19 Ağustos 2016 Cuma

YANİ SADE




Sade ve Derin'i hazırlamaya 2013 Ağustos'ta başlamıştım. Ramazan Bayramı'nda, yaklaşık üç ay sürmüştü. Ocak 2014'de piyasaya çıkmıştı. Derin Mavi'deki şiirleri yazmaya 2014 Temmuz'unda, Ramazan ayında başlamıştım. O da üç ay sürmüştü. Ocak 2015'te piyasaya çıkmıştı. Frambuazlı Hayat'ı 2014 Sonbaharda yazmaya başlamıştım, Ekim, Kasım, Aralık, üç ay sürdü. 2015 Ağustos'unda çıkmıştı piyasaya. Yani'yi ise 2015 Sonbaharda yazmaya başlamıştım, Ekim, Kasım, Aralık, o da üç ay sürmüştü. Ocak 2016'da piyasaya çıkmıştı.

Son zamanlarda kitaplarımı okuyan birkaç arkadaşımızın yazılarının linkleri:

AHU KADER (Sade Ve Derin)


ÇALIKUŞU ÇAKILTAŞI (Yani)


MİNİK MİNİ (Yani)

51 yorum:

  1. Bir kitap yazıldıysa, onun için yazılacak en güzel şeylere rastladım linklerin gerisinde. Seni kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      tişkürler. zaten bu kitaplar siz blogçu arkadaşlarım için yazıldı diyebilirim ki :)

      Sil
  2. Vallahi kıskançlıktan çatlayacağım ama hepsini tebrik ediyorum. darısı başımaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      hadi işallah bakalım, bak yaz ben düzeltmesini yaparım kuu :)

      Sil
    2. Ay, cesaret verip durma, sonra başıma gelenler dersin bak:D

      Sil
  3. Canım Sunbaee. Benimde aklımda kitapların. İnşallah bende okuyup haber vereceğim sana. İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem kuklasııı.

      heeey sanbeeee :) ay okursun nolcak üzme canınıı :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel şeyler yazılmış çok merak ettim 😊

    YanıtlaSil
  5. Ayy deep bende okuyacağım bu zamana kadar neden okumadım ki zaten :( En kısa zamanda alıp okuyacağım :) Yazılar çok güzeller arkadaşların eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Kitabını alıp okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      baksana, sade ve derinde mesela seni ilgilendiren bölümler var ki, bir de frambuazlı hayat'da var senin konular :)

      Sil
  7. Senin gibi güzel bir yazarla tanıştığıma cooook mutluyum. Beni arada şok ediyorsun her şey den haberdarsin bana yardımcı oluyorsun beni gulduruyorsun acaba senden başka hangi yazar bu kadar herkesle icice gizemlisin ve gizemli olman çok hoşuma gidiyor kim olduğunu bilmesemde tahmin etmeye çalışıyorum fakat sen bambaşka birisin... Ben hep bir yazarla konuşmak isterdim baksana şimdi konuşuyorum ve o yazar bana yardımcı oluyor. Kitaplarının fiyatları gayet uygun en kısa zamanda almayı planlıyorum şuan okuduğum baska bir kitap var da. Su senin kitaplarını okuyan insanları kiskanmadim değil yani belkide tanıdıkları konuştukları insanın kitapları okuyorlar. Deep senin kim olduğunu bilmiyorum fakat iyi yürekli bir insan olduğunu biliyorum. Hiç değilse insan oldugunu biliyorum :)
    Benim yardımcı Melegimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, bak sen hangi konulara girmişin, tahmin filan... Okuyunca belki başkalarının da başka tahminleri vardır diye geçirdim içimden. Öyle ya, İyilik Meleği olan herkes potansiyel aday bu tahminde. Kıymetli elini kendi kendine de olsa uzatmışlardan olanlar!!!!!!!!

      Belki ben bile zorlasam bir tahminde bulunabilirim :)))))) Mesela Perihan Teyze :))))

      Sil
    2. Yok yok HALise Teyzeydi o :)))))

      Sil
    3. Oh, nihayet buldum doğrusunu. Dizi ile -biri dışında, ilgim olmayınca kaçıncı yorumda ancak doğrusunu yazman kısmet oluyor.

