yıkarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the ipek.

      hımmm annene yardım ediyon demek kiii :)

      Sil
  16. Lunaparklara bayılıyorum, bütün o aletlere de. Yüksekten çok korkmama rağmen de hepsine teker teker biniyorum, binmeye çalışıyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      ay ben binemem onlara yaa :)

      Sil
  17. Lunaparkta en çok dönerciyi seviyorum. Dönerci olmazsa olmaz. Yaşasın dönerci. Hep döner tam ekmek döner.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      ha haaa döner ayran :)

      Sil
  18. Lunaparkta dönme dolaptan başkasına binmem korkarım :)))
    O ne sinir bee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kaleminden.

      dönme dolap bile zor yaa bazen tepede durabiliyooo :)

      Sil
  19. ay bu son paragraf lunaparktan daha korkunç, neler oluyor neler:)) iyi ki varsın Deepcim senin yazılarını bu güzel öykülerini çook seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      hehe yazayım hep o zamaaan :)

      Sil
  20. Çocukluğumdan beri hiç sevmem lunapark pek de gitmedim zaten hep kaçardım gitmekten 😕

    YanıtlaSil
  21. Lunaparklar güzeldir :)) ama güzel olan yanı ailecek bir şeyler yapmaktır. Yaşlılara bağırılmasına çok üzülüyorum. Anne babamız onlar bizim kanatlarımız. Onları kırmak kendimizi kırmak aslında... Bilemiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      iyi kalpli büş :)

      Sil
  22. Eskiden ranger a binerdim şimdi kalbim duracak sanıyorum kavgada ilgincmis💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      hayatta binemem valla :)

      Sil
  23. Hastanenin kantinine tost almaya gitmiştim. Yanımdaki masada yaşlı bi amca ile yaşlı bir teyze birbirlerine sarılmış ağlaşıyorlardı. Ama nasıl üzgünler anlatamam. oğulları bugün kanser tanısı almış, serviste yatıyormuş. O üzüntünün üstüne üzüntü tanımıyorum artık. sinirliymiş, bilmem neymiş, evlat işte. Canı sağ olsun yeter diyesi geliyor insanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif şahin.

      haklısın tabikide yaa.

      Sil
  24. İnsanlar çok sinirli ve tahammülsüz ne yazık ki, nedense hepimiz çok gerginiz. :/
    Lunaparklar kalabalık gidince çok eğlenceli oluyor, çocukken çok severdim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esma tezgi.

      ülkece öyleyiz herhalde :) sevilmez mi yaaa :)

      Sil
  25. Çocukluğumda yaz geldi mi babam beni Lunapark a götürürdü.İple çekerdim akşam olmasını :)

    YanıtlaSil