5 Şubat 2023 Pazar

DİZİLER 2


 

TOTENFRAU

2022 Avusturya intikam, suç dizisi. Bir sezonluk. Totenfrau, ölünün eşi demek.

Karla kaplı küçük bir şehirde bir cenaze organizasyonu işleten karı koca. Adam öldürülür. Polis olan kocası evin önünde bir araba tarafından ezilir. Kadın iki çocuğu ile yalnız kalır. Kadın kocasını öldürenin peşine düşer. Araştırdıkça kasabanın korkunç sırları ortaya çıkar ve kadın tek başına intikam almaya karar verir, aynı zamanda da ailesini korumak ister.

Karda buzda karanlık kuzey dizilerini sevenlere. Not:3/4

BLACK SNOW

2023 Avustralya dizisi. Tek sezonluk. Black Snow, kara kar, havada uçan kargaların kanatlarının kopup yere inmesi demek. Başrolde ünlü Viking Travis Fimmel çok havalı.

Genç bir yerli kız öldürülür. Olay örtbas edilir. Yıllar sonra bir detektif o yöreye gelir ve bu eski davayı çözmek için yeniden ele alır. Konu, yerliler ve beyazlarla ilgili olduğu için çözmek zordur. Ancak detektif de kararlıdır. Bütün kasabayı ilgilendiren bir davadır bu.

Polis araştırma prosedürleri ile ilgili dizi yerel inanışlarla ilgili olduğu için de ilginç. Not:3/4

JULESTORM

2022 Norveç dizisi, tek sezonluk. Dizinin adı, yılbaşı fırtınası anlamına geliyor.

Yılbaşı gecesinde Oslo havaalanı. Fırtına nedeniyle uçuşlar iptal ediliyor. Gidenler, karşılamaya gelenler, her türden insan mahsur kalır ve bizler de onların hayat öykülerini ve havaalanında tanışmalarını izleriz. Yumuşak, hoş dizi, komedi de var dram da. Keyifle izleniyor. Not:3/4

26 yorum:

  1. Hepsini not aldım sağol Deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüreğimin iklimi.

      hıhım iyi diziler :)

      Sil
  2. Totenfrau'yu izledim, kadın çok acayipti, sanki devamı olacakmış gibi bitti ama bilemedim. Birde Totenfrau'yu cenazeci (kadının işinden hareketle) gibi bir anlamı vardır diye düşünmüştüm. Keyifli seyirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      evet yani normalde frau of toten gibi olmalı ingilizce düşününce :)

      Sil
  3. Hepsi güzel gibi deep teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Guzel diziler bulmussun yine, yalniz totenfrau aslinda olu kadin anlaminda ama demek burda kelime oyunu yapilmis keza hikaye adamin olumu uzerinden gittigine gore.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz.

      eveet frau of toten olmalı ingilizce düşününce :)

      Sil
  5. Tek sezonluk diziler. Tam bana göre...

    YanıtlaSil
  6. :D Aile için sana öngösterim falan yaptılar sandım bir an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man.

      metro çıkışında afişi görünce hoşuma gittiydi :)

      Sil
  7. Dizi,film çok kafam kaldırmıyo bu dönem okul çok yoğun,yorucu YouTube de video dünyalarındayım deepcim🤭 insanların konuşmadığı şeyler izliyorum :))

    YanıtlaSil
  8. Black Snow, izleme listemde olacak. Pearl’i izledim, harika bir filmdi.

    YanıtlaSil
  9. Julestorm dizisinin konusu guzelmis deep. Konuyu okuyunca aklıma Tom Hanks'in Terminal filmi geldi... :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir tanıtım olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Julestorm ilgimi çekti.. Benden de sana bir öneri "Loot" çok keyifli bir dizi,mutlaka izle.. 1 sezon ama devamı gelecek sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos.

      sayende izledim eğlenceli komikti, sen de izlemediysen dead to me yi kaçırma :) yakında çok sayıda dizi tanıtcam :)

      Sil
    2. ya ilk bölümde terkettim bu diziyi, iyi diyorsun yani :)

      Sil
    3. momentos.

      çok iyi dizi yaa biraz komedi biraz dram dizisi, iki oyuncu da çok iyi, ayrıca en sevilenler arasına girdi abd de :)

      Sil
    4. tamam o zaman.. sen bana komedileri mutlaka ilet olur mu? :D

      Sil
    5. momentos.

      tabisiii :)

      Sil