7 Eylül 2016 Çarşamba

BENİM DİZİLERİM





THE AGE OF YOUTH

Tatlı bir Kore dizisi yine. Beş üniversiteli kızın aynı evdeki yaşamı. Her bölümde birine ağırlık veriliyor. Kızların hayatları ve evdeki arkadaşlıkları. Sakin, yumuşak, hoş dizi. Bu dizide ilk kez gördüğüm bir şey de, çok az da olsa erotik sözler vardı, bir Kore dizisinde ilk kez rastladım. Bunun dışında keyifli dizi.

GAKUEN ALICE

Her zamanki gibi nefis bir Japon manga animesi. İki kız ve bir okul başrolde. Mikan minik bir kız, Hotaru da en iyi arkadaşı. Hotaru, uzakta bir okula gidince Mikan da gidiyor. Okul biraz tuhaf, değişik. Öğrencilerin olağanüstü yetenekleri var. İkisi de bir dolu ilginç olay yaşıyor, okulda.

JORDSKOTT

Bir kadının ufak kızı kaybolur, kadın yıllar sonra aynı yere döner, bir çocuk daha kaybolmuştur. İkisi arasında bir bağ var mı diye merak eder ve araştırmaya başlar. Başka çocuklar da kaybolur gün geçtikçe. Doğaüstü, gizemli dizi. Sürükleyici, heyecanlı bir İsveç dizisi. Efsanevi olayları sevenlere.

SENSE 8

Dünyanın farklı yerlerinde yaşayan ve birbirlerini tanımayan sekiz kişi ortak rüyalar görmeye başlarlar. Hepsi bir şekilde telepatik olarak birbirlerine bağlıdır. Dizide bu kişilerin yaşamlarını izlerken bir yandan da neden birbirleriyle bağlantılı olduklarının gizemini çözmeye çalışırız. Onlara yardım edenler ve onları avlamaya çalışanlar da vardır. Heyecanlı, sürükleyici, doğaüstü. Herkese göre sayılmaz, yetişkin öğeler de var. Bunlar göz ardı edilebilir, atlanabilir, izlerken.

SHAMELESS

Utanmaz anlamına gelen dizide, utanmaz bir adam ve ailesinin yaşamı anlatılıyor. Yoksul ve varoşta yaşayan ailenin babası tam bir ahlaksız, ailesine karşı da hayata karşı da, üçkağıtçı, düzenbaz. Ailenin tüm bireyleri kendine özgü, tuhaf, cahil. Hayatın bütün olumsuzluklarını yaşayan ailenin günleri hep olaylı. Başlarına sanki hiç hoş şeyler gelmiyor. Çok canlı bir aile. Dizi, yedinci sezona geldi ve çok renkli. Amerika’da bol ödül aldı, sinemanın usta oyuncuları da var dizide. Ancak, herkese göre değil. Dizide, alkol, uyuşturucu, cinsellik ve her türlü olumsuzluk var. Amerika’da böyle bir hayat yok. Onlar tutucu insanlar. Dizideki olayları yaşayan aile de pek olamaz gerçek yaşamda. O nedenle dizi aslında tam komedi. 

66 yorum:

  1. Ayyy yeni bitirdim Age of Youth'ı ben de ve bayıldım. Çok güzel dostluk dizisiydi. Keşke daha uzun olsaydı :(
    Gakuen Alice de benim ilkokula giderken çok severek izlediğim bir animeydi. Yıllardır animenin kaldığı yerden mangasına devam etmek var aklımda ama bir türlü kısmet olmadı daha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin.

      ikisi de çok güzeldi evet yaa. ben de okuyum o devamını o zaman :)

      Sil
  2. Bende yeni bi dizi arıyodum valla zamanlama harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the ipek.

      ooo bendeki "diziler" başlığına bir bak sen :)

      Sil
  3. deep, hey!! :)
    ya böyle tavsiye üzerine izlemek kesinlikle daha iyi oluyor çünkü nedense benim rastgele açtığım diziler beni hiç mi hiç sarmıyor :/ izleyecek olursam bahsettiğin ilk diziye öncelik vereceğim..
    özlemişim buraları, bu arada ben heybemdefotograf, artık bu isimle devam ediyorumm, görüşmek üzere ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bugünlerde.

      ay unutur muyum seni yaaa o güzel fotolarını da unutmam ki :)

      Sil
  4. age of youth' ı merak ettim doğrusu. tavsiye için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar
    Duygusal anlamda ağırlıklı kişisel blog sayfam var bir göz atarsanız çok mutlu olurum, sizi takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ah özledim dizi izlemeyi özellikle kore dizisiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat.

      ah ah izlersin sonra evinde raat raat :)

      Sil
  7. Yine güzel tavsiyelerde bulunmuş canısı ee bizede bir göz atmak düşer artık.. :)

    YanıtlaSil
  8. dizi izleyemeyengiller familyasındanım.:(

    YanıtlaSil
  9. Aaa asyayı da takip ediyoruzz!! harikaa!! ^^

    YanıtlaSil
  10. age of 10 üzerinden kaç puan. Şu ara dizi arayışına girdim. Gerçi narcos a başladım ama kore dizisi çabuk bitiyor ya dii değil uzun film gibi geliyor bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady witch.

