9 Ekim 2017 Pazartesi

BENİ AFFET


Merhaba benim adım Sedef.

Hayatım boyunca çok arkadaşım oldu ama hepsi kırdı beni, bekledim belki hatalarını anlayıp da dönerler diye ama dönmediler. Şimdi size beni kıran arkadaşlarımın birinden bahsedicem, biraz diyalog şeklinde.

Adı Sevgi.

Sevgi: Ya kanka senden bir şey istiycem.

Sedef : Buyur kanka yapabileceğim şeyse yaparım.

 Sevgi : Ya kanka benim bi arkadaşım var onun paraya ihtiyacı varmış yardım etsen ya.

Sedef : Kimmiş bu arkadaşın.

Sevgi : Sen tanımazsın kanka.

Sedef : Şu an yok maalesef.

Sevgi : Maaşını almadın mı kanka sen.

Sedef : Yok kanka bu ay vermediler henüz.

Sevgi : Hı anladım tamam görüşürüz.

Telefonu yüzüme kapattı aslında ben maaşımı almıştım fakat artık çok istiyordu parayı verirdim sıkıntı yok ama arkadaşı yerine gidip kendi harcıyordu gözümle gördüm bir kere takip edip öyle yaptığını gördükten sonra vermemeye karar verdim, bir kere söyledim bu parayı sen harcama, hep diyordu ki sen verdin ya yüzüme vur derdi ama derdim para değil problem, anlamıyordu beni.  Bir gün onu biriyle gördüm serseri bir çocuktu yanlarına gittim, Sevgiye yardım etmek istedim ama bana bağırdı sen kimsin de bana karışıyorsun, hata bendeydi iyilik yapıcam diye, bir de üstelik serseri olan çocuğun arkadaşları bana musallat oldu, çok zor kurtuldum, Sevgiye de Allah seni ıslah etsin bir daha beni arama sorma dedim öyle diyince arkamdan geldi ya kanka dur beni affet, özür dilerim dedi ama benim başıma açtığı belalar bir değildi canıma tak etti artık, o lafları son oldu. Ve konuşmaya başladım ona cevap verdim.

Sedef : Bu kaçıncı, Sevgi, yeter artık sana yardım etmiycem bu zamana kadar sana destek çıktım her zaman yanında oldum, sen naptın hep beni kırdın, sözlerinle davranışlarınla yeter gerçekten artık kalbimde yer kalmadı daha fazla.

Sevgi : Ya Sedef beni affet özür dilerim.

Sedef : Bir özür keşke kırgınlığımızı düzeltebilseydi ama artık çok geç.

Sevgi : Peki sen bilirsin benim senden başka arkadaşlarım da var.

Ve arkasını dönüp beni öylece bırakıp gitti, ben de evime döndüm, Sevginin bana açtığı belaları deftere yazsam roman olurdu. Neyse arkadaşlığım da böyle bitti.

Sadece bir tanesini yazdım hikaye olarak. Kısa bir yazı oldu, bunun gibi bir sürü arkadaştan yana başına bela gelen insanlar var maalesef, bu kurguydu.

Hadi bunun altına siz de yazın, yaşadığınız kısa bir olayı yazın ben de birleştirip kısa bir hikaye çıkarayım ortaya ve buna özel de hikaye ismi önerilerinizi bekliyorum, hikayeye uygun ismi seçicem. Okuduğunuz için teşekkür ederim.



Deep Not: Bu hikayeyi, genelde şiir yazan arkadaşım Sevde yazdı. Hikayesini blogumda yayınlamamı istedi. Onun da söylediği gibi, siz de burda, blogumda, yorumlarda buna benzer ve başınızdan geçmiş olayları anlatın isterseniz, kısaca. Sevde, bu yorumları bir araya getirip bir hikaye yazacak blogumda. Belki, yazdığınız olaylara bir isim de önerebilirsiniz. 

