22 Ekim 2017 Pazar

15 YEARS OF WAITING FOR MIGRATORY BIRDS





Aşk, arkadaşlık üzerine sevimli bir Çin dizisi. Şimdilik bir sezonu bitti.

Temelde dört arkadaş. İki kız iki erkek, çocukluklarından beri arkadaşlar. Kızlar da oğlanlar da iyi çocuklar.

Ağırlık kızlardan Li Li’de. Lili, biraz umursamaz olan oğlan Pei Shang Xuan’a aşık ve bu aşkı yıllarca devam ediyor. Kore isimlerini anlamak, ezberlemek zorken Çin, Japon, Tayvan dizilerinde de isimleri anlamak ve akılda tutmak zor oluyor.

Dizi genelde eğlenceli ve komik ilerliyor. Sevimli arkadaşlıklar ve romantizm. Li Li, göçmen kuşları izlemeyi seviyor. Dizinin en hoş yanı bu. Ancak, sonra hüzün de başlıyor. Ve dizi soru işaretleriyle bitiyor. İzleyenler kendi sonunu yazıyor. Mutlu sonu düşlemek daha iyi geliyor.

Li Li, uzun yıllar, yaklaşık 15 yıl boyunca oğlana aşkını söylemiyor. Oğlanın kendisine gelmesini bekliyor. Bu nedenle, öncelikle onu seviyoruz dizide. Aşık olsa da onunla arkadaş da olabiliyor.

Romantik dramları sevenler için ideal dizi. Gülmek ve ağlamak isteyenler için. 

30 yorum:

  1. Daha önce hiç izlemedim bir Çin dizisi. Bak bu güzel bir şeye benziyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben bunların dillerine bi alışamadım gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      aa ben pek dikkat etmiyom dillerinee :)

      Sil
  3. Dizide göçmen kuşlar da var mı?
    Mutlu son olmazsa izlemesin kimse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ivit var çokoşlar :) hehe ivit ben de mutlu soncuyum :)

      Sil
  4. Bende hıc çin dizisi ızlemedım, merak uyandrdı 🙈Tesekkur ederız

    YanıtlaSil
  5. Acemidemirci haklı... Dizide göçmen kuşlar isterük;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi.

      hımm şart koşmak lazım tamam dizilerde :)

      Sil
  6. ctv Türkiye diye çin kanalı var,zaman zaman türkçe yayında yapıyo..burda da çin dizileri,filmleri oynuyo..
    ctv Türkiye : http://www.ctv.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      heey saool faydalı bilgii :)

      Sil
  7. Buna da mı el attın yahuuuu :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      ay ama ne tatlı diziler yiaa :)

      Sil
  8. Romantik-dram pek severim. Yalnız Çin Kore dedin soğudum anında çok itiyor beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklu hayat.

      aaa itiyo muuuu alla allaaaa :)

      Sil
  9. Kore dizilerini biliyordum,gençler arasında yaygın.Çin dizilerini de öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      çin tayvan japon malezya da vaar :)

      Sil
  10. Dizi izlemiyorum ama doğada göçmen kuşları izlemek benim de hoşuma gidiyor. Bazen gökyüzünde leyleklere rastlıyoruz. Bir müddet izliyorum, ne güzel uçuyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      ne güzeldir tabikide izlemek. leylek ah nerde görcem hiç göremiyorum :)

      Sil
  11. Kore dizileri gibi desene bizim diziler de hemen hemen onlardan esinleniyor.Ben pek dramı sevmiyorum ya bana komedik olacak yada gizemli :)

    YanıtlaSil
  12. Ayy çok güzelmiş, izleyesim ve ağlayasım geldi :)))

    YanıtlaSil
  13. Yaa bunu da yazmışsın yuppii :D ay bende üşenmesem yazıcam ama üşeniyorum yaaa , Çince isimleri ezberlemek daha kolay , mandarin çincesi öğrenmek istiyorum bende ama nasıl olucak o hiç bilmiyorum :D birde lili çok tatlı kız , lilinin arkadaşı kızı sevemedim , bir sinir etti beni :D

    YanıtlaSil
  14. Çin dizilerini pek izleyemiyorum ama seveni çok:)

    YanıtlaSil