8 Eylül 2017 Cuma

PROUD OF LOVE



Sevmekten utanma, kibirli olma, sevginden gurur duy anlamına geliyor dizinin adı.

Şirin, tatlı, komik, duygusal bir Tayvan gençlik dizisi. Onlar da Koreliler gibi çok tatlılar. Dizi, müzikleri, komiklikleri ile keyifle izleniyor.

Üniversite dizisi. Genç bir kız, genç bir çocuk, genç bir çocuk daha. Bir kız iki oğlan ve diğer arkadaşları. Dizinin ana teması vücüu değişimi. Genç kız ile oğlanlardan birinin bedenleri değişir.

Kız erkek olur, erkek de kız. Bedenler değişir ama ruhlar ve kalpler değişmez. Ancak, beden değişimi yüzünden çevreye karşı komik durumlara düşerler.

Japonlarda olduğu gibi bu dizide de bol abartı var. Komiklikler abartılı, çizgi film gibi, ancak bu abartılı sahneler tatlı. Üç baş oyuncu da pek hoşlar.

Sevimli bir tatil dizisi, yaz dizisi. Birinci sezon bitti, olay çözülecek sandık ama çözülmedi. İkinci sezonu yakında başlayacak.

Şirin romantik komedi sevenler için.

28 yorum:

  1. Ay tam benlik, nerede duygusallik , ben orada. Bilirsin sen :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben sevmiyom romantik komedi :/ ama kendi basima gelse severdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz saklan kaç.

      kim sevmez kiiii yaaa :)

      Sil
  3. 2. sezonu duyuncaya kadar ayy izlerim ben bu diziyi diyordum. Kore dizilerini fazla izlemekten sezonlara yüreğim dayanmıyor demek kii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      hah haaa yaaa eveet :)

      Sil
  4. Tayvan diye duyunca.

    Üç beş gün önce. Tur, Truva^da. Geziyoruz. Rehber anlatıyor. Ben hep fotoğraf çekiyorum. Keçi gibi bir o kayada bir öbüründe. Ortalıkta birkaç Türk kafilesi bir de kalabalık çekik gözlü ve çoklukla hayli gençlerden oluşan bir kafile. Bunda garip bir şey yok. Japon sandı herkes önce. Ben konuşmalarındaki vurguya kulak kesildim. Japon NHK televizyonundan Japonca vurgulara birazcık aşina olmuş meğer kulağım. Bu vurgular benzemiyor. Ama değil uzman filan olmak böylesi bir konuda farklı diyebilmek bile kendi kendine oluyor tek. Yoksa bilmişlik taslamaya girebilir :)))

    Tayvanlılar güneşten nasıl korkuyor. Ben de tam güneşin altında hep. D vitamininden kaçılmaz. Aşırı bir ısı da yok zaten. Otuz bile değil hava sıcaklığı.

    İnilen merdivenler, tahta köprüler var. Birisine gülümsedim yan yana gelince. Kız nasıl sarınmış diğer tüm geri kalan kendi kafilesi gibi. Yerlere kadar uzanan ince şalımsı bir şeyi başlarından geçirip üzerine de şapkalarını geçiriyorlar. Sanırım o kareleri yayınlayacağım. Gölgede öyle değiller. Güneşten fena korkuyorlar. Nedenini anlayabiliyorum. Ama güneşli ülkenin D vitamini noksanlığı çeken insanları varken biz kaçmıyoruz güneşten.

    Yan ana gelince sordum artık, bir Japon grubu olduklarını sandığımızı söyledim. Değillermiş. Tayvanlı imişler.

    Beni iki kez güldürdüler. Bir güneşten sakınmaları ikincisi de çok genç rehber kızlarının bizim rehber konuşurken aşırı gülmelere ses çıkarmayınca bizim rehberin yan bakışı ile hemen kendine gelip elini kaldırıp gözlerini açarak sanki "afferdersiniz" demesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      çok tatlıııı :)

      Sil
  5. En sevdiğim romantik komedidir.Ozaman izlemem lazım :)

    'Sevmekten utanma, kibirli olma, sevginden gurur duy'bunu sevdim👏👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incinin dünyası.

      benim de en sevdiğiiim :)

      Sil
  6. Meraklıları için güzel bir duyuru Deep. A
    cemi demirci'nin ilginç deneyimi ile birlikte okumuş olduk :)) Teşekkürler sizeeee ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      ne hoş yazmış diy mi :)

      Sil
  7. Tayvan dizisi izlemedim daha önce. Bir ara bakarım buna inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      kore gibi tatlııı :)

      Sil
  8. izmirde tanıdığım bir koreli vardı,şimdi nerdeler bilmiyom..ama ona rastlarsam eğer "türkiye'de herkes sizi şeker sanıyo; bunun sırrı ne?" :)) dicem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      sahiden de neden böylesi şekerler kii :)

      Sil
  9. Vay canına, kurgusu bayağı... Sıra dışıymış Deep! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay.

      ilk ayvan dizim oldu benim dee :)

      Sil
  10. Tayland dizisi izlemiştim daha önce. Dediğin gibi bıcır bıcır insanlar :)

    YanıtlaSil
  11. Hiç tayvan dizisi izlemeyen biri olarak böyle bir bilgilendirme yazısı nedense oldukça merakımı cezbetti ve hoşuma da gitti... Hep böyle değişik şeyler konusunda ilgimi çekiyorsun deep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperest.

      hehe seviyom değişikçelerii :)

      Sil
  12. Benim tek izlediğim Tayvan dizisi Bromance, sevmiştim, o zaman buna da göz atayım ilerleyen günlerde Deep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      duymuştum ama izlemedim :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. gamze e e.

      heey nerdesin seen geziyo muydun yinee :)

      Sil
  14. Tayvan dizileri de çok seviliyor ama ben daha bana göresini bulamadım , çin dizileri daha güzel geliyor mesela , fifteen years of waiting for migratory bird var , çok güzel , geçen yıl izlemiştim yeniden izliycem ama çok güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      hımm alayım bakayım onu listeye :)

      Sil