14 Nisan 2023 Cuma

FİLM SEÇKİSİ 6


AKSİYON

SOLUKSUZ

Sans Repit, 2022, Fransa

Sürükleyici bir polis yozlaşma aksiyonu. Yanlış işler yapan bir polis, trafik kazasında birini öldürür. Ardından tehdit telefonları gelir ve bu durumdan kurtulmaya çalışır. Not:3/4

ON THE LINE

Mel Gibson, 2022, A.B.D.

Bir radyo sunucusuna yayın anında bir kişi bağlanır ve sunucunun ailesini kaçırdığını ve öldüreceğini söyler. Herhalde bir intikam söz konusudur. Sunucu, yayında istenenleri yapmak ve ailesini kurtarmak zorundadır. Heyecanlı aksiyon. Not:3/4

İNTİKAM

Revenge, 2017, Fransa

Bol kanlı bir intikam filmi. Üç erkek arkadaş, av için ıssız bir bölgedeki bir evde buluşurlar. Adamlardan biri sevgilisini getirir. Diğer iki erkek, kadına kötü davranır, sevgilisi adam da onlara katılır. Kadın intikam alır. Not:3/4

KAÇIŞ PLANI

The Next Three Days, 2010, A.B.D.

Başrolde Russell Crowe. Karı, koca, oğulları. Kadın, birini öldürmekten dolayı hapse girer. Kocası, onu kaçırmaya kafayı takar. Çok heyecanlı aksiyon. Not:3/4

GERİLİM

ALICE, SEVGİLİM

Alice, Darling, 2022, Kanada

Genç bir kadın, iki kadın arkadaşı ile tatile çıkar, bir evde. Genç kadının kıskanç ve baskıcı sevgilisi ortaya çıkar ve kadını eve geri götürmek ister. Psikolojik şiddet gerilimi. Not:3/4

ÇARPIK ÇİZGİLER

Los Renglones Torcidos de Dios, 2022, İspanya

İspanyol gerilim ustası Oriol Paulo’nun yeni gerilimi de iyi ve gizemli, her zamanki gibi. Bir özel detektif kadın, bir ruh hastalıkları kliniğine hasta olarak girer, şüpheli bir ölümü araştırmak için. Ancak, bir daha çıkamaz. Hastanede gizemli olaylar olmaktadır. Bol şaşırtmacalı. Not:3/4

BİYOGRAFİ

MARILYN MONROE: KASETLERDEKİ SIRLAR

Marilyn Monroe: The Unheard Tapes, 2022, A.B.D.

Monroe’nun yaşamı, belgelerle, videolar, ses kayıtları, tanık konuşmaları. Siyasi nedenlerle öldürüldüğü yönünde ilerliyor. İlginç, ilgi çekici. Not:3/4

MEZARINA BİR GÜL: RANDY ROTH STORY

A Rose for Her Grave: Randy Roth Story, 2023, A.B.D.

Evlendiği kadınları para için öldüren seri katilin hikayesi çok şaşırtıcı. Gerçek olay. Not:3/4

KOMEDİ

CENNETE BİLET

Ticket to Paradise, 2022, A.B.D.

Julia Roberts, George Clooney. Anlaşamayıp ayrılan bir çift, kızlarının mezuniyeti için karşılaşır ve hep tartışırlar. Kızları daha sonra Bali’ye tatile gider ve aşık olur, orda kalıp evlenmek ister. Tartışmayı seven eski karı koca da kızlarının evliliğin engel olmak için Bali’ye giderler. Klişe ve tatlı film. Not:3/4

RYE LANE

Raine Allen-Miller, 2023, İngiltere

Bir kız bir oğlan Londra’da rastgele karşılaşırlar. İkisi de sevgililerinden ayrılmıştır. Bir gün boyunca şehirde gezer dolaşırlar ve konuşurlar. Çok renkli, enerjik, eğlenceli, neşeli, duygusal bir romantik komedi. Kaçırmayın. Not:4/4

30 yorum:

  1. İzlemediklerimi not aldım deep , teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  2. Aksiyon, gerilim pek benlik değil ama komedi olanlara bakarım. Teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor düşler kitaplığı.

      komedi daha hoş tabisi :)

      Sil
  3. Cennet’e Bilet’i ilk defa duydum. Nasıl denk gelmemişim buna :)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar deep :) Cennete Bilet'i gülümseyerek izlemiştim ama fazla klişeydi :) Yeni filmlerden Rye Lane'i merak ettim. Hatta alıyorum şu an. Kaçış Planı ilk izlediğimde etkilemişti beni. Sonra bir daha izledim. Ama üçüncü biraz zor :) Emeklerine sağlık, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      rye lane en sevdiklerime girdi :)

      Sil
  5. çarpık çizgiler tam benlikmiş:)

    YanıtlaSil
  6. Biyografik kitaplar ve filmler her zaman ilgimi çekmiştir. İnceleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. myvslr.

      biyografi en sevilen tür zaten dünyada :)

      Sil
  7. aksiyon olanlar ilgimi çekti bir de sonuncusu yine güzel listee :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir liste. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Marilyn i izlemek isterim 🙂

    YanıtlaSil
  10. Bu sabah seni rüyamda gördüm Deep. Çok hoştun. Saçların kulak hizasında ve dalgalıydı. Sakin bir auran vardı. Senin gerçek adın ne diye sordum. Sen de Loretta dedin😀. Hayırdır inşallah diyelim.😍. Google a sordum hemen: Loretta adında bol ödüllü Amerikalı bir aktrist varmış. Filmlerinden birini izlemişsindir belki de. Şimdiden iyi bayramlar 🤗🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      loretta young olmalı ivit :) sölediklerin hep doğru :)

      Sil
  11. Marilyn'i ben de izleyeceğim bir ara

    YanıtlaSil
  12. Deep şu filmlere minicik afişleri de eklesen ne güzel olur diye geçti içimden. Benim hafıza azıcık görsel çalışıyor da :))) Ay bu film hangisiydi ki diye düşünüp duruyorum vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat.

      her hafta 10 film izleyip yazıyorum. hepsinin afişini koyamam da iyi filmleri koyayım barik peku :)

      Sil
  13. Rye Lane' i izliyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      marilyn, lady di, audrey :) şekerler :)

      Sil
  15. Bir de Grace Kelly, Kim Novak, Maureen O'Hara ve bizden Filiz Akın'ı çok severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      ooo Rita Hayworth, Ava Gardner :)

      Sil