21 Ocak 2018 Pazar

Diziler 2017





Black Mirror (bilimkurgu/İngiltere)
Stranger Things (gizem/A.B.D.)
Lie To Me (suç/A.B.D.)
Narcos (suç/Kolombiya)
*Mucize:Uğurböceği ile Karakedi (anime/Fransa)
Anarşinin Evlatları (suç/A.B.D.)
Will and Grace (komedi/A.B.D.)
*Blood (romantik vampir/Güney Kore)
Skins (lise/İngiltere)
*Anne (yerli dram)
*Goblin (duygusal fantastik/Güney Kore)
*Skam (lise/Norveç)
*Cowboy Bebop (anime/Japonya)
Legend of the Blue Sea (duygusal fantastik/Güney Kore)
Westworld (bilimkurgu/A.B.D.)
Görünen Adam (yerli komedi)
*13 Reasons Why (liseli gizem/A.B.D.)
*Dolunay (yerli romantik)
*Kalp Atışı (yerli romantik)
Bride of the Water God (romantik fantastik komedi/Güney Kore)
*Ateşböceği (yerli romantik)
School 2017 (lise/Güney Kore)
Çember (yerli polisiye)
*Meryem (yerli dram)
Fight for My Way (Güney Kore)
Proud of Love (romantik komedi/Tayvan)
Bizim Hikaye (yerli dram)
The Handmaid's Tale (distopya/A.B.D.)
*15 Years of Waiting for Migratory Birds (romantik gençlik/Çin)
*Bay Pilotun Kalbi (romantik/Malezya)
The Keepers (suç belgeseli/A.B.D.)
*Peaky Blinders (dönem suç/İngiltere)

Geçen yıl izlediğim dizilerin hepsi güzeldi. Yıldızlılar ise en sevdiklerim yanii.

60 yorum:

  1. Şu listede en çooook sevdiğim meryem 😎 bide bu aralar ailecek kadın dizisine merak saldık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma nur.

      meyrem çok olaylı heycanlı yaa :) kadın izlemedim :) şimdi de gülizar ve müslüm adlı iki dizi başlıyomuş :)

      Sil
  2. Ufak Tefek Cinayetler yok mu? Ben mi görmedim? :)
    Anne ve Ufak Tefek Cinayetler favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda s.

      ufak tefek cinayetleri üç bölüm izleyip bıraktım yaa. daha önce izlediğim iki amerikan dizisine çok benziyodu :)

      Sil
  3. Sayende liste boyumu aşacak Deep :)) Harikasın sen 😊

    YanıtlaSil
  4. Ben Black Mirror izledikten sonra psikolojim bozuldu bir daha da izlemem. Bence bu kadar popüler olmasının sebebi de cinsellik ve ağır sosyal medyanın etkileri. Tamam sosyal medya kötü ama bu kadar ağır işlenmemeli yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sağlık.

      haklısın. birkaç bölümü çok kötüydü :)

      Sil
  5. Anne, Black Miror bir de Bizim Hikaye yi ortak izlemişiz.Narcos U da izlemek istiyorum ama çok mafyavari ise sevmem sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap.

      narcos, uyuşturucu ticaretini anlatıyor. kolombiya uyuşturucu kartelini :)

      Sil
  6. favori dizilerim
    Black Mirror
    Stranger Things
    Westworld

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilay.

      evet güzeller, stranger things i daha çok sevmiştim :)

      Sil
  7. güzel liste, iki tane dizi izliyorum bana yetiyor da artıyor bile :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      ay yetmiyo bana :) haftasonu iki dizi bitirdim ayolcum :)

      Sil
  8. Kore dizi hiç izlemedim ve pek de ilgimi çekmiyor black mirror çok övüldü bir kaç bölüm izledim ama bilmiyorum çok da sevdim diyemem peaky blindersı duydum ve merak ettim ilk fırsatta izleyeceğim..

    YanıtlaSil
  9. Blood ve Goblin kalp kalp kalp ben. :D Peaky Blinders'da da üçüncü sezonu bitirmeme az kaldı Deep. :D

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. senden benden bizden.

      ya napıyım güzel dizi çok iştee :)

      Sil
  11. Bende bu ara Dark dizisini izliyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      dark benim de izlemek istediklerim arasında :)

      Sil
  12. black mirrora bayılıyorum ama şu sıralar aşırı popüler olmasından dolayı izleyesim gelmiyo bi türlü yeni sezonu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi poşet kitap.

      her sezonda bikaç bölümü çok iyi ama :)

      Sil
  13. şu resimdeki tipler yeni evli balayına çıkmış da tropik bir yere gitmişler gibi. ayyy laaavv dis femiliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      evlenip malezyada kalıyorlar :)

      Sil
  14. Black Mirror'ı kardeşim izliyor. Güzelmiş. Ben de başlayacağım yakında inşallah. Bir de 13 reason'ın 2.sezonu da geliyormuş dimii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      13 reasons why kaçırılmaaaz :)

      Sil
  15. güzel dizler var :)) black mirror son sezonu izlemedim ben daha.. sanki beğenmeyecekmişim gibi geliyor..
    görünen adam eğlenceliydi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      bikaç bölümü çok iyi yaa :) ivit komikti o da :) hoşgeldiin :)

      Sil
    2. dark izlemedin mi ?? ben dün ona başladım.. ilginç gibi.. stranger things'e benziyor falan demişler ama çok benzemiyor gibi şimdilik.. daha 3.bölümdeyim :)

