18 Ocak 2019 Cuma

Hime-chan No Ribbon










Hime-chan no Ribbon

61 bölümlük eski bir anime manga dizisi. Komik, eğlenceli, fantastik, gizemli, sevimli bir dizi. Prenses  Erika bir çeşit büyücü. Himeko adlı minik şirin bir kıza bir sihirli kurdele verir. Himeko, bu kurdele sayesinde istediği başka bir insanın yerine geçebilmektedir. Bir de minik bir oyuncağı vardır, Pokota. O da hep Himeko ile birliktedir, bazen ona yardım eder, öğütler de verir. Himeko yani Hime-chan bu kurdele ile sürekli kimlik değiştirir. Zamanla okuldaki Daichi adlı oğlanla da yakınlaşır. Hatta bir keresinde onun da yerine geçer. Daichi onun  bu sırrını anlar ama onu korur.

Bu kurdele ile insanların yerine geçme özelliği ile Hime-chan bir dolu macera yaşar. O çok güzel bir kız da değildir, biraz erkeksi de sayılabilir. Kırmızı kurdele ile dönüşünce bazen geriye dönmesi zor olabiliyor veya geç kalıyor. Bu durumlarda sırrını saklaması zor olur. Sevimli büyülü sözler de vardır, dönüşürken. Erika ile Hime-chan’ın fizikleri de birbirine benzemektedir. Hime-chan, bir saatliğine dönüşür. Onun bu büyülü kız durumu bir yıl sürecektir. Bir çeşit test. Hime-chan başarılı olursa Prenses Erika kendi sihirli dünyasında bir kraliçe olacaktır.

Anime sevenler bu şirin diziyi kaçırmasın. Not:4/4

57 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      eveeet yaaa sayendeee izlediim. nefis yaaa. diğer dediğini de izliycem :) paraleli paralelii :) ike ike jump :)

      Sil
    2. Evet nefisti :) İzlerken çok eğlenmiştim. Kobayashi Daichi ni naare :)

      Sil
    3. küçük hanım.

      hihi eveeet :) arada açıp izlerim ki :)

      Sil
  2. Çok güzel bu fılmın serileri gerçektende eskidir bayağ zaman geçti ama süper! /ınstagramdan yazdım cevap sana,bir ara baakıviiir deepcikim :*

    YanıtlaSil
  3. paraleli paralelii :D ay ne şirin ikisi dee :) talihsiz seruvenler de hemen gelsin yeni sezoon çok heyecanlı yerde kaldııı
    acaba 3. sezon hangi kitapla başlıyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      kitapları okumadım kii pinguuu :)

      Sil
  4. Artırdığım zamanı okuma ya da yazmaya ancak ayırabiliyorum. Çok iyi bir izleyeci olduğum söylenemez. Vakit bulabilirsem sinema filmleri izliyorum. Ama yine de aklımın bir ucunda dursun bu öneriler. Çokkkkk teşekkürler Deep😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız.

      film ve dizi önemli değil yaa. bazen boş zaman geçirmek için izlenebilir yanii :)

      Sil
  5. Jim kery filmleri çok komik..Benim çocuklar çok seviyor..Onlarla birlikte bende izledim.Digerlerini listeme ekledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibel özer.

      ay tabiii meselaaa babamın penguenlerii :)

      Sil
  6. Jim çok orjinal bir karakterle çıkmış izleyicinin karşısına güzeldi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erhan çakırlar.

      eveet gıcık bir karakter :)

      Sil
  7. Senin de dediğin gibi diziler bitmeeeezzz :) Bira ara eyvah! dizisiz kaldım gibi oluyorum ama sonra bakıyorum birçok dizi var. Ben uzun sezonlu hatta bitmiş dizileri daha çok seviyorum dedim ya sana. Bu açıdan baktığında uzun sezonlu final yapmış dizilerin çoğunu izledim. Breaking bad kaldı ona benzer birkaç tane daha var. Bunları da yazayım listeye. Bir ara izlerin hepsini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülhan ülgentürk.

      dizi canavarısın sen deee :)