51 yorum:

  1. Dünyada her türlü insan var ne yazık ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ivit mozaik işteee :)

      Sil
  2. Bir an gelen 'ah ah o kadar çok var ki hangi birini anlatsam' hissi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her telden şef.

      hıhım anlayabilirim :)

      Sil
    2. Ah ah ah ki ne ah bu çok can yakıcı gerçekten

      Sil
  3. Üç arkadaştık..Fakat biriyle daha yakındım, dostum bilirdim. Her gün saatlerce telefonda konuşurduk. Çok şey öğrendim O'ndan. Sonra diğer arkadaşımız ciddi bir hastalığa düçar oldu. Tam da benim en zor dönemlerime denk geldi. Alacakaranlık kuşağında gibiydim. Yaptığım tek şey, ayakta durmaya çalışmaktı. Kimseye muhtaç olmadan kendi kendime içinde bulunduğum bu zor durumdan kurtulmaya çalışırken, arkadaşım, diğer arkadaşıma destek olmamakla ve bencillikle suçladı beni... ve ikisi birden çıkıp gittiler hayatımdan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum ben sizi arkadaştan yana çektiğim şeyler oldu benim de onlar dost değilmiş malesef eğer dost olsalardı seni de beni de bırakmazlardı o kalana iyi bak.

      Sil
    2. Hasta olan arkadaşının şuan durumu ne

      Sil
  4. Iyi niyeti suistimal eden çok insan var.
    Malesef hep yakın gördüğümüz kişilerden bunu görüyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef bu çok can yakıcı :(

      Sil
  5. Sevgili Sedef;Sevgi aslinda senin hicbir zaman arkadasin olmamis,sen oyle zannetmisin.Iyi niyetinden opuyorum💕Arkadaslik kavrami aslaaaa bu degil cunku.En kisa zamanda iyi insalarla karsilasip,gercek dostlar edinmeni de yurekten diliyorum.🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra Sedef bir kurgu ismi ama eğer bunu yaşayan Sedef ismin de biri varsa bu sözlerin ona gitsin

      Sil
  6. Anaaaammm kurguymus ya buuu😁😁😁Lanet olsun icimdeki bu "gel yavrum saril ablana" hissine😁Valla bende cok sukur ki yok bu tarz hikayeler,hicbir zamanda olmasin🙏Pek isinize yarayamayacagim yani.Yorum yaptigimla kaldim iyimi?😁Olsunn.Gelin sarilak!😚😂🙆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarılalım bende ki yaşantılar deepe de sana da yeter

      Sil
  7. Manevi anlamda zarar görmemiş bir insan düşünemiyorum dostluk kavramı kişiden kişiye değişiyor ve ne beklediğine bağlı.
    Hayal kırıklıklarımın en büyüğünü arkadaşlarımın elinde olmadan yaşadım kader diyelim.
    Örneğin aile içinde ilk ölümü tadtığım aynı gün çocukluk arkadaşlarımın taşınmasına şahit oldum ve büyüdüğümü ilk hissettim an 9-10 yaşındaydım.Aynı arkadaşlarımı aylar sonra okudukları okulda bulduğumda öğretmenlerinin beni misafir etmeyişleri üzmüştü.

