24 Mart 2017 Cuma

YANİ SADE




Sade ve Derin, ilk kitabım, Ocak 2014'te çıktı. Yani ise Şubat 2016'da çıktı. Yeni kitabım Günesürgün ise bugünlerde yayınlandı. Ayraçlar yerleştirilmediği için biraz uzadı piyasaya çıkması.

Sade ve Derin, farklı konulardaki düşüncelerimi ve hayattan bana yansıyanları içeriyordu. Yani ise üç kızın yaşamını anlatıyor. Sade ve Derin daha ciddi, Yani ise daha eğlenceli.

Kitaplarımı blog arkadaşlarım için, onları mutlu etmek için yazıyorum, yayınlıyorum. Okuyanlar da blog arkadaşlarım zaten. Kitap yazmak para getiren bir eylem değil. Mutluluk için yapıyorum. İlk kitabımı sanıyorum 100-150 arkadaşım okumuş olmalı. İkinciyi de 100 kişi tahmin ediyorum. Üçüncü de ve dördüncü de 100 kişi civarında olmalı. Yayınevlerinden kaç tane satıldığını öğrenmek çok güç. Şimdiye dek kitaplarımdan para kazanmış da değilim. Kitap yazmak isteyenler bunu keyif için yapmalı.

Bazı arkadaşlarımız tüm kitaplarımı çıktığı anda okuyorlar. Bazıları da zaman içinde okuyor. Zaten kitaplarımı blog dışında bilen de yok. Bloglarda duydukça alıp okuyor arkadaşlarım. Zaten, kitaplarımı bir kişi bile okusa ve mutlu olsa bana yetiyor.

Son aylarda kitaplarımı okuyup bloglarında yazan bazı arkadaşlarımın yazıları ise şöyle. Örneğin, Sade ve Derin'i okuyup yazan sevgili Derya ve sevgili Hikaye Kalpli Kadın. Yani'yi okuyanlardan Şenay Benderli, blogunu değiştirdi ve yazısı şimdilik blogunda yok. Yine sevgili Derya okudu Yani'yi. Ve yine Hikaye Kalpli Kadın okudu.

Bir de, sevgili Acemi Demirci arkadaşım da yazılarım, kitaplarım ve benimle ilgili güzel bir yazı yazdı. Linkleri ise aşağıda.

DELİ KIZIN BOHÇASI (Sade)


HİKAYE KALPLİ KADIN (Sade)


DELİ KIZIN BOHÇASI (Yani)


HİKAYE KALPLİ KADIN (Yani)


ACEMİ DEMİRCİ (Genel)


(devam edecek)

52 yorum:

  1. Henüz kitaplarını okumadım maalesef.Ama en kısa zamanda başlayacağım okumaya.Sen yazmaya biz de yazdıklarını okumaya devam edelim.Tabii başlayınca.:)Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun yeni kitabın.
    Banada uğrarsan arada sevinirim :))

    YanıtlaSil
  3. Tamam kitapları öğrendim bakya maşallah bir sürü kitabın olmuş ben yokken umarım çok şey kaçırmamışımdır iyi ki varsınız başarılarının devamını dilerim kalemine kuvvet ☺

    YanıtlaSil
  4. Deep elımdekı kıtaplar bıter bıtmez alacagım ınshh.. Cok merak edıyorum acıkcası 😊

    YanıtlaSil
  5. Ankara'da nereden alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif şafak.

      nette her yerde satılıyor. kitapçılarda nerde var bilmiyom ama dur öğrenince sölerim ki sanaaa :)

      Sil
  6. Yeni kitabın hayırlı uğurlu olsun inşallah güzel insan seviyoruz seni senin gibi güzel bir yüreği tanıdığım için çok mutluyum iyiki varsın güzel insan 😁😊😊 sevgililer

