1 Ekim 2017 Pazar

İMKANSIZ AŞK 5


9.bölüm

Sahilde Keremi karşısında görünce içinde tarif edemeyeceği bir his doğdu ve Sevda konuşmaya başladı.

Sevda : Ben her şeyi biliyorum ama merak etme babam bir daha birşey yapamaz sana.
Kerem: Her şeyi derken ne biliyorsun ?
Sevda: Babam seni kaçırdı benden uzak durmanı istedi, o söyletti ama başka ne söyledi? Neyle tehdit etti seni neden Kerem neden ya ?
Kerem: Bir şeyle falan tehdit etmedi. Sadece haddimi bildirdi tabii Cahit bey de haklı sen koskoca  bir doktor hem de zengin bense tamirci Kerem hem de fakir nedeni bu.
Sevda : Kerem, saçmalama ben paraya önem veren bir insan değilim yanlış düşünüyorsun. Tanısan anlardın gerçi tanışamadık da doğru düzgün babam yüzünden.
Kerem: Bak, ben yine de seninle görüşmek istemiyorum, kendine yeni hayat kur.
Sevda: Öyle mi, emin misin Kerem ?
Kerem : Evet, eminim ben de bakıcam hayatıma herkes dengini bulsun di mi.

Kerem, bunu söylerken ağlamamak için kendini çok zor tuttu ve Kerem hoşçakal dedi, döndü arkasına bile bakmadan gidiyorken, Sevda'nın gözünden, damla damla yaş aktı öylece bakakaldı. Sonra , Kereme seslendi ve orada yığıldı kaldı.

Kerem , arkasını döndü, Sevdayı yerde gördü ve bağırdı Sevda sevda iyi misin! Ağlayarak haykırıyordu nolur sana bir şey olmasın Sevda...


10.bölüm

Sevda, yerde yatıyordu. Kerem yere çöktü ve onu kucağına aldı, Sevda nolur gözünü aç diye ağlıyordu, insanlar toplanmıştı etrafta, ambulans geldi, hemen acil müdahale yaptılar ve hastaneye götürdüler, Sevda'nın ailesi de gelmişti, Kerem onlara gözükmemek için saklandı ve doktor çıktı odadan, siz neyi oluyorsunuz diye sordu, ailesi annesi ve babası dediler, ailesi kızımın neyi var doktor bey, doktor tansiyonunun düştüğünü fakat ne olduğunu anlamak için bir kaç test daha yapılması gerektiğini söyledi.

Ailesi bir kere görebilir miyiz kızımızı dediler doktor bir dakika sadece, tamam dedi ailesi ve içeri girdiler, Sevda uyuyordu, doktor, Sevda hanım bugün bizim misafirimiz şimdilik dinlensin yarın testlere başlarız, sizin burada dumanıza gerek yok evinize gidebilirsiniz, yarın sabah gelirsiniz dedi ve ailesi gitti.

Kerem de doktorun söylediklerini dinlemişti. Ve Kerem kimse görmeden içeri girmek istedi ama girince ne diyecem ben ona diye düşündü yasak olduğunu biliyordu çünkü ama onu görmesi gerekiyordu ve işte girdi odadan içeri, ailesi gibi o da uyduğunu gördü sessizce sandalye alıp yanına oturdu ve ona olanları anlattı. Sevda o anda uyandı. Kerem acaba duydu mu diye düşündü. Ve Sevda Keremi yanında gördü, Sevda yorgun ve bitkin halde ona baktı…

28 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      heyooooo sevindiim :)

      Sil
  2. Çok güzeldii ^-^
    Deep bu arada blogumda blog keşif etkinliği yapmaya karar verdim :) Şimdi paylaştım, sen de bi bakar mısın ^-^

    YanıtlaSil
  3. Hepsini topluca okumak istiyorum. Bazı bölümleri kaçırınca anlamsız olacağını düşündüm. Öykü yazmayı ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      yarın bitiyo zateeen :)

      Sil
  4. Test sonuçlarını merak ettim. İyi çıkar umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      dua edelim barik :)

      Sil
  5. aaa ama ya hep en heyecanlı yerinde bırakıyorsun ki , bir de diyorum çok hızlı ilerliyor daha yavaş aksın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      ha haaa ay yavaş giderse hiç bitmez yaaa :)

      Sil
  6. Acaba yarın ne olacak? Sevda'nın ki ince hastalık değildir umarım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      of aman olmasın öyle şeyler.

      Sil
  7. Sevda yoksa kara sevda hastalığına mı yakalandı. Yaaa merak ettim şimddiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      merak et biraaaz :)

      Sil
  8. valla aslında bu dengi dengine meselesi çok doğru hele arada böyle uçurum olunca pek olacak şey değil ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      aman olsun hayali güzel kii :)

      Sil
  9. Keyifle okudum canım.
    Yazmak ne büyük bir yetenek,bayılıyorum yazılarına.
    Hep sevgiyle ka Deep :)

    YanıtlaSil
  10. sonu heyecanlı bitti bir sonraki için oldukça meraklıyım. ellerine kalemine ağlık deeeep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye kip.

      e bitti geldi final bugün :)

      Sil
  11. Sevda, sağlığına kavuşup, iyiliğe kurtuldu.
    Kerem,içine düştüğü zordan kurtuldu.
    Sevda'nın babası da omuzlarında taşıdığı o karanlık yükten kurtuldu.
    Biz de meraktan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ivit her şey yolundaaa :)

      Sil
  12. böyle durumlar hikayelerde oluyordu hep yada dizilerde ama okuması çok heyecanlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilay.

      oluyomuş işte yiaaa :)

      Sil
  13. Yine çok akıcı bir bölümdü, kalemine sağlık Deep! Finalde bizi neler bekliyor bakalım? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay.

      final iyi yiaaaa :)

      Sil
  14. Kalp kalp kalp çok güzel ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sena.

      oleeey sevmene sevindiim :)

      Sil