    Yaklaşık iki üç ay önce bir yolculuk esnasında kız kardeşim gibi çok sevdiğim bir arkadaşımda vardı yanımda ilk yurtdışı deneyimi olacaktı bu onun için ondan çok ben heyecanlıydım sınıra kadar hiç susmamıştık sarılıp durduk sevinçten inanamamazlıkla.
    Çıkan saçma prosedür işlerinden arkadaşım dönmek zorunda kalmıştı yolda ama beni hiçbir bilgi vermeksızın uzaklaştırmaları deliye döndürmüştü sınırdakilerin ve elim kolum bağlıydı sanki.Sabaha kadar gözümü kardeşimin içtiği çay bardağına dikmiş çay kaşığını atmamıştım ki hala duruyor.Canım çok yanmıştı ama.
    Başka bir arkadaşımlada dostluğumuz 7-8 seneye dayanıyordu yaklaşık.
    Üniversite birinci sınıfın sonlarında öğrenci değişim programına başvuracaktım uğurum olsun diye beraber gitmiştik çok mutluydum.
    Liseyide beraber okumuştuk.
    O benim hep ingilizce sınavlarıma yardımcı olur lisede bende kompozisyon yazmasında.
    Bir kere onun adından hayat bir otobüs yolculuğudur adlı bir yazı yazdım.
    Hoca tarafından takdir gördü arkadaşımdan ne düşündüğü hakkında ki hislerini öğrenmek istedi.kendi yazdığı gözüküyordu ya yazıyı.cimcikleyip durdu derste
    Allah cezanı vermesin ne yazdın o yazıda diye bende gıcıklığına okusaydın deyip güldüm sonra hep beraber kahkaha attık komik duruma düştük diye.
    Sonra yollarımız ayrıldı.
    O komik anının ardından sonra 4 yıl geçti ve bir gün gerçekten bir otobüste karşılaştık yanımda ki yerin boş olmasına rağmen sadece selam verip es geçti yanımdan.
    Hala okumamıştı yazdıklarımı anlaşılan zira o yazıda her durakta yolculuğumda eşlik eden insanlar değişecek hep aynı kalmayacak demiştim yeter ki ön koltuklarda ki sevdiklerim hep aynı kalsın hiç gitmesin desemde yanımda ki yerim boş kalmıştı ve dostluk adına ki yolculuğum o gün bitmişti kırgındım ve geçmeyecekti.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah seninki de can yakıcıymış biz dışarı da karşılaştığımız da Selma bile vermiyoruz çünkü selam verecek bile hal bırakmadılar bana anca gördüğüm de onlara nefretle bakmama sebep oldular bu daha can yakıcı

      Sil
    2. Bunun hüznünü birebir bir tek sen hissedebilirsin ama tavsiyem arkadaşını güzel hatırlaman.
      Aksi takdirde ondan nefret etmen birazda kendinden nefret etmene sebep olur ben nasıl dostluklar kurdum diyerek şüpheye düşüyorsun.
      Oysa sende bilemezdin nefrette hala dostuna değer verdiğinin anlamına gelir.
      Saygın sevgin onunla ilgili anılarına azalmasın düşünceni buna yöneltebilirsin.
      Ona karşı bir tek kırgınlığın kalsın ki buda geçmez bir yerde geçmediğide iyi yoksa tekrar tekrar aynı insanlar tarafından kırılırdık hiç olmayan birşey mi oluyor çünkü geçmişimizdeki insanları özlemiyoruz ama özlediğimiz dostluk adına onlarla geçirdiğimiz günleroluyor.
      Aynı mutlulukları yaşarız ümidiyle tekrarlanan ise sadece kırgınlıklar oluyor.
      Bu sadece arkadaş aralarında değil bütün insan ilişkilerinde böyle.
      Kırgınlık derinse içimizdeki duygular o insanın yüzüne dönüşür ve her baktığımızda o yüzde aynı hayal kırıklıklarını görürüz bu yüzden uzaklaşmak en iyisi ama iyi hatırlamak çünkü nefret hiçbir kalbe yakışmıyor...Sevgiyle kal güzel insan.

