5 Ekim 2017 Perşembe

FİLM SEÇKİSİ 24



KATLİAM GECESİ

You Are Next, 2011, A.B.D.

Bir kır evinde büyük bir aile toplantısı olur ancak maskeli katiller aileyi birer birer öldürmeye başlar. Evdeki kızlardan biri dişli çıkar. B tipi ucuz Amerikan filmlerinden. Ancak, korku sevenler için iyi. Cinayetler oldukça vahşi. Not:3/4

CESARET OYUNU

Triple Dog, 2010, Kanada

Birkaç kız arkadaş bir gece bir evde toplanırlar. Aralarında bir cesaret oyunu başlatırlar. İddiaya girerler. Hepsi sırayla olmadık şeylere cesaret edeceklerdir. Eğlenceli gençlik filmi. Not:3/4

GECE VURGUNU

Night Crawler, 2014, A.B.D.

Genç bir adam, geceleri sokaklarda dolaşır ve cinayetlerin, kazaların, suçların videosunu çeker ve televizyon kanallarına satar. İşinde çok hırslıdır. İlginç bir aksiyon. Not:3/4

TÜNEL

Teo-neol, 2016, Güney Kore

Bir adam arabasıyla giderken, tünelden geçerken, tünel çöker ve adam mahsur kalır. Adamı kurtarmaya çalışırlar. İyi aksiyon. Not:3/4

GÖNÜL AVCISI

L’arnacoeur, 2010, Fransa

Genç bir adamın işi, sevgilileri ayırmaktır. Parayla kiralarlar onu ve o kızları kendine aşık eder. Aman bazen işler zordur. Çok eğlenceli, sevimli komedi. Not:3/4

32 yorum:

  1. Gece Vurgunu'nu izledim, iyi filmdir. Son iki filmi de duydum. :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi.

      gece vurgunu iyi aksiyondu ya değişikti biraz, tünel de iyi, gönül avcısı ise çok şirine :)

      Sil
  2. Koca listede tabi ki gönül avcısını izledim. Malum azıcık korku gerilim filmlerinden korkuyorum kafadan gidiyor iki tanesi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady.

      en tatlısı o zaten bu listede :)

      Sil
  3. Bende tüneli izlemiştim ama diğerleriniide izleyeceğim sen sevdiğine göre güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizem özdemir.

      gönül avcısı ve gece vurgununu öğütleriim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      tunel, sayendeee :)

      Sil
  5. Belki sonuncusu.
    Konusu için değil komedi olduğu için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      çok tatliş komedi oooo :)

      Sil
  6. Ay hiç duymadım ben bunları.Not alayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      kışın izlersin artıkın

      Sil
  7. Ilk uc filmi izledim🙌Gonul avcisini izlemedim.🤔Bana gore bu listede ki en iyi film Katliam gecesi'dir.😁Malum korku-gerilim turu filmleri seven bir hatun kişisiyimmm.😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra sağlam.

      benim blogda filmler başlığında bir dolu korku gerilim var yaa :)

      Sil
  8. Hiçbirini izlemedim ama notumu aldım.:)

    YanıtlaSil
  9. L'arnacouer çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  10. You're Next doğru filmdi ama yanlış yönetildi. Adam Wingard iyidir aslında. Eski filmlerini biliyorum. Bağımsızdı şimdi o da holivutlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      sevdim ben bu film. du bakayım eski filmleri hangileriydi :)

      Sil
  11. Notuma aldım en kısa sürede izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzur mutluluk.

      heey nerdesiiin :)

      Sil
  12. Epey uzak kalmışım film izlemekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semi.

      olsun çok önemli bişi diil yaa :)

      Sil
  13. BU liste ve yorumlar işime yarayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kaleminden.

      oh oh sevindim :)

      Sil
  14. Gönül Avcısı nedense sevimli geldi gönlüme ;)
    Yorumuna sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat.

      çok şirin oooo :)

      Sil
  15. Korku istemem. Avrupa seysinden alayim 😊

    YanıtlaSil
  16. bak bi bu Fransız erkek oyuncu çok iyi ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      ben de çok sefiyom onuuuu :)

      Sil