      7 vereyim :) evet çabuk bitiyolar :)

      Sil
  11. jordskott'u merak ettim konusu da güzelmiş.Sanırım okul açılır açılmaz o diziye başlayabilirim.Ben sanırım okul döneminde daha çok dizi izliyorum.Havalar soğuyor ya hani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merube.

      çok iyi o dizi. isveçte rekor kırdı. kışın evet haklısın :)

      Sil
  12. Kış geliyor bir diziye başlamak lazım :))

    YanıtlaSil
  13. Bu kadar diziye, filme dergiye nasıl yetişiyorsun Deep? :) Maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e e.

      akşamları ve hafta sonları hep boşum yalnızım kolay oluyor :)

      Sil
  14. Allahım ben hiçbir şeyin çekmediği bir dağ başında mı yaşıyorum? Televizyon mu seyretmiyorum? Diziler yapılıyor emek emek hiç mi duymadım? Dünyadan mı habersizim? İnsan kanallara bakmaz mı? Hint dizileri, Kore dizileri varmış tekini bile olsun bir saniyeliğine görmez mi?

    Teşekkürler Derin, hiç haberim yoktu bu dizilerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      olsun işte benden duyuyon yeter :)

      Sil
    2. "Sen olmasan ...". "İyi ki varsın" demezsem olmaz o zaman :))))

      Sil
  15. Jordskott ilgi çekici bir filme benziyor bundan sonra bol bol vaktim olacak inş. film izlemeye :)

    YanıtlaSil
  16. Bu kadar kitap oku,yazı yaz vs vs.Dizi izlemeye nasıl vaktin kalıyor yaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      bir dizinin bir sezonunu bir gecede bitiriyorum. akşam altıda başlasam gece onikide filan bir sezon bitiyor :)

      Sil
  17. Uzun zamandır yeni bir diziye başlamadığımı fark ettim :) Bunlardan biriyle başlamalıyım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap güneşim.

      ooo dizi sor sen bana her zaman :)

      Sil
  18. Jordskott dizisini merak ettim bu aralar o tarzı daha çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil
  19. o son dizi neyse ona bakacağım kesin tam bana göre :-))

    YanıtlaSil
  20. Age of the youth , güzeldi ama arada rahatsız eden konuşmalar vardı , ilk bölümü de sevmedim ama sonra güzelleşmeye başladı. Ya gakuen alice çok tatlıydı bir oturuşta izlenecek türden :D son dizi pek benlik değil korkuyorum sonra :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      ne güzel ki bu yorumun senin yaa :)

      Sil
  21. Uzun zaman oldu Deep
    sende kore dizilerine başlamışsın =)
    duymamıştım bunu teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şerife bilgiç.

      heeey kim gelmiş yaaa :)

      Sil
  22. merhaba. Nasılsın? bir şey sormak istiyorum. izmir'de yaşayan ve kitap bloggerı olan kişileri tanıyorsan benimle paylaşır mısın? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elmas pırıltıları.

      tamam bak aklıma geldikçe bu yorumun altına yazayım, taam mı :)

      Sil
  23. Deep'den kötü öneri gelmez ama benim ilgim de o kadar kültür deposu değil :D
    yalnızca JORDSKOTT ilgimi çekti ve araştırdım. Çoook teşekkürler
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
  24. hiç izlemediğim diziler manga hiç izlemedim bana fazla gelmesin:))

    YanıtlaSil
  25. Üçünü de merak ettim,bi ara araştıracağım. :)

    YanıtlaSil
  26. Gakuen Alice yi görünce ne kadar çok sevindim bir bilsen :)
    Tavsiye ettiğim diyi beğenmene çok sevindim :)
    Çok eğlenceli bir yazı olmuş 😍
    Bu aralar Stranger Thing diye dizi izliyorum ABD dizisi seversin belkimin
    ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      stranger thing. not aldım tımams :)

      Sil
  27. Asya dizilerini özlemişiiim :))

    YanıtlaSil
  28. Kısa ve öz bir yazı olmuş uzun film yazılarından sıkıldım artık senin gibi ya da senden biraz uzun yazmları yeterlidir :) az resimleseydin dizileri iyidi çok sade olmuş böyle de :)

    YanıtlaSil
  29. Hmm, animeyi 427, kore dizisini Cadı, diğerini de ben listelerimize aldık, birbirimize anlatıp anlatıp dururuz artık :D

    YanıtlaSil
  30. ne zamandır dizi izlemiyordum , 2 gün oldu ghosta başladım , so ji oynuyor bayılıyorum o elemana , konu da güzel , tavsiye olunur :D

    YanıtlaSil
  31. Hiç birini izlememiş olmama inanamıyorum :( Önerirsen birisine başlayayım hemen :)

    YanıtlaSil
  32. ikincisi cici gibi :)

    YanıtlaSil