      Sil
    3. Evet haklısın ona nefretim üzerinden yıllar geçmesi ve bir kere arayıp da sormadı ama olsun ben ne kadar ona kırgın olsam da bana söylediği o hakaretler ona nefret beslememi sağladı kim ister namusuna hakaret etmeyi ama o yaptı bunu o malesef ama yine de ben onu Allah'a havale ettim iyi günlerimiz adına hakkımı helal ettim 2.arkadaş meselesi çok ayrı o olay da uzun yani özetle kocaya kaçtı ve ailesi Evimi bastı kim yaşamak ister bunu kimse istemez anca zor durumla kalırsın böyle

      Sil
  8. Biz 6 kisilik gruptuk lisede. Sonra biri ailesinden yana cok skntiliydi. Gece uyuyamiyordu. Degisik bahaneler bulup bizde kaliyor hatta bazen bizde oldugunu söyleyip baskalarinda kaliyodu. Ama bana daha yakindi. En son diger arkadaslarim onunla arkadasligimizi keselim dediler. Ben intihar ediyo bu birakirsak hepten ortada kalir dedim. Kiyamadim yalniz kalmasina. Aslinda digerlerini daha cok seviyodum. Ama buna sirf kiyamadigim icin yaninda oldum. Digerleri son kez sordu. Ben yine tek birakamam. Kizin basina neler geliyo dedim. Ve bunlar benimle bozustular haliyle. Ama yinede pisman dgildim. Kizin hayati daha önemli sonra onlarda hatalarini anlar diye. derken bu arkadasim iyice sacmalamaya basladi. Sigara icki derken zaptedemez oldum. Haliyle kafalarimiz uyusmadigindan öglen kendisi gibilerle takilip sigara iciyor gece yarisina kadar geziyolardi. Ve kestim konusmayi bende.

    Daha sonra bu kizi siniftan yan sinifa gecirmek zorunda kaldilar. Herkes tepki koydu istemedi. Olan kime mi oldu ? Banaaa. Kaldim ortada 😂 baska arkadaslarim oldu ama bu arkadaslarima bir daha ben yanasmadim. Cnkü gercekten kimseye iyilik yapmamak gerekiyormuş. Ve yaptım. Karsiliginda bunu gördüm. Bir daha da kendimden baskasini düsnmem. ( Ailem disinda)

    YanıtlaSil
  9. Bu arada sevde valla arkadasinda abartmis. Oldu canm bankamiyim ben dimi😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesi'nin prensesi kurgu o kurgu Sedef diye biri yok

      Sil
    2. Anam bi öğrenemedim deepin blogundakilerin hangileri gercek hangileri hikaye 😁 olsun sevde veya aysel sima sude hic farketmez yasayanlar cok vardir 😁

      Sil
    3. Hikayede kurgu yazmıştım ama ben ya herkes gerçek sanıyor ama bu dünya da bunu yaşayan bir insan vardır mutlaka sevde gerçek benim o

      Sil
  10. Yetenek işte güzel bir kurgu olmuş.Kaleminize sağlık .

    YanıtlaSil
  11. Benim Şenay diye arkadaşım vardı. Vardı diyorum Çünkü aramayı sormayı bir anda kesti en son Taksim de şimdi eşim o zamanlar erkek arkadaşım olan kişinin arkadaşı ile onu buluşturmak istedim konuşsunlar belki anlaşırlar diye tabi Şenay a da söyledim kabul etti ve buluştuk işte o son şenay ı görmem düşünceme göre buluşturduğum kişiyi beğenmedim bana bunu mu layık gördü dedi sordum ama yok öyle bir şey dedi hala arkadaşız sosyal medya da hala arkadaşız ama gerçek hayatta değil maalesef oluyor böyle şeyler kabul etim bende hiç üstünde durmadım benim her zaman ki lafım yapcak bir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda ayrıymış işte iyilik yap denize at sözü buna uymuş bence

