10 Eylül 2017 Pazar

MÜZİK


Burak King-Koştum Hekime
Eleni Vitali-Gramma Kai Grafi
Bahadır Tatlıöz-Takvim
My Chemical Romance-Famous Last Words
Nell-The Day Before
Bee Gees-Holiday
Kenan Doğulu-Tencere Kapak
Handan Kara-Sen Bir Yana Dünya Bir Yana
Handan Kara-Sarmaşık Gülleri
Handan Kara-Kader Bağladı Bizi
Neyse-Siyah (Esved)
Kıraç-Zaman
Salih Yılmaz-Yaylanın Çimenine
Edis-Çok Çok
Cem Adrian-Sana Sarılınca
Dorothy-Down to the Bottom
Dorothy-Raise Hell
Selda Bağcan-Düşen Hep Yerde mi Kalır
Jakuzi-Koca Bir Saçmalık
Buray-Gitmem Gerek

32 yorum:

  1. Gelsin listeler,silinsin kulaktan paslar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      ay benim de en sevdiğim şey şarkı önerileri yaa :)

      Sil
  2. Dorothy'i merak ettim listeyi okuyunca. Hakikaten çok sağlammış. Tanıştırdığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. İçim sıkılmıştı. Hemen başlıyorum listenin başından dinlemeye... Mutlu haftalar diliyorum,tüm dostlara..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hanife mert.

      müzik sıkıntıya hep iyi geliiir :)

      Sil
  4. Yine mükemmel şarkılaar, hepsi dinlenmeli ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      senin şarkılar da öyleee :)

      Sil
  5. Bu liste 👍🏻👍🏻

    YanıtlaSil
  6. Kıraç,dinlemez mi?Çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      sev bakalıııım :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      sen de şarkılar önerseneee :)

      Sil
  8. Dün İzmir'den, Foça'dan bir arkadaşım feyzbukta izlenecek film sormuş. Böyle sorulunca ben kalakalırım. Gelmez aklıma. Ama çook film izledim tabii. Şimdi o tempo süremese de.

    Esaretin Bedeli, Amistad ve bir Jane Austen romanı filmi yazdım. Hepsini izlemiş. Başka isimler beliyor. Nereden bulacağım. Selamsız Bandosu, Dondurmam Guymak ve Mandıra Filozofu sanırım, onları yazdım. Aklıma başka gelmedi.

    Merak ediyorum, nasıl belirlenir film ya da müzik önerileri. Hiç denemedim. Bana göre de değil; ama merak işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      benim film seçkilerinden, listelerinden önersene. ya da söyle arkadaşına baksın benim listelere bi. önerirken genelde, karşıdaki kişinin dünyasına uygun filmler öneririz işte. sevebileceğini düşündüklerimiz. kendi sevdiklerimiz değil. ya da dünyasını bilmiyorsak genelde sevilenleri söyleriz. leon, casablanca gibi :)

      Sil
  9. Çoğu şarkıyı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi biribirinden güzel şarkılar Deep..:) Zevkli insanın hali de başka oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazal.

      sen de öylesin ki yiaa :)

      Sil
  11. Bu listeye bayıldım :)
    Ozaman bana keyif içinde dinlemeler😍👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incinin dünyası.

      heyooo sevindim o zaman :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      genellikle öyle derler :)

      Sil
  13. Dorothy dikkatimi çekti, Raise Hell'i dinledim, hoş şarkıymış Deep! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay.

      eveeet tabikideee :)

      Sil
  14. Yanına yanına al beni yanına😂😂😂😃😃😆😆😆

    YanıtlaSil
  15. Bu kadar kitap, film, parça bilmek çoookkkkk ama :(
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      başka şey bilmiyom ki zatensi :)

      Sil