21 Ağustos 2016 Pazar

DİZİ LİSTESİ





Yaklaşık olarak son 2 yılda izleyip bloguma yazdığım dizilerin listesi. 

Kore

My Friend is a Gumiho
I Hear Your Voice
Kill Me Heal Me
It’s Okay That’s Love
She Was Pretty
The Healer
Cheese in the Trap
Oh My Venüs
You Are  All Surrounded

Polisiye

The Wire (A.B.D.)
The Mentalist (A.B.D.)
Bosch (A.B.D.)
The Fall (İngiltere)
How To Get Away with Murder (A.B.D.)
True Detective (A.B.D.)
Happy Valley (İngiltere)
The Americans (A.B.D.)
Den Som Draeber (Danimarka)
Forbrydelsen (Danimarka)
Bron/Broen (İsveç)
Cold Case (A.B.D.)

Yerli 

Med Cezir
Kardeş Payı
Serçe Sarayı
Kara Ekmek
Şubat
Kördüğüm
Göç Zamanı

Çizgi/Animeler

I Me My Strawberry Eggs
Gumball
Metal Simyacı

Çeşitli

24:Live Another Day (A.B.D./Aksiyon)
Arrow (A.B.D./Aksiyon)
Hart of Dixie (A.B.D./Romantik Komedi)
Hell on Wheels (A.B.D./Western)
Borgen (Danimarka/Politika)
How I Met Your Mother (A.B.D./Romantik Komedi)

58 yorum:

  1. Sende mi Kore dizisi severlerdensin :)

    YanıtlaSil
  2. Oo liste baya güzel :) Kore dizilerini severim..

    YanıtlaSil
  3. Ama kitap okumayı hiç bir şeye değişmem :)

    YanıtlaSil
  4. Jong Suk'u görünce hemen tikladim. Listedeki çoğu diziyi seyretmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur tozu.

      izlemişsindir tabisi. en yeniler değil bunlar :)

      Sil
  5. Oh My Venus'e sırf So Ji-Sub için başlamıştım ama hiç sarmadı beni ya :/ She Was Pretty gerçekten çok sevimli bir diziydi ve Kill Me, Heal Me muhteşedi zaten :D You're All Surrounded'ı merak ediyorum ^.^

    YanıtlaSil
  6. Göz atmak lazım.. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimden geldiği gibi.

      dene bak beğendiğini izlersin :)

      Sil
  7. Kore dizisi hiç film izlemedim ama sinemalrına bakmıştım :D

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. gebbu.

      ilk izlediğim kore dizisi o. ben de seviyom :)

      Sil
  9. You Are All Surrounded not ettim, bak sen de W dizisini izle. Başa koyduğun yakışıklının dizisi hem de :D

    YanıtlaSil
  10. My Friend is a Gumiho, It’s Okay That’s Love ve Oh My Venüs ben de izledim, Kore dizileri çok şeker oluyorlar gerçekten :D

    YanıtlaSil
  11. Sonunda beklediğim yazı geldi :)) ^^

    YanıtlaSil
  12. Breaking Bad gibi dizi gelmicek gibi geliyo bana Deep, o yüzden hiçbirine başlayasım gelmiyor :/

    YanıtlaSil
  13. bu liste yararıma dokunur işte dur bakiyim birle üç arasında seçim yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      birinciyi bana sessiz gemi söledi de izledim. çok tatlııı. kill me ise öyle güzel kiii. ikisi de olabilir :)

      Sil
    2. Gumiho Kill me cicilerim ya gülüşlerinden öpesim geliyor her birini çok tatlişler :)

      Sil
    3. arsu.

      di mi di mi yaa :)

      Sil
  14. Bakalım ne zaman seveceğim Kore yapımlarını...

    YanıtlaSil
  15. Dizi izlemesem de Kore dizisi filan demeden, böyle veriler bana dizi dünyasını öğretiyor. Henüz tek bir Kore dizisi izlemedim, tek bir sahnesini bile görmedim. Ama bunca seveni varsa Kore dizilerinin, benim de hiç olmazsa buradan bu konuda fikrim olduğu için çok memnunum Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      evet işte böylece bilgi sahibi oluyon ki. biz de senden kuşları öğreniyoz :)

      Sil
  16. Ben de bu yaz önce She was Pretty i izledim şimdi de Kill Me Heal Me'yi izliyorum ef-sa-ne :)

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel izleyip yazmışsın :) Ben izliyorum ama blogda bahsedemiyorum son zamanlarda hiç, tembellik var serde :) Ben de izlenecekler listesi yaptım kendime sırayla gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel liste çoğunu izlemişim :D
    Bu arada fındık bitti .
    Ama çok yoruldummmm :(
    En son ne zaman girdim ben senin bloguna ya :(

    YanıtlaSil
  19. Sende mi kore dizilerine başladın :) Sanırım ben de takip ettiğim blogçular yüzünden başlıyacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif deniz.

      bi tane izle çok şekerler yaa :)

      Sil
  20. Herkes Kore dizisi izliyor yaaaa... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Ben de çok hevesli olmasam da bu popülerliğe dur demeyip bir Kore dizisine bakacam bakalım :D Sevgili Kore Fenomeni'ne de soracam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      izle bi tane ama evet iyisinden seç :)

      Sil
  22. Benim merak ettiğim diziler de var bu listede :) Özellikle Cheese in the Trap i çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  23. yaşasıııın :) doctorstan sonra buradan yeni bi tane daha seçeyim :)

    YanıtlaSil
  24. Bende bu aralar kore dizilerine sardım. Kill me heal me, she was pretty ve oh my venüs ü izledim. :) Hatta kill me heal me den sonra hızımı alamayıp yine aynı ikilinin ilk dizisi secret ı da izlemiştim. Oh my venüs ü izlerken de bende aynı dertten muzdarip olduğum için çok içselleştirmiştim :) She was pretty ise çok tatlıydı. Yani kısaca harika diziler :))

    YanıtlaSil
  25. My girl friend is a gumiho ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ shin min ah lı diziler candır :) kız sanki fantastik dizilerde, filmlerde oynasın diye yaratılmış gibi :) Gerçi Oh my venüste değişik bi rolde gördük ama olsun :) bu arada izlemediğim diğer dizilere bir bakacağımmmm kore dizileri can ya! -LuNa-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoluk çocuk.

      sölediğin iki dizi de şeker yaaa :) hoşgeldiiin :)

      Sil