      Sil
  12. Böyle sorunlu insanlardan uzak durmak lazım. "Müslüman bir delikten iki kere ısırılmaz." diye bir hadis-i şerif var biliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  13. Benim de bir arkadaşım vardı bir çocukla takılıyordu aynı iş yerindeydik hepimiz . O çocuk , kızla olan diyaloglarını bana anlatıyordu (ki bu kız benim evime gelmiş kalmış bir insan ailesiyle problem yaşıyordu sürekli bende kalıyordu ve tanışalı daha bir kaç ay olmuşken bile geliyordu laf etmiyordum seviyordum bende onu ve her zaman kapım açıktı ) bi gün kıza dedim " bak böyle böyle senin arkandan bana böyle böyle diyor dikkatli ol aynı iş yerindeyiz duyulur" dedim sonuç ne oldu benle konuşmayı kesti üstüne üstlük bunu ben bir arkadaşımdan duydum , ben kırmayı kırılmayı sevmem küs kalamam kimseyle yine ben ona zeytindalı uzattım doğumgünüm için mesaj attım kutlama yapacağımı senide görmek istiyorum diye yine cevap yok yine arkadaşa söylemiş aramasın beni diye. Ben onun iyiliğine düşünürken onun bana yaptıklarına bakar mısın. Galiba aradan 1-2 sene geçiyor Annesi vefat ediyor bana arkadaş söyledi bende bir şey yazmadım. İşte bende böyleyim küs kalamam insanlara ikinci kez şans veririm onlar bu şansı kaybederlerse kin beslemeye başlarım bir daha da asla ve asla konuşmam. Annesi vefat edince bile yazmadım..bilmem kötü mü yaptım ama mesaj atsam da yine değişen olmayacaktı biliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani iyiliğini düşünmüşsün fakat annesi vefat etmiş ve zor gününde büyüklük sende kalsaydı ne olursa olsun basın sağolsun yazmalıydın ama seni anlıyorum yani kolay değil bir şeyler yaşanmış arkadaşın yanlış yapmış ama annesinin bir suçu yok yani yazsaydın ki biz arkadaş olamayabiliriz ama zor günün başın sağolsun diyip gönderecektin cevap vermiyorsa kendi belir sonuçta sen üstüne düşeni yapmış olurdun Vicdanın rahat olurdu şimdi ikilem de kalmışsın ama benim hissettiğime göre sen yazmak istiyorsun ona ama o cevap yazmaz diye yazmıyorsun yazmıyorsa dediğim gibi kendi bilir ama anne sonuçta

      Sil
    2. Kesinlikle öyle ben yazmak istedim ama cevap vermeyecekti ve ben mesajlarıma ne bileyim telefon çağrılarıma cevap verilmemesinden hiç hoşlanmam ben ne olursa olsun kiminle kavga etmiş olursam olayım ararsa açarım , mesaj atarsa cevap veririm " belki acil bir şey olmuştur" diye düşünüyorum " belki başına bir iş gelmiştir" diye düşünüyorum . Çünkü ömrüm hayatım boyunca hep vicdanımı rahat tutmak istemişimdir sonradan keşke dememek için. İnsan eşiyle , arkadaşıyla ne bileyim ailesiyle ufakta olsa tartışma yaşıyor ama ben sonrasında hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorum hayatıma " ya onların başına bir iş gelirse , ya kötü bir şey olursa " diye hep düşünüyorum vicdanım rahat olsun istiyorum sonradan " keşke " demek istemiyorum.. Ben ona kaç kere şans verdim ama o , o şansların hiç birini değerlendiremedi düşünsene daha bir kaç ay tanıdığın biri bir de. Aynı iş yerinde çalışıyorduk ve şansa ikimiz de aynı yerde oturuyorduk aramızda 10 dakika yürüme mesafesi vardı. Zaten ailesiyle arası hiç iyi değildi , ailesiyle kopuk yaşıyordu, kavga ediyordu bana geliyordu bende kalıyordu. Ne bileyim hala daha benimle aynı ortamda bulunmak ister mi bilmiyorum ben onun iyiliğini düşündüm hep , bunu sıradan biri yapsa belki bana bu kadar koymazdı ama evime gelmiş kalmış bana sırlarını anlatmış ben ona sırlarımı anlatmışım .. Yani kısacası bir erkek uğruna beni hiç etti ve sağlam bir papuç değildi o çocuk. Bazen karşı tarafın iyiliğini düşünmek bile suç oluyor ben onu anladım..