      Sil
  8. Önce yağmur zamanı ve 7 numara şimdi de Hime chan ve talihsiz serüvenler dizisi mi :) Bunlar hep böyle ortada bıcırık bıcırık (aslında tamamen belalı ve laf dinlemez) gezdiğim o küçük zamanlarımı hatırlatıyor :) Hoş talihsiz serüvenlerin filmi çıktığında o kadar küçük değildim ama olsun eskiler çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  9. Ya ben o dişleriyle herşeyi kemiren ufaklığı ısırırım. Nasıl bi tatlılık <3

    YanıtlaSil
  10. Hım bilemedim çok ilgimi çekmedi bu filmler ama emeğinize sağlık deeptone hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz haykırış.

      hımm, bir dolu dizi var işte, izle izle bitmiyoo :)

      Sil
  11. yaşın kaç çok merak ediyorum çocuk gibisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zayb.

      hihi, anneme göre 5 babama göre 16'da kaldım, durdum. bence de en güzelii 5 ile 15 yaş arasıı. büyümeyi sevmem tabii. çocuksuyum ivit, naif, çocuk ruhlu. yani normalde, üniversiteyi ve masteri bitirdim, şimdi bir süredir de iş hayatındayım işteğğ :)

      Sil
  12. İKisinin de konusu ilginçmiş, gençler için sanırım çok daha keyifli ama bu yaşta da okumak isterim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. bayılıyorum şu animelerin koca koca gözlerine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap.

      evet masum ve şirin oluyo öyleee :)

      Sil
  14. İkisi de çok eğlenceli duruyor uzun zamandır anime izlemiyorum bir bakıyım :)

    YanıtlaSil
  15. Ben anime izlemeye bayılırım :)

    YanıtlaSil
  16. Ben küçükken bu alttakine benzer bir çizgi dizi izlemiştim. Fotoğraf çok tanıdık geldi. Acaba o mu? Bir bakmam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berlin berlin.

      hımm bu eskiymiş. 90'ların başı.

      Sil
  17. Sanki Talihsiz Seruven'in filmini izledim gibi geldi okurken. Ama karakterler bu kisiler miydi emin olamadim. Belki eskiden izledigim icindir. Japon animeleri kalp ben zaten. Cok severim. Ama bunu izlememistim.

    YanıtlaSil
  18. Anime dizileri nedense çok sevemiyorumm 🤦 fakat ilk tanıttığın hoşuma gittiii. Teşekkürler paylaşımların için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumaya gel.

      yaa alışmadın demek kii onlaraa :)

      Sil
  19. Anime sevimli bir şeye benziyor. Talihsiz Serüvenler'in filmi bile içimi sıkmıştı, dizisini hiç almiim :D

    YanıtlaSil
  20. Talihsiz Serüvenler'i izlemek istiyordum ama korku dizisi gibi durduğu için başlayamamıştım bir türlü. Sen anlatınca sevimli geldi nedense :D İkisine da bakacağım

    YanıtlaSil
  21. Talihsiz Serüvenleri izlemeliyim kesin. Severim öyle kurguları. Jim Carrey dedin de daha da onun dizisi var izlenecek. Yetişemiyorum dizi izlemeye valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülhan ülgentürk.

      güzel dizi ivit korkunçlu fantastik :) carrey dizisi haklısın. yetişilmez dizilereee :)

      Sil
  22. ilkay özgür.

    ay çok minnoş diziii :)

    YanıtlaSil
  23. Talihsiz Serüvenler güzel hoş bir dizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      eveeey nefisti yaa. üçüncü sezonu bekliyozz :)

      Sil
  24. İzlemedim. İzlesem olay olurdu zaten. Listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyda.

      yaa boşver ki yaa yetişmek olanaksız kitaplara filmlere dizilere :)

      Sil
  25. Bakalim bunlara da 😃

    YanıtlaSil
  26. Talihsiz Serüvenler Dizisi filmine bayılmıştım.Meryl Streep'in karakteri süperdi.Dizisinde Jim Carrey'nin yerine Neil Patrick Harris'i biraz yadırgadım ama zamanla alıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli.

      ivit alışılır güzel dizi evet olaf da iyiydi hıhım :)

      Sil
  27. Talihsiz serüvenlere üç bölüm falan baktiydim bir ara. Trajikomik resmen. Çocukların yaşadıkları üzücü ama komedi tarafi da var işte garip bir dizi. Devam edeceğim mutlaka. Anlatımın için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı diyarlar.

      izleniyo valla keyifle heycanlaa :)

      Sil