28 Ocak 2018 Pazar

Üç Dizi





HATİ PEREMPUAN

Yaklaşık üç yıllık bir Malezya dizisi. İsmi, Kadının Kalbi anlamına geliyor. Kalp Yolu ve Tutkunun Rengi diye de çevrilmiş bizde, ikincisi hiç uymamış ama kalp yolu uygun.  Çünkü, bir erkeğin bir kadının yanında onunla yaşasa bile onun kalbini anlayamayacağını anlatıyor dizi.

Malayca dizi, 28 bölüm. Yuhanis ve Zaril, kahramanlar. Yuhanis mimar bir kız, Zaril ise bir şirketin başında, aile şirketi. Zaril aynı zamanda bir Tengku, yani prens soyundan. İkisi evleniyorlar, Yuhanis ailesinin isteği ile evleniyor. Zaril de Yuhanis uygun bir eş diye evleniyor. Yuhanis Zaril’i biraz ukala ve sert buluyor, adam ne de olsa şirketin başında. Evlilikleri boyunca birbirlerine alışamıyorlar. Ayrıca, ikisinin de eski arkadaşları aralarını bozmak istiyorlar.

Sevimli dizi. Daha önce izlediğimiz Bay Pilot’un Kalbi havasında. İki dizide de konu evlilik. İki dizinin de başrol erkeği birbirine çok benziyor. Esmer ve ince bıyıklı. Bu arada, insanlar evde hep çıplak ayakla geziyor. Malezya’nın Müslüman kesiminin dizileri eğlenceli ve romantik. Evler, giysiler, renkler, müzikler de hoş.

Not: Dizinin ilk ondört bölümünü seyredelim.com, sonraki iki bölümünü indiasia sitelerinden izledim, ama onyedinci bölüm henüz çevrilmediğinden yabancı sitelere geçip birkaç yabancı siteden İngilizce altyazılı izledim kalan bölümleri, bir kısmını da dizinin Facebook sayfasından. Ancak, indiasia sitesinde Burcu adlı bir arkadaşımız bölüm bölüm çevirip koymaya devam ediyor.






I AM NOT A ROBOT

En yeni Güney Kore dizilerinden biri ve 32 bölüm ve geçen hafta içinde yayınlandı son bölümü.

Romantik komedi olan dizi She Was Pretty, Oh My Venüs gibi çok tatlı dizilerden. Başroldeki oğlanla kız çok iyiler, birbirlerine çok uymuşlar, bir arada çok şirinler. Oğlan zengin bir işadamı ve insanlara dokunma alerjisi var. Dokununca derisi bozuluyor. Kendisine bir kız robot yapılmasını istiyor, bilim adamları yapıyor ancak aksilik oluyor ve robot yerine işadamına bir kız gönderiyorlar.

Oğlan kızın insan olduğunu hiç anlamıyor. Kız da söyleyemiyor. İkisinin arasında bir insan robot arkadaşlığı oluyor. Bu arada yan olaylar da var elbette ancak ana konu bu ikisinin ilişkisi. Kız aynı zamanda bir buluşçu da. Desen değiştiren şemsiye ve sevgiyle yanan kalpten lambalar icat ediyor.

İkilinin ilişkisi çocuksu, masum, naif, komik, duygusal. Unutulmaz Kore dizilerinden olacaktır bu dizi de. İkilinin ilişkisinin seyrine doyum olmuyor.






DARK

Dark birinci sezonunu yeni bitiren gizemli dizilerden. Biraz doğaüstü, biraz bilimkurgu, biraz gizem, hepsinden var içinde. Bir kasabada yaşayan insanların başına gelenler anlatılıyor. 1953, 1986 ve 2019 yıllarında olanlar. Bu üç dönem arasında 33’er yıl var. 33 yılda bir şehirde tuhaf şeyler oluyor. Bu tuhaflıkları sezen bazı şehirliler bunların önüne geçmek istiyorlar. Ormanda, zamanda ileri geri gitmeyi sağlayan bir tünel var. O tünelden geçip 33 yıl öncesine ve sonrasına gidebiliyorlar. Olanları durdurmak istiyorlar, değiştirmek.

Yani, zamanda gezi dizinin konusu. Bu geçişler de civardaki fabrikada olanlar nedeniyle. Dean R. Koontz romanlarındaki gibi. Fabrikalar, bilimsel gelişmeler, insanlarda ve zamanda değişikliklere neden oluyorlar. Dizi biraz da Stranger Things ve eski bir film olan Twin Peaks’i andırıyor. Twin Peaks’in şimdilerde dizisi de çekiliyor.

Gizemi sevenler için heyecanlı dizi, kaçırılmaz.