      Sil
    3. Evet birisi için karşındakini bırakması insanı kırıyor tabi ki bir arkadaşım da bunu yaşamıştım yüzüne bile bakmadım sonra geldi yanıma konuştuk barışık bende herkese şans veririm çünkü ben kolay kolay vazgeçmem ama sana yazmaması iyi bir şey değil şahsen ben affettim yine aynı şey oldu yani aynı senin dediğin hiç arayıp sormuyordu aramızda mesafeler var bizim o Artvin de ben ankarada mesela ama bazı olaylarımız oldu ben değer veriyorsam o ne yaparsa yapsın Kıyamıyorum ama en azından vicdanım rahat ediyor sonuçta ben üstüme düşeni yapmışım he bende sevmem görüldü atıp cevap verilmemesi en sevmediğim şeydir iyilik yap denize at derler eğer ona çok değer veriyorsan gerçekten git kötü günün de yanında ol o zaman oda anlayacaktır pişman olacaktır tutup da niye geldin diyemez derse de kendi terbiyesizliği olur He sen şimdiye kadar üstüne düşen çok şeyi yapmışsın ama kötü günün de yanında ne olursa olsun yani.

      Sil
  14. bende de var benzer epeyce hikaye ama arkadaşların üzen yaralarını hatırlamak bile üzüyor :)

    YanıtlaSil
  15. Çıkar üzerine kurulmuş arkadaşlıktan zaten hayır gelmez...

    YanıtlaSil
  16. Böyle önemli bir konuya dikkat çektiğiniz için teşekkür etmek istiyorum. :) İnsan arkadaş seçiminde gerçekten çok dikkatli olmalı. :)

    YanıtlaSil
  17. Benim arkadas sandigim bi kişi vardı. Kız nişanlıydı benden 5 yaş küçük. Nişanlısı da ondan iki yaş küçük. Bu kız iyiydi hoştu bana kız kardeşim diyordu. Nisanlısıyla tanıştım. Yazık çocuk kız iyi olsun diye kendini parçalıyor. Marsa git gel dese kız çocuk onu da yapar. Ama gereksiz yere çok kavga çıkartıyordu kız. Her barışmalarına devasa hediyeler istiyordu. Ama cocugun oyle cok geliri de yok yine de yemiyor icmiyor kıza hediye alıyordu. Sacma sapab kavgalarinda hep kızın yanında oldum. Cocuk ona ulasamayinca bana soruyordu nerede iyi mi bi ulassana diye. Cocuk bi gun yine onu sordu sonra da ilk defa bana da sen nasılsın demeyi akıl edebildi. Aslında korkusundan sormuyormus ben sonra anladım. Kızın psikopatlık derecesinde kıskançlığı vardı zaten. Ben de bunu bildigim icin nisanlın seni sordu yine kavga mı ettiniz bak yapma etme dedim. Bi de ilk kez bana da hatrımı sordu bak cocugu cok uzuyosun falan filan diye konustum. Sen o gunden sonra bana bir tavır yap görmeniz lazım. Kız beni arayıp sormayı bıraktı durduk yere. Bir sey de demiyor gelecegim dedigi yere gelmiyor bekletiyor falan. Acayip acayip tavırlar. Bir ay sonra dogum gunumu kutlamadi. Kendi yanima geldi bi gun unutmadim firsat olmadi dedi kendiliginden. Neyse olur oyke falan dedim. Biz yine kavga ettik dedi sormadigim halde. Niye dedim cevap vermedi. Mezun oluyordu o kiz. Oda arkadaslariyla da samimiyim hepsini severim. Bi gun onlari gormeye gittim bi baktim bu kiz bavul toplamis gidiyo. Veda bile etmeyecekti gormesem. Sahte bi sarılma yaşadım. Sonra durduk yere kızkardesler arasında küslük olmaz dedi. Bu arada telefonla da baska bi cocukla bello etmeden flörtlesiyor ben şok tabi. Eve gidiyorum beni bu aralar çok arama sonra gorusuruz falan dedi telefondakine kapattı. Hicbir sey demedim. Sadece nisanlısına acıdım resmen. Acayip dağınık bi kızdı evlenince ne yapacaksın böyle sen dedigimizde ben toplamam ki nisanlım toplar yemegi de o yapar demisti. Bu kız gittikten sonra ortak tanidigimiz birinden duydum ki en sonki kavga sebepleri benmişim. Cocuga demis ki kendi engelliyse kalbi de mi engelli bi daha konusmayacaksin demis. Bunu duyunca ellerim titredi tansiyonum düştü. Ne demek ya o laflar ne oyle. Bi de kardesim diyor ve benden 6 7 yaş kücükler. Evlenirken evleniyorum falan diye mesaj attı tebrik ederim mutlu olun dedim daha da konusmadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kardeşim de hem salak salak hareketler işte ego tavan boşver Allah kurtarmış valla seni

