9 Nisan 2023 Pazar

DİZİLER 4

 


VATİKANLI KAYIP KIZ

Vatican Girl: The Disappearance of Emanuela Orlandi

2022 yılı İngiltere/İtalya mini dizisi. Belgesel dizi. Gerçek bir kaçırılma olayı.

1983 yılında, Vatikan’da Papalık sınırları içinde yaşayan ergen bir kız, müzik okuluna giderken kaçırılır ve bir daha bulunamaz. Ailesi de Papalık için çalışmaktadır. Kızdan arada bir haber alınır ama bunların gerçek olduğu belli değildir. Günümüzde hala çözülemeyen bu olayın, Vatikan ile Mafya arasındaki bir anlaşmazlıktan dolayı gerçekleştiği tahmin edilmektedir. Şaşırtıcı olay. Not:3/4

BEYOND PARADISE

2023 yılı İngiliz suç dizisi. Şimdilik ilk sezonu bitti.

Londra’lı bir detektif, taşraya tayin olur. Hemen eline bir vaka verilir. Sonra da her bölümde bir davayı çözer, polis arkadaşları ile. Eğlenceli polisiye. Taşra polisiyeleri iyice yaygınlaştı, Kuzey Avrupa’da. Bu dizide de yine güzel bir sahil kasabasındaki cinayetler, suçlar çözülüyor. Not:3/4

DONKERBOS

2022 yılı Güney Afrika mini dizisi, suç temalı.

Güney Afrika Cumhuriyetinin Limpopo eyaletinin Donkerbos yerleşim merkezinde geçen dizi, Afrika dilleri ve İngilizce çekilmiş. Oldukça sürükleyici, başarılı dizide ormanlık alanda çocuklar kayboluyor. Kaybolan çocukların sayısı artınca merkezden bir detektif görevlendiriliyor. Detektifin kendi ailevi, kişisel sorunları da var. İlgiyle izleniyor. Not:3/4

SHRINKING

İlk sezonu biten, 2023 yılı Amerikan komedi dizisi. Başrollerde HIMYM yıldızı Jason Segel ve Indiana Jones Harrison Ford.

Segel bir terapist, kendi hayatı da zaten terapilik. Kızı ile ilişkisi sorunlu, karısı ölmüş. Bir klinikte çalışıyor. Ford da klinikte. Segel, farklı yöntemler deniyor hastaları üzerinde, onlarla arkadaş oluyor, evine alıyor, her şeyi dosdoğru yüzlerine söylüyor yani yaptıkları hep yanlış ama bir şekilde başarılı oluyor. Terapistler de insan ve yanlışlar yaparlar hayatta yani. Duygusal ve komik dizi. Not:3/4

ECHOES

2022 yılı Avustralya gizem ve gerilim mini dizisi. Başrolde Michelle Monaghan, iki rolde, ikiz kız kardeşleri oynuyor.

İkiz kız kardeşler, yaşadıkları hayat içinde zaman zaman birbirlerinin yerine geçiyorlar, birbirlerinin hayatlarını yaşıyorlar. Kardeşlerden biri ortadan kaybolunca, ikisinin de hayatları karışmış oluyor. İkizlerden birinin peşinde olan insanlar vardır, çünkü o birtakım yanlış işlere bulaşmıştır ve bunlar cinayete kadar gider.

Sakin ama sürükleyici ve merak ettiriyor, bu kızlara ne oluyor diye. Not:3/4

34 yorum:

  1. Shrinking'i merak ettim, Harrison Ford'u çok severim :) Not alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur.

      o zaman, ford un 1923 adlı yine yeni olan dizisini de izlesene orda kovboy ford :)

      Sil
  2. Beyond Paradise izlenip bitmiştir çoktan :)))

    YanıtlaSil
  3. ben de türk dizileri izlemeye başladım.bazen ağlayasım geliyor.galiba iyice anneme benziyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşe.

      ha haa yerli dizileer evet öyledir :)

      Sil
  4. Shrinking ben de not aldım. İzleyeyim, komedi demişsin :)

    YanıtlaSil
  5. Donkerbos'u izledim epey oldu ama şu an pek bir şey hatırlamadığımı fark ettim, son bölümüne bakacağım yeniden:) Echoes'in ilk bölümüne şöyle bir bakmış ama sevmemiştim (bunu çok iyi hatırlıyorum mesela:)). Diğerlerini bilmiyorum. Keyifli seyirler:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler paylaşım için deep :)

    YanıtlaSil
  7. Dar vakitte uğradım deep tekrar geleceğim, Shrinking'i bitmesin diye azar azar izliyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyond Paradise'yi gözüme kestirip fragmanını izledim, hoşuma gitti alırım onu :) Çok teşekkürler deep :)

      Sil
    2. film gündemi.

      shrinking ivit haklısın :) beyond paradise eveet :)

      Sil
  8. Echoes dikkatimi çekti bakayım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  9. güzel diziler Deepcim:)

    YanıtlaSil
  10. Blog adının değişimi daha iyi olmuş. İzleyici tablosu değişmiş, sayı azalmış. Dizileri izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      anlamadım ki :) blog adı mı, izleyici tablosu mu, hangi sayı azalmış ki? :)

      Sil
    2. Blog adı- The Deeptone idi . Sade ve Derin daha kalıcı.
      İzleyici sayısı 4000, 5000 kadardı yanlış hatırlamıyorsam.
      Zaman zaman bazı bloglarda iniş çıkışlar olabiliyor sanırım.

      Sil
    3. makbule abalı.

      blogumun ismi ve başlığı hiç değişmedi ki, hep sade ve derin idi, hiç deeptone olmadı ama :) izleyici sayısı da yılda 250 kişi üye oluyor, işte 2500 lere yeni geldi, 4 5 bin hiç olmadı daha :) yüzlerce binlerce blog var, hepimiz bazen karıştırabiliyoruz blogları :)

      Sil
  11. İlk ve sonuncusuna bakayım ben. Sağol.

    YanıtlaSil
  12. Hiçbirini izlememiştim. Ford'u seviyoruz:)))yakışıklı, karizmatik, Indiana Jones, Han Solo daha ne olsun? Ben de Disney'de Big Sky'ı başladım çok sürükleyici bir polisiye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      big sky bilmiyorum bakayım saol :)

      Sil
  13. simyamist.

    ne çok dizi var yaaa :)

    YanıtlaSil
  14. Bunları izlemedim 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      diziler genelde güzel oluyor artıkın :)

      Sil