      Sil
    3. dr. coffee.

      dark aklımda yaaa. stranger things de güzeldi. 13 reasons why 2. sezon başlıyomuş. bak sen yokken, mindhunter, legion bitirdim sonra bir isveç gizem dizisi, bir izlanda cinayet dizisi bitirdim. bir kore dizisinin sonuna geldim bu hafta son iki bölüm yayınlancak. dark, this is us aklımda, steins gate var anime, işte böyle bugünlerde :)

      Sil
    4. dark güzeldi ilk 4 bölüm.. yarın diğer bölümlerini de devam edeceğim inşallah..
      sen seviyorsun kuzey polisiyelerini..
      steins gate duydum ama izledim mi emin değilim..
      tatilimi yazdım demin :P

      Sil
    5. dr. coffee.

      dark başlıycam bugünlerde, izlerim seninle birlikte işteee :) kuzey polisiye ivit, o soğuk dünya çok ilgime kaçıyor :) tatilin biliyom yaaa gece yorgundum bugüne bıraktım keyfini çıkarayım diyeee :)

      Sil
    6. başlayınca haber ver.. ben daha 6bölüm 33.dk'dayım.. internet donunca kapadım :S

      Sil
    7. dr. coffee.

      haftasonu başlıycam işallah. bu akşam, bir kore dizisi vardı dün gece son iki bölümü çevrilip konmuş, onu bitirceem:) haber vercem tabikideee :) ama bu kore dizisi de bu akşam takılıo alla allaaaa :)

      Sil
  16. koyduğun resmi bloglar sayfasında görünce kim ki bunlar,ben kimi takip ediyorum oldum bir an :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devrik cümleler.

      ya baksanaa, o fotonun dizisi, bay pilotun kalbi, çok şirin dizi izleseneee :)

      Sil
  17. Trapped'e baktım (ismi tanıdık gelmişti zaten) o diziye başlamıştım ama pek sevemeyip bırakmıştım dizi sayfasını okuyunca hatırladım. Polisiyelerden çok azını izleyebiliyorum zaten:)

    YanıtlaSil
  18. Nihayet aktığım dizi var. Hem de iki tane. Yıldızlı. Benim tarafımdan :))))))

    Vatanım Sensin ve Kadın dizileri güzel. Kaçırdığım bölüm de oluyor,kırpık kırpık izlediğim de; ama bir süreklilik var. Ancak hala bir ASİ yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      kadın güzelmiş, izlemedim, vatanım sensin de çokzel diyolar yaaa :) asi evet seninkii :)

      Sil
  19. Kore seriallarını izləyə bilmirəm bir birlərinə o qədər oxşayırlar ki kimin kim olduğunu öyrənənə qədər 6-7 bölüm keçir və boşuna vaxt itirmiş oluram. Onun xaricində sayəndə yeni serial məsləhətlərin oldu. Bu arada sənə Fringe'i məsləhət görürəm superdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi meleyi.

      kore dizileri haklısın, kişileri ayırmak zor hele isimlerini ayırmak çok zor :) fringe ivit eski iyilerdeeen :)

      Sil
  20. Çok güzel tanıdık diziler var. Goblini izlerken çok güldüm. Legend of the blue sea da komikti ama ilk kore çocuk kitabından uyarlanmış olmasıydı izleme sebebim.

    YanıtlaSil
  21. Yıldız koymayı unutmuşsun Bizim Hikayeye ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi.

      bizim hikaye kaçırmadan izliyom. onun orcinali shameless ı da izlemiştim o da iyiydi. bu da iyi. daha yeni sayılır bakalım. keyifle izliyom ama bir ateşböceği, kalp atışı kadar minnoş dizi diyil :)

      Sil
  22. harika bir seçki Deepcim eline sağlık, black mirror'a bakıcam şimdi, stranger things'i çok sevmiştim bu arada, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  23. Anne'ye ben de bakıyorum, az önce yeni bölümü bitti. Japon dizisinden araklamaymış ama ne kadar arakladılar? Ne kadar eklediler bilemiyorum:)))Yalnız bugünkü bölümde kız sabaha kadar sokakta kalması çok dokundu bana..finalde anası ile kardeşi olacak iki mikrobun gebermesini istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      ivit öyleymişti :) o kıza hep ağladım ben yaa her bölüm :) ha haaa sabreeet :)

      Sil
  24. Lie To Me dizisini yıllar önce izlemiştim başı güzeldi ama finale kadar bayağı bozdu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lie to me.

      olsun o kadar oluyoooo iştee :)

      Sil
  25. Goblın çok önerildi sen de yıldızlamışssın başlamalımıyımmm????☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melike kara.

      goblini izleyen herkes çok sevdi yaaaa ivet başlaaa tabikidee :)

      Sil
  26. This is us... güzel tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. swotpisces.

      ne tesadüüf. sırada o vardı. bugün dark'ı bitirdim gündüz, şimdi this is us a başladıım :)

      Sil
  27. İçlerinden Blood'ı izlemişim. Yerlilerden de Dolunay, Ateşböceği, Kalp atışı'na başlayıp yarım bıraktım. Daha sonra devam ederim belki. Kalp Atışı'nın Kore versiyonunu izlemiştim o daha güzel deep bir bak bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebrar.

      hımmm nası yetişcez bu dizilereee :)

      Sil