      Sil
  18. Dur bi tane daha anlatayım. Benim bi arkadasimla bi gun bir sorunum oldu. Yaşı benden buyuk olan bi arkadasla da konustum dedim ki acaba ben mi hataliyim ne yapmam lazım yoksa bekleyeyim mi ben anlamıyorum insanları artık dedim. Bu kız bana kendi yaşadıgı milyon tane sorunu delil gösterip sana zarar veren herkesi çıkartacaksın hayatından hep ezerler yoksa seni de falan filan bir takıp öğütler verdi. Ben de tamam dikkat ederim tabii ki ama bu sorun yasadigim kiz gelip benle konusur aciklama yaparsa niye cikartayim hayatimdan dedim. Sonra gunler gecti ben sorunumu konusarak çozdum. Sınav dönemiydi dertlestigim kızı da goremedim bir sure. Ben sorun yasadigim arkadasla odamda otururken dertlestigim kiz cıktı geldi. Arkadasimi gorunce onun uzerine yurudu hakaret etti ve benim odamdan kovdu kızı. Bana zarar vermekle sucladi. Sonra ben şok içindeydim kavga ortamında ben kilitleniyorum titredim kaldım. Arladasim da onu savunmuyorum diye kırılıp gitti. Dertlestigim kız beni de azarladı. Sòzünü dinlemeyeceksem ona dert anlatmayacakmışım. Onu obje olarak kullanmışım. Böyle seyler soyledi. Eger bir daha sorub yasarsam mudahale etsin mi etmesin mi diye sordu. Ben de dedim ki ben kiz kardesimin sorunlarini dinlerim ama boyle davranmam mudahale etmem benim annem bile bana karismiyor dedim. Sen beni obje olarak goruyorsun sen de aynisin falan dedi bagirdi gitti bu kiz. Halbu ki ben tanistigumiz gunden beri onun sorunlarini dinliyorum ve yol gösteriyorum ama asla karışmadım. Obje miyim ben de o zaman? Kızın hic arkadasi yoktu psikolojik olarak yıpranmisti sorunlari da kimse beni sevmiyor anlamiyor herkes bana dert anlatip obje olarak goruyor tarzındaydı ama sabırla dinleyip yanında olmuştum ki belki ben arkadaş olursam onun da ic dünyası rahatlar diye düsünüyordum. Ama olanlar beni şoka uğrattı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sana zarar veren insanları hayatından çıkarırmış buda imtihan

      Sil
  19. Genel de en çok emek verdiğimiz arkadaşlıklarımızda yaşıyoruz ya bu durumu asıl o üzüyor.Dün hayatına girmiş insan değil ki silip attığın , ne izler kalıyor.Bu kurgu olsa da çok şey hatırlattı...

    YanıtlaSil