78 yorum:

  1. Ben Dark'ın üstüne hiç bir şey beğenip izleyemedim yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demir somyanın altı.

      dark güzeldi tabii ki ama bir dolu güzel var yaaa. ben de mesela peaky blinders özlüyom :)

      Sil
  2. I am not a robot'taki kızı ben gerçekten robot sanmıştım, diziye henüz başlamadım ama birkaç kısa videosunu görmüştüm :D Ahahah
    Dark'ı izledim. Yeni sezonunu bekliyorum. Sonu çok fazla şey açıklamadı bana göre, gizemli olmayı sürdürüyor. O yüzden de bittiğinde biraz "e ne oldu şimdi" olmadım değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feri peri.

      ya kız evet o kafar tatliş kiii :) dark sonda jonas sanırım 2052'ye gitti, 2019'dan 33 yıl sonraya :) evet sürüyor gizem :) kurtulamadı yani kasaba :)

      Sil
  3. Dark'ın ilk bölümünü seyrettim ama benim için çok fazla karanlık geldi devam etmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      eh olsun siz çok seçicisiniz izlemeyiin. brona devam edin sölerim başka güzel diziler sonraa :)

      Sil
    2. Fearless, Paranoid ve Stan Lee's Lucky Man gibi İngiliz dizileri de güzel. Kuzeyliler gibi ağır işliyor özellikle Fearless çok iyiydi:)

      Sil
    3. gül akça.

      ingilizler dizide çok iyi zaten ki. paranoid duymadım, fearless güzel diyorlar ivit, stan lee şu bizim meşhur olan diy mi, çizgici, lucky man bilmiyom. bi bakayım inceleyim bunları :)

      Sil
  4. Bir türlü şu dizilerden izlemeye başlayamadım, türkçe dublaj olan var mı ? tavsiye alınır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüreğimin iklimi.

      var tabikide türkçe dublaj birçok dizi ki. ne türleri seviyorsun acaba. teen wolf, supernatural, shameless, arrow, vikings. tür söyle önce, kore, polisiye, romantik, aksiyon, korku, bilimkurgu gibi. tavsiye ederim ki tabii :)

      Sil
    2. hiç fark etmez hepsine açığım

      Sil
    3. yüreğimin iklimi.

      tamam bi düşüneyim :)

      Sil
  5. Malezya dizisini izlemek istemem ama diğer ikisinin konusu ilginç, onları izlemek isterim. Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      kore tatlııı dark da gizemli :)

      Sil
  6. Bay Pilotun Kalbini izliyorum ben de. :)

    YanıtlaSil
  7. malyca diziyi izlemek için çok emek vermişsin :) güzel miydi ?? kanal 7deki hint dizisine benziyormuş birazcık.. onda da evlilik konusu var..
    dark değişikli bitti ama post-apokaliptik bişeylere bağlarsa ben izlemem :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      değişik konuları seviyom ya. malezya dizileri hoş bence. hint dizileri çok uzun yaa. ay post apokaliptik o kadar çok film dizi var yaaa :)

      Sil
  8. Şimdi Mavera'da da okudum Dark'ı ve baya ilgimi çekti ama bitmeden başlamam herhalde :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi.

      ohoooo çok bekliycen o zaman :)

      Sil
  9. Bay pilotun kalbindeki kız çok tatlı değil mi ama yaa, ilk bölüme bakmıştım birazcık çok sevimli gelmişti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      heeey hoşgeldiin, yorumlarını görüyoduuum, blog da yazmaya başladın ne güzeeel :) evet ya o dizi de tatlıydı o kız daaa :)

      Sil
    2. Hoşbuldumm, teşekkürler :)

      Sil
    3. küçük hanım.

      heyoooo :)

      Sil
  10. Ya sevemiyorum ben böyle Malezya dizileri falan😐 geçenlerde annem bana geldi bir ay kaldı.beraber izleyelim diye açık sahne olmayan filmler arıyordum..bir yerde air mata surga'ya rastladım çok övmüşlerdi izleyelim bakalım dedim..ilk on dakkasında bıraktım ben..annem devam etti😊 baktım ağlıyordu sonunda 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşim.

      hehe, air mata surga ben de izliycem aklımdaaa :)

      Sil
  11. Aynı anda yazmışız ya diziyi ,şimdi görüyorum:)) Dark güzeldi yaa...
    Şimdi de Robotu izliyorum:)) ilk gün aslında robot olmayan kıza dokundu ya,açma kapama düğmesine basarken sanki tenine değdi gibi geldi bana,bu çocuğun insana alerjisi yok muydu ben anlamadım:)) Bölümler kısa ve sevimli dizi ama ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bölümü bitirdim elini de tuttu kızın bir şey olmadı,sonradan çıkacak mı bunun hikmeti ortaya:)

      Sil
    2. Ahahha çıkmıcak daha çok sürüneğiz :D.Bende yazdım I'm Not A Robot'u fazla spoisi olmadan ^-^

      Sil
    3. İlk şöyle bi bakmıştım ama senin yazından sonra izleme isteği geldi daha çok,sonunda çıksın da artık sürünürüz napalım😅😅

      Sil
    4. mavera.

      hehe sürünmezsin ikisi çok tatlılar yaaa :)

