26 Ekim 2017 Perşembe

HAYAT İŞTE



Bera, üniversitede sekreter, genç ve güzel bir kızmış. Bir gün arkadaşlarıyla öğle tatilinde yakınlardaki bir kafede kağıt bardakta üçü bir yerde kahve içerken, adamın biri Bera’ya göz koyuyor, izliyor sürekli, giriş çıkışta karşısına çıkıyor, Bera hiç konuşmuyor.

Adam, iki akrabasıyla kaçırıyor bir gün onu, arabayla Assos’a gidiyorlar. Orda adamın bir akrabasının evinde kalıyorlar. Adam hiç dokunmuyor Bera’ya. Ailesi ayağa kalkıyor tabii ki, ağabeyi soruyor soruşturuyor, buluyor kızkardeşi ile adamı, Assos’ta.

Yanına alıyor ve İstanbul’a dönüyorlar. Adam evlenmek istiyor ısrarla, Bera da kabul ediyor, evleniyorlar. Adam nakliyeci, çingeneymiş bir de. Oğulları oluyor.

Zaman geçiyor, Bera, iş arkadaşı Nazmiye ile kocasının ilişkisini öğreniyor. Üstelik, Nazmiye ile aynı odada çalışıyorlar. Bera, Nazmiye ile kocasını, evde kendi yataklarında yakalıyor.

İşyerinde, Nazmiye’nin boğazına sarılıyor, tutuyor, sıkıyor, tehdit ediyor, öldürürüm seni diyor. Onu hiç affetmiyor. Nazmiye’yi Ankara’ya tayin ediyorlar. Bir süre sonra, kocasının çapkınlıkları devam edince, boşanıyorlar. Adam hemen evleniyor bir daha. Bera, bir daha evlenmiyor, bir daha mutlu da olamıyor.

40 yorum:

  1. Okudum, bitti ve öylece kaldım.
    Umarım gerçek bir olay değildir.

    Nazmiye de, nakliyeci de hoşuma gitmedi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bunu kurguladım yine ama bu olaylar çevremizde çok oluyor ama biz farkında olmuyoruz :)

      Sil
  2. hikayesi bile korkunç ama ne çok var böyle hayatlar. Allah korusun.

    YanıtlaSil
  3. öykü olduğunu bile bile üzüldüm Bera'ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi.

      bizim ülkede sıradan olaylar bunlar işte.

      Sil
  4. Bera da yoluna baksaydı ya...Kendini hiç edip,hayatını yaşayamayan kadınlara kızıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      herkes öyle güçlü olamıyor.

      Sil
  5. Böyle örnekler çoook. Teyzem anlatmıştı. Bursa'da mahallelerinde bir delikanlı varmış. Mahallenin delisiymiş ama. Bu genç çok zenginmiş fabrikaları filan varmış. Evliymiş ve çok seviyormuş eşini. Bir gün eve geliyor karısını yatakta başka bir adamla yakalıyor ve o gün deliriyor. Sokakta gezer durur görseniz bir de yakışıklı ki demişti teyzem. Ne hayatlar var be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aforizmik kalıntı.

      delirmiş ha yazık olmuş yaa.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      ya işte hayat masalııı.

      Sil
  7. Hiç mutlu olamayan Bera hem üzüldüm hem de sinir oldum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat cıvıltısı.

      evet keşke güçlü olsaymış.

      Sil
  8. Kendimi bir an birinin dedikodusunu yaparmış gibi hissettim. Sanki olmuşta biri anlatıyor
    Bera güzel isim

    YanıtlaSil
  9. bloğuma olan yorumlarından sonra benim yanıtlarımı okudunuz mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      hep okuyom ki zateen :)

      Sil
  10. Hikaye olsa bile gerçekte çok örneği var bunların.

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. deneyimli anne.

      böyle kaka bencil adamlar da var tabii.

      Sil
  12. Bu bir dizi film konusu olsaydı yadırgardım doğrusu. Hayat da bu kadar acımasız olmamalı. Kadının ayakları daha sağlam yere basmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      oluyor işte hayatta böyle şeyler, çok acımasız olabiliyor hayat.

