8 Ekim 2017 Pazar

BİZİM HİKAYE


Yeni başlayan yumuşak ve hoş dizilerden biri Bizim Hikaye. Geçen sezon izlediğimiz ve artık bir efsane olan Amerikan dizisi Shameless’ın yerli versiyonu.

İki başrol de sevilen oyuncular. Filiz rolünde Hazal Kaya ve Barış rolünde de Burak Deniz. Filiz, sarhoş babasına ve kardeşlerine annelik yapan kız, Barış da onu seven ama biraz yasadışı işler de yapan genç.

Dizi, Filiz ve ailesinin başına gelenler, Barış’ın ona destek olmak istemesi ve aralarındaki duygusal ilişki ile ilerliyor. Duygusal, eğlenceli, bizden bir dizi. Yoksulların, ayakta kalmaya çalışanların hikayesi.

Sarhoş baba, kardeşler, komşular ve başlarına gelenler sevimli. Dizi keyifle ve yormadan izleniyor. Dramlar ağır olsa da dizi ağırlık vermiyor çünkü işlenişi hafif.

Hazal Kaya tam bizden bir yüz, Burak Deniz de Kadir İnanır’ı anımsatıyor.

Şirinlik isteyenler izlesin.

38 yorum:

  1. Ben bunu pek bi sevdm deeepss 😄 cok tatlilar ama türkiyeye göre anormal davranislarda sergilemiyor degiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      sen bir de orijinalini gör :)

      Sil
  2. Umutsuz Ev Kadınları'nın uyarlaması çok iyiydi ya :) Yasemin falan müthişti. :)

    YanıtlaSil
  3. Biliyorum bu diziyi, rastlıyorum. İzlemiyorum tabii. Kelime Oyunu var ya, o hem kültürel açıdan hem de güldürmesi açısından iyi. Eee, hep biliyor olmak da -soru çetrefillendirilip yanlış yönlendirmedikçe çok nadiren- hoşuma gidiyor tabii...

    Yine de bir dizi izlemiştim. Çok da yazmıştım hakkında. Ondan bir tane daha çekilse ne iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ivit güzeldir. ben kurgu meraklısıyım iştee, hayalcii :) ah o dizi ah :)

      Sil
  4. bir kere izledim ama baba çok ilginç bir karakter....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      baba komik yaa :)

      Sil
  5. Denk geldim mi bakıyorum bende^^

    YanıtlaSil
  6. Bnde bı kere denk geldım, sevmıstım

    YanıtlaSil
  7. Bu dizinin orjinalini merak ediyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      orcinali klasikleşti artık :)

      Sil
  8. Reklamlarda görmüştüm ama izlemedim.
    Sen beğendiysen benimde izlemem lazım:)
    Teşekkürler paylaşı için Deep 👏👏😍💗💞💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inciden notlar.

      ayy tişkirler :)

      Sil
  9. orjinalini izlemiş biri olarak Türkiye uyarlaması tam türk uyarlaması olmuş nitekim orjinalinde kardeşlerden biri eşcinsel :) Birde dikkatimi çeken orjinal versiyonunda böyle erkekleri yerin dibine sokan kadınların daha egemen olduğu bir hava hakim türk versiyonunda ise korku saçan erkekler hakim :) ama yinede izletiyor kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilay.

      orjinali bambaşka ivit. yerliyi, orcinali düşünmeden izlemeli :)

      Sil
  10. Ayy izlemedim ben önerin için teşekkürler Deep:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzur mutluluk.

      rastladığında izleee :)

      Sil
  11. Dizinin orjinali en sevdiğim diziler arasında ve gerçekten çok severek izliyorum. O yüzden en başta bu dizi çıktığında hayal kırıklığına uğramıştım açıkçası. Türkiye'de uyarlaması yapılabilecek son dizilerden birisi. Orjinaliyle hiçbir alakası olmayacak bu dizinin açıkçası yapımını da desteklemiyorum. O yüzden izleyenlere iyi eğlenceler ama ben bi sevmiyorum bu diziyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      orcinalini çok sevdim ben de. neydi bee. bunu da izliyom. orcinalini düşünmeden tabikide :) yerli utanmazlar bu kadar oluyol :)

      Sil
  12. İzlemedim bir bakim bende :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      bi bak bakalım kimyasallar var mıııı :)

      Sil
  13. ya ilk haberi gördüm Shameless’a bunu yapmamalılar dedim. Az çok tahmin ediyordum ne çıkar yanılmadım da. Kızma ama sevmiyorum bu tip uyarlamaları. Olmamış bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady.

      çok serbest bir uyarlama haklısın :)

      Sil
  14. Rehitu'nun bir yazısı vardı. O geldi aklıma.

    BURADA

    :)

    YanıtlaSil
  15. Orjinali evlere senlikkkkk olann dizi demi bu deeppciimm?😁😁Ilk bolumunu izlemistim bende gayet hosuma gitmisti.Sonra devam edip izleyemedim kaldi oyle.Oyuncu kadrosu guzel👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra sağlam.

      güzel gidiyo ivit :)

      Sil
  16. Ya mutlaka izleyeceğim sen tavsiye ettikten sonra sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      şirin dizi iştee :)

      Sil
  17. Uyarlamadan çok Türk dizisi mantığında olmuş sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      ivit ivit sanki sadece esinlenme gibin :)

      Sil
  18. ya aslında ortak bir dizi bulalım ailecek izleyebileceğimiz , bir akşam ekran başına hep birlikte toplanabileceğimiz ama , dizinin hafta sonu omlası lazım , ergen olan oğluma , romantik olan kadınlarımıza ve hayatı mantıklı mantıklı gören babaya hitap etmeli ki hepsini bir arada nerede bulalım değil mi , geçen yıl Efsane tam da istediğimiz gibi başlamıştı ama :((

    YanıtlaSil
  19. Hazal Kaya oyunculuğunu hep sevmişimdir. :) Bu diziyi de duymuştum, hatta Shameless dizi oyuncusu bu diziyle ilgili tweet de atmıştı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay.

      ivit tatliş biri di mi :) aa o twiti duymadımdı :)

      Sil