      Sil
    5. ruhsa.

      ay çok tatlı süründürüyorlar ama di miii :) en sevdiklerimiz arasına girdi ki ama diy mii :)

      Sil
  12. Yine de hey heeeeeyyy... :) selamlar Deep, sen ne vefalı bir insansın çok uzun zaman oldu yine de unutmamışsın... selamın için çok teşekkür ederim kusuruma bakma yeni gördüm bilgisayara dokunmayalı o kadar uzun zaman oldu ki. Vakit bulmak oldukça zor oluyor detaylıca yazmaya çalışırım... umarım iyisindir görüyorum ki full gidiyorsun :) maşallah!
    hatırlanmak güzel şey çok sağol Deep, Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli mutfak.

      hey unutmam tabikideee. annat bir ara işallah :)

      Sil
  13. Hiç malezya dizisi izlemedim önerdiğin diziyi izlemeyi düşünüyorum 🤔☺️👍 sevgiler saygılar hürmetler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hunili anne.

      bay pilotun kalbi de çok tatliş dizi, o da malezyaaa :)

      Sil
  14. bu dizileri hiç bilmiyorum dark ilgimi çekti belki bakabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      gizemli ve güzel bir alman dizisi eveeet :)

      Sil
  15. yaaa çok iyiler amaa :)) galiba kendimi tutamayıp izlyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iman power.

      önce bay pilotun kalbini izlesenee yaaa :)

      Sil
    2. çookkk geççç kore dizissiyle başladım :))) bütün işimi bıraktım ve onu izledim hatta şu anda 32.bölümdeyim :) artık dizi önerilerine bakmıyıcam kendimi tutamıyorum :)) şeyy bu dizi çok güzel ama yaa :)

      Sil
    3. iman power.

      heeeey bikaç gün ondan demek ki gözükmüyorduun :) ama çok tatlı dizi de miii. sen de hiç durmadan izlemişsin amaaa. ikisi ne tatlı çift de mi amaaa :)

      Sil
    4. abla ben zaten kore fanıydım söz vermiştim izlemiyicem artık diye :D ama olmadı :D

      Sil
    5. iman power.

      ay olsun yaa o kadar olur yaaa :)

      Sil
  16. Dark benimde listemde ama şu robotlu dizi de ilgi çekiyor doğrusu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      biri gizemli biri çok tatliş iştee :)

      Sil
  17. dark'ı tek geçerim
    şiddetle öneririm benim gibi gizem gerilim sevenler için
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. i am not a robotu acayip merak ettim okurken bile gülümsetti :) şu malezya dizileriyle de aklımı çeliyorsun deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi poşet kitap.

      çok cici dizi ooo :) malezyaları sevdim ben yaa :)

      Sil
  19. dark hakkında baya spoiler vermişsin ben seyrettim gerçi ama ...

    YanıtlaSil
  20. süpersin Deepcim, tatlı diziymiş ilki merak ettim bak, izlemek isterdim onu:) Dark da güzeldi, ikinci sezonu merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ikinci sezon için biraz bekmememiz lazıım :)

      Sil
  21. Dark'ı merak ettim:) teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  22. Malezya,Güney Kore...Ya Dark ????Açıp baksana Google'a Yeşim değil mi :)))))Baktım valla Almanya deyo :)))

    YanıtlaSil
  23. Şu Dark'a elli kere başlamaya niyetlenip başlamadım. -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elena.

      bir haftasonunda bitirirsin yiaa :)

      Sil
  24. Güney kore dizisine başlamak istiyorum iyi fikir oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      çook tatliş dizi buuuu :)

      Sil
  25. İkinci sırada ki sanırım bu ara ihtiyacım olan duygusallıklardan.. Uğradım öyle bir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursalkımı.

      :) çok tatliş film yaa. hoşgeldiin :)

      Sil
  26. Dark'ı yakın zamanda izlemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  27. I Am Not A Robot dizisini, yorumunu okuduktan sonra çok merak ettim Deep! Konusu sıra dışıymış. ^_^ Öneriler için teşekkürler! ^_^

    YanıtlaSil
  28. robot ve dark merak ediyorum bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      robot ciciş dark gizemliii, ikisi de güzeel :)

      Sil
  29. Malezya dizileri benim için yeni bir alan 😊 Suri hati den sonra bende yeni diziler arıyordum hemen ekledim listeme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı ergüven.

      suri hati şirindi bu dizi de şirin :) ayrıca, iki de film var. air mata surga ve essalamunaleykum beijing :) farklı ülkeleri izlemek hoş oluyo :)

      Sil
  30. Dark baya nuhteşem gözüküyor.
    Bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzlar kraliçesi.

      eveet dark güzel ve gizemliiii :)

      Sil
  31. Kore dizilerinden sonra Malezya dizileri de mi ünlü oldu memlekette? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rehitu.

      pakistan dizileri ünlü ülkemizde, malezya dizilerini de ben seviyorum :)

      Sil