      Ne Perihan Teyze ne de HaLise.... Perihan Abla değil miydi o dizi? İşte oradaki Perran Kutman şimdi burada Deep olmuş. Kesin Perran Kutman ile konuşuyoruz diye düşünüyorum. Espri mi? Var var.. Görsel sanatlara ilgi mi? Var İstanbul mu? Evet. Kesin. Artık biliyoruz Perihan Abla, aramızdasın :)))))))))))))

      Sil
    4. Deep bence bir hanımefendi böyle yardım sever tatlı mı tatlı :) ton mu ton şirin eski İstanbul hanımefendilerinden :)

      Sil
    5. özgürlük savaşçısı.

      ya sen ne tatlı blogçu oldun böyleeeee freedom fighteer :)

      Sil
    6. acemi demirci.

      hihi Allah seni napmasın ayolcum. perihan abla güzel evet uyar sevdim. bak bir de oprah var o da olabilir. oprah, amerika ünlü bir perihan ablaaa :) fahriye ablaaaa :)

      Sil
    7. Biliyorum Oprah'ı; ama onun uzun kıvırcık saçları filan... Sana benzemeyebilir. Bir de o İstanbul'da yaşamıyordu en son bildiğim :)

      Sil
  8. Fotoğrafdaki bebe bisküvileri gözümden kaçmadı değil yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgürlük savaşçısı.

      ülker bebe çok severiiiim :)

      Sil
  9. Ben hala alamadım kitaplarını :( aklımda ama, alıp, dokunup, okumak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzlu kalem.

      ayyy çok ayıpladııım seniiiii kikirikiiii :)

      Sil
  10. 3 ay belki kitap yazmak için kısa bir süre, ama deeptone enerjisiyle her şey halloluyor."Zoru başarmak..."
    Değerlendirmeler de çok güzeldi. Tebrikler.
    Yeni başarılara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      ay valla elimde olsa yılda 3-4 kitap yazarım yayınlarım yaa olanak olsaa :)

      Sil
  11. Üç senin uğurlu rakamın deep... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Düzenlisin ve en önemlisi duyarlısın.Duygu ve düşüncelerini bir araya getirip kendinden bir parça katman hayat veriyor yazılarına.Kendinden derken iyi niyetini ifade ediyorsun hep.Seveninle bizler burada ki arkadaşlarınla bir bütünsün.Ve çok sevdiğim bir sözün vardır her kitabın yayınlandığında bu kitap size dersin siz arkadaşlarıma bir armağan hediye.Benimsemez benim değil ama benden size dersin bu çok güzel bir incelik içtenlik ne dersen de :)
    Satır aralarında hayata hep bir sıfır başlayacak nedenler bulmak mutlu ediyor.
    Sen ve kızçelerin iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayyyyy ne güzel sölüyon sen yineeee her zaman olduğu gibii duygulandırıyooon :)

      Sil
  13. Baxanaaaaaaaaa
    Sen böyle 3 ayda çıkarıyorsan kitabevleri hazırlık yapsınlar şimdiden :))) yakında kitap türlerinde 'deep' die bir başlık olacak :D
    Bir selam edeyim dedim özledin mi beni ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağınık anne.

      :))) tabisi biliyom ki yoktuun ana geldiin face den biliyom akıllım dağınıık :))

      Sil
  14. Ben de okumalıyım hemen o zaman :)

    YanıtlaSil
  15. Blogunu yeni keşfettim. Bu başarın için kutluyorum seni gördüğüm anda alacağım kitapları 😙

    YanıtlaSil
  16. Bunlar zaten listemde Deep :)
    İnşallah okurum ya :)

    YanıtlaSil
  17. Zaten ne kitap ki hızına ne de blogta ki hızına yetişebiliriz deep. Kıskanmıyor değiliz aslında :)

    YanıtlaSil
  18. 3 ay değildir o. Bütün hayatın boyunca biriktirdiklerin +3 aydır :) Picasso hikayesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      çok güzel söledin yaaa :)

      Sil
  19. Ben okuyacağım daha kitaplarını :D

    YanıtlaSil
  20. Sade ve Derin' le Frambuazlı Hayat kitaplarını İdefix' den sipariş verdim. Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      yaaaa. okuyunca blogunda bi yazı yaz ama olar mııı :)

      Sil
    2. turgay aksoy.

      oleeey eleştir işteeee :)

      Sil