      Sil
  13. Öykü denemeleriniz iyi gidiyor....
    Umarım zaman geçtikçe diyalogları ve yer, an, görünüş, tad, olay, duygu vs. tanımlamalarını daha zenginleştirerek etkileyici hikaye veya romanlar yazarsınız.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayalci ve arkadaşı.

      evet işte sürekli yazıyorum. teşekkür ederim. genelde kısa hikaye ve deneme yazmaya eğilimim var. teşekkür ederiim. siz de böyle yorumlar yapın işteee :)

      Sil
  14. Gerçek hayatta sıkça gördüğümüz şeyler bunlar. Hayatınıza öylece girip sizi alt üst eden insanlar. Okan Bera ya oldu. İğrenç erkek bozuntusu hayatına devam etti. Keşke böyle insanların başına unutamayacakları şeyler gelse de ders alsalar ama olan iyilere oluyor hep. Hikaye ya da gerçek yazdıklarını büyük bir üzüntü ile okudum umarım gerçek değildir. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye kip.

      bu kurguydu ama oluyor işte bunlar böyle.

      Sil
  15. Bazen insanin basireti baglaniyor. Oluyor işte..Beranin cok ta guclu olmasini beklemiyordum olayin akışı boyle. akintiya karsi gidince guc kalmiyor normal. Boyle yitip giden ne cok insan var deepcim. Kadin veya erkek guclu yetistirilmedikleri muddetce egitim ekonomik vs.. Zırhsiz yola devam etmek zorunda kaliyorlar o da mutsuzlugu pesinden getiriyor 😂 gulesim geldi yahu😂 neden mi ahaha simdi cok uzun yazdim sen sadece "he valla oyle bacim ce e böög " felan dicen yaaa kendime bi gulesim geldi 😂😂ilahi deepcigim bak sana bir sart oldu bana gelip şöyleee upuzuuuun bir yorum yapcan artik bir postuma ona göreeee💕💕hi bi de eger gelirsen 1 den 7 ye kadar bir sayi soyleee bakalim şansina hangi siir dusecekmis caniiim 🎶🎵 muhtesem dizeler var elimde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      şimdi basireti alıyoruz bir ağaca bağlıyoruz :) sonra basiret aç kalmasın diye ona kuru fasulye götürüyoruz. ama sevmiyor onu çok acı buluyor. tamam diyoruz sana yulaf ezmesi verelim yok ben ondan yemem diyor. ne yani ben at mıyım diyor yulaf yicem. biz de diyoruz, evet sen atsın işte seni ağaca bağladık :) ha ha haaa uzun yorum yaptıım :) masal terapi 8 :)

      Sil
    2. Neyse vazgectim uzun yorum yapma sen basiretin baglaniyor hahaha😂 haftasonu şimarikligi yapalim birazcik di mi fistiiik 💕 1 den 7 ye dedim 8 dedin ama 😂

      Sil
    3. demirkadın demir.

      heeeey nasıl gitti şey, teraryum açılışşııı, taams 1 :)

      Sil
    4. Teraryum dukkanini acti ablacazim ben de yardimci oldum getir gotur bir suru is gayet guzeldi canim. Insallah hayirli bereketli kazanclari olur. 💕
      Şansina cikan siir Mevlanadan Etme.. Cok guzel di mi muhtemelen biliyorsundur zaten.. YilmazErdogan da ne guzel seslendirmisti youtubedan belki tekrar dinlemek hatirlamak istersin canim 💕

      Sil
    5. demirkadın demir.

      hayırlısı olsun artık tükkan :) etme dinlicem tabikide :)

      Sil
  16. Farkındalık adına çok güzel bir öykü olmuş Deep... Bu tür insanlar tek kelimeyle kusmukumsu, başka bir şey değil.
    Emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
  17. Sevmedim bu hikayeyi, hayat kadar gercek ve acımasız. Biraz mutlu sonlara ihtiyaçımız var.

    YanıtlaSil