4 Mart 2018 Pazar

Behind Your Smile





Behind Your Smile, Kore dizisi I Am Not A Robot (Bir Robot Değilim) ve Çin dizisi 15 Years of Waiting For Migratory Birds (Göçmen Kuşları Onbeş Yıl Bekleyiş) gibi bir romantik dram. Bir Tayvan dizisi.

Dizinin müzikleri ve tema şarkısı da diziye uygun olarak romantik. Dizi devam ederken araya bazen şarkılar giriyor ve dizideki durumlara atmosfer katıyor.

Dizide başrolde saf ve masum bir kız var ve gerçekten de fazlasıyla masum ve iyi kalpli. Dizideki birçok karakter ona karşı kötü davransa da o hiçbir zaman naifliğinden vazgeçmiyor. Doğal bir saf o. Herkes sonunda onun iyiliğine hayran oluyor, etkileniyor.

Başroldeki erkek ise uzak ve soğuk bir iş adamı. Saf kız, onun yanında çalışıyor ve ev arkadaşı ile onun evinde kirada oturuyor. Oğlanın sert ve soğuk olmasının nedeni, geçmişteki çocukluk anıları. Aile acılarından gelen oğlan, iş yaşamında da zorluklarla karşılaşıyor ve bu zorlukların nedeni de saf kızın annesi.

Oğlan, kızın annesinden intikam almak için saf kızla ilgileniyor. Onu kendine yakın tutuyor ve izletiyor da.

Başroldeki bu ikilinin ilişkisi çok tatlı. Aralarındaki kimya da çok hoş. Dizide birçok iyi kötü olay olsa, dramlar gerçekleşse de asıl olarak bu ikilinin ilişkisi izleniyor.

Romantizm sevenler için. Dizi bizde pek tanınan, izlenen bir dizi olmamış, yeni olsa da. Ancak, mutlulukla izleniyor. Romantik ilişkiler, iniş çıkışlar her zaman izleniyor. Bir de o kadar drama rağmen masum bir dizi olması da güzel.

Behind Your Smile, senin gülümsemenin ardında olan, demek. Gülümsemenin arkasında neler yatıyor, bunu demek istiyor.

48 yorum:

  1. Hmmm, entrikalı mentrikalı bir dizi demek. Kore dizisi hiç izlemedim, emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      entrikalı ama romantizm öndeee :) kore çok seviyom ama bu tayvan :)

      Sil
  2. Kore'den Tayvan'a, tüm Güney Asya'yı tanıyacağız böylece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      kore tayvan çin japon malezya indonezya pakistan geziyom hepsiniii :) değişik tatlar işteee :)

      Sil
  3. Deneyelim bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevkoz.

      heeey bak uzakdoğu, kore tayvan çin japon malezya indonezya pakistan dizileri istersen söleee sana iyilerden söleriim :)

      Sil
  4. sen seviyorsun böyle saf, masum kızların olduğu dizileri :)
    behind your smile anlamı hoşmuş..
    bir gülümsemenin ardında olmak.. espri yapmak gibi.. birini gülümseten olmak :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      ivit yaa huzur veriyo böyle diziler. eveeeeet hoş isim hıhım :)

      Sil
  5. Yaşasın romantizm, yaşasın masumiyet, yaşasın iyi niyet. Gece gece kafiye yaptırıyorsun bana Deep :))

    YanıtlaSil
  6. sırf bu kore dizileri yüzünden gençler Korece kursuna gidiyorlar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. swotpisces.

      ay evet yaaa bana da çok sempatik geliyo koreliler ve korece :)

      Sil
  7. İyi ve naif karakterler bana çok mıy mıy geliyor bilmem siz ne düşünüyorsunuz :D
    Uzak Doğuya henüz çok açılamadım ama açılırsam aklımda bulunsun, izlerim :))
    Öneri için teşekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kamer.

      kore ve uzakdoğu dizilerinde çok tatlişler ama yaa :) bak açılırsan söle bana sölerim iyi dizileri :)

      Sil
  8. deepcim nerde izliyodun sen bunları,şunların linklerini de koysaydın ya,biz de bakardık dizilere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      asya televizyonu, taiwandrama, indiasia, koeantürk, yeppuda :)

      Sil
    2. çok yardımcı oldun saol artık 100 yıl arar dururum bunları..😀

      Sil
    3. ertuğrul yıldırım.

      :)

      Sil
  9. Kızım taktı bu aralar Kore yapımı dizilere, müziklere. Bir çıtlatayım bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kaleminden.

      ohoooo bende büssürü kore dizisi var baksıın iştee :)

      Sil
  10. Konusu da ne tatlıymış, izlenir :)

    YanıtlaSil
  11. Kore dizileri çok sevilesi oluyor :)

    YanıtlaSil
  12. Kore dizisi izlemedim hiç bir de onlara sardırmayayım şimdi :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey

      evet sonra kurtulamayabilirsiin :)

      Sil
  13. Hayatım boyunca şu intikam duygusunu bir türlü anlayamadım :) İyi seyirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      oluyor işte insanlardaaa :)

      Sil
  14. ilginç bir konusu varmış Deepcim:)

    YanıtlaSil
  15. Romantizm çok severim kiii :) Ama şu iyi niyeti abartıyorlar bazen ve bu yüzden bunaltıcı olabiliyor. Bir bakalım nasılmııış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimdeki fısıltı.

      eh öyle uzakdoğulular ivit :)

      Sil
  16. klişeler her zaman gider :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi poşet kitap.

      güvenlidir sağlamdır tutar hep :)

      Sil
  17. Tayvan dizilerine de başlamalıyıımm. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      tayvan çin japon malezya hepsisi güzel yiaa :)

      Sil
  18. Koreleri tanimam sevemedim bir türlü 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      cok tatlis buluyom ben onlariii :)

      Sil
  19. Oo deep sen dizi bitirmişsin.
    Bn hala 10 .bolumdeyim 2 yazı yazcaktım ama bn 1 yazı yazmaya karar verdim şuan taslaklarda duruyor yazım bitince paylaşıcam yazıyı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      tamam sonra izlersin sen boşver şimdiiii kolaylıklar sanaa :)

      Sil
  20. Geçenlerde başlamıştım, dur bakayım Deep'cim izlemiş, yorumlamış mı dedim ve evet buldum. Seni okuduktan sonra devam ettim zaten ve bitirdim. :)
    Teşekkür ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap gizi.

      ay ne güzel diziydi yaa favlarımdan buuuu :)

      Sil
  21. Kore, Tayvan, Çin dizileri izlemeye bir başlarsam Behind Your Smile dizisine de şans vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir.

      güzel dizi. çin tayvan tayland japon kore pakistan endonezya malezya dizileri istersen söle banaa :)

      Sil
  22. I am Not a Robot dizisini 34 ay önce izledim. Güzel bir diziydi, sanırım Behind Your Smile dizisini de izleyeceğim anlaşılan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyna can.

      hıhıms ivit güzel dizii :) ben de senin sayende sassy go go adlı diziyi izleyip çok sevmiştiim :)

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. diary of meri.

      çok sevilen ve minnoş bir dizi buuu :)

      Sil