    YanıtlaSil
  7. Deepp ben arıyorum ama bulamıyorum kitaplarını. Yani'yi çok aradım mesela ama bulamadım 😔. Nerden alcaz ya? Yeni kitabın da hayırlı olsun bol satışlı olsun bi de blog dışında da okuyucusu bol bol olsun 😀. Seviyoruz seni ve yazılarını 🤗.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zehra ertuğrul.

      ay internette satılıyor işteee kitapçılarda bulunmuyoor :)

      Sil
  8. Sevgili Derin Kızçemiz'in mevcut ve gelecekteki kızçelerine daha çok yazıların yazılmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Türkiyəyə gələ bilsəm bu kitabları alıb oxumağı mən də çox istəyərdim. Çünki yazıların çox maraqlıdır mənim üçün. Ah oralara bir gələ bilsəm.

    YanıtlaSil
  10. Öpücükler inşallah yakında ben de okuyabilirim :)

    YanıtlaSil
  11. Kitaplarından yakın zamanda haberdar oldum. Önümüzdeki süreçte okumayı planlıyorum nasipse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ariz öztürk.

      olur ya fırsat olursa okursun tabii :)

      Sil
  12. en kısa zamanda bende okumaya çalışığ bir yorum yazısı yazmak için sabırsızlanıyorum. hep böyle ol, başarıarının devamı gelir umarım :)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsuunn *-* Kitabın mı vardı senin ya,ben niye yeni öğreniyoruum. Ara vermiştim bloga ondan sanırımm -.- Eminim güzel şeyler yazmışsındır,merak ettimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      olsun ya şimdi duymuş oldun kii :)

      Sil
  14. Deepciiim sen yaz biz hep okuruz, sen bizi mutlu eden bir meleksin, sen de hep mutlu ol:)

    YanıtlaSil
  15. Daha çok okunmalıydı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      bizim ülkede okunmak için arkanda güçlü bir medya kişisi olmalı :)

      Sil
  16. Canıım, hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  17. Yeni kitabın hayırlı olsun canım :) Yazın ilk iş senin kitaplarını bulup okumak olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      ay benim kitaplar evet yazın iyi gideer :)

      Sil
  18. Yeni kitabın hayırlı olsun canim.Pek yakında blog arkadaşlarımızın dışında da okuyucuya ulaşıcak bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytül.

      tişkür ederiim :) o biraz zor ama olur belkiii :)

      Sil
  19. Hepsini okudum kii. Bir tek günesürgün kaldi.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba,

    Yazarı kendi kimliğini gizleyince acaba böyle bir şey mümkün oldu mu bilmiyorum ama yine de sormak istiyorum: Bu kadar kitap yayımlayıp da hiç kitabını imzaladın mı? (Elbette kendi kendine yaptıysan da ondan söz etmiyorum.) Eğer imzalamadıysan bunun eksikliğini hiç hissettin mi?

    Güzel günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      imzalamadım. hissetmedim hiç. imza günlerine hep çağırıyolar zaten de gitmem yaa. bana göre diil imza :)

      Sil
  21. Ama galiba bir tek ben bulamadım kitaplarını :'(
    Ağlasam mı?

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. film gündemi.

      kadıköy nezih mi yok sanmam nette var ama ::)

      Sil
  23. birbirinden farklı beş güzelin bilgi dünyasından yararlanabilecek çok cici okuyucuları olsun hep dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      piki piki okusunlar lotus çiçeklerini yaa diy mii :)

      Sil
  24. Bloğunuzu gezince meğersem karşımda iyi bir yazar gördüm, ne kadar güzel imrenilecek bir durum, Çok hoşuma gitti,hikayelere yorum yapamadim çünkü baştan olaya vâkıf değilim, zaman içinde bir hikayeyi başlayıp okumak isterim. Sizi ancak tebrik edebilirim, böyle bir blog için teşekkür ederim, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat gemisi.

      çok teşekkür ederim kiii, çok naziksin, düşüncelisin. blogdaki hikayelerim de genelde tek bölümlük. tek bir hikayem var uzun olan, o da feriha hanım :)

      Sil