8 Kasım 2023 Çarşamba

HOPPİT

 




Mağaradaydım. Oraya bir şelaleden düşmüştüm ve geri dönemiyordum.

Suyun içindeydim ama ayaklarım yere değiyordu. Yine de yürümek zordu. Sanki su ayaklarımı tutuyor gibiydi.

Bir de çok karanlıktı. İleride bir ışık vardı, bir çeşit minik ada gibi bir yer. Oraya ulaşmaya çalıştım. Bir türlü ilerleyememek sinirlerimi bozdu. Sudan korkuyordum, içinde ne var bilmediğim için. Sanki oksijen de bitiyor gibiydi.

Boğulacağım sandım ama sonra galiba başka bir rüyaya geçtim, o anda anlayamadım ne olduğunu, bir bağlantı kopmuş gibi.

Bu sefer bir tarladaydım ama hep papatya ekmişlerdi. Yeşildi her yer bir de papatya beyazı.

Otların içinde yolumu bulmaya çalıştım. Gece olmadan bir yerlere ulaşmalıydım. Yoksa korkunç yaratıklar gelebilirdi. Hep öyle olur. Nasıl da stresli durum. Yine ilerlemeye çalışıyordum.

Sonra bir yere varamadan uyandım. Az daha gitsem belki de bir hoppit köyü vardı.

39 yorum:

  1. Hoppit köyü :) rüyaların gerçekten çok ilginç deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdan düşler.

      rüyalarım genelde fantastik oluyol :)

      Sil
  2. Ya rüyaların fantastik diziler gibi harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      ha haaa vallahi yaa fantastikler :)

      Sil
  3. Vıyy korkunçmuş 😱😱😱

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      gerilim romanları filmlerinden oluyor belkuu :)

      Sil
  4. Benim rüyalarımda hep tanıdık insanlar oluyor..seninkiler başka boyutlardan sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü.

      aaa tanıdıklar mı aaaa hiç görmüyom öyle :)

      Sil
  5. Korku filmi gibi başlayıp fantastik filme geçiş yaptı sanki rüya :) Çiçek buket lerinde en çok papatyayı severim. Yeşil ve beyaz çok taze güzel görünüyor, mutluluk verici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senay bn.

      papatyaaa bir de ayçiçeğiii :)

      Sil
  6. Ayyy vardırr belkiii :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.

    Hayırdır inşAllah!
    Rüyanızdan uyandığınız için ulaşamadığınız Hoppit köyünü merak ettim ve araştırdım.

    "Yeni Zelanda’nın kuzeyindeki, 6 bin nüfuslu Matamata kasabası yakınındaki açık hava stüdyosu, filmlerdeki fantastik diyar Shire." diye bir yer buldum. Ülkemizde de "Darıca Hobbit köyü" buldum. Ancak bulduğum hoppit köylerinin adı "hobbit" şeklinde yani "b" harfleri ile yazılmış. Sizin paylaşımınızdaki "hoppit" "p" harfi ile yazılmış. "P" harfi ile yazılan "Hoppit" bulamadım. Karşıma hep "Hobbit" şeklinde çıktılar.

    Şimdi sizin "Hoppit" köyü ile bulduğum "Hobbit" köyleri aynı şeyler mi, yoksa sizin ki farklı bir köy müydü? Merak ettim doğrusu!

    Rüyalar ile aranızın iyi olduğunu işaret eden ve gecelerin mesajı olarak isimlendirdiğimiz rüyalarımız, gerçekten bizlere çok ilginç mesajlar sunarlar. Hz. Yusuf kıssasına yönelirsek, rüyalar konusunda daha çok şeyler söylenebilir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      aynı şeyler. hobbit, ingiliz akademisyen yazar tolkien'in yarattığı orta dünya kurgusundaki yaratıklardan, sevimli şeyler onlar. aynı adlı kitabı da var hobbit'in. bu kurgu hobbit'leri bilenler onunla ilgili espri çok yapar :) sen hobbit misin, gibi :) hobbitler minik insansı yaratıklar oluyor :) tolkien bir dil öğretmeni ve kendine ait bir dil yaratıyor, hobbit sözcüğü de onun bulduklarından :)

      hobbit sözcüğünü ben komiklik şirinlik olsun diye hoppit diye değiştirdim, belki de rüyamdaki yaratıklar hoppit köyünde yaşıyordu :) yani sadece bir kelime oyunu benimki :)

      bir de, yazının fotosundaki şirin hayvanlara hoppit demiş de oldum. böylece iki yönlü bir espri oldu :)

      Sil
    2. Açıklamanız için teşekkür ederim.

      Sil
  8. Papatyalı kısım güzelmiş, hoş rüyalar gör. :))

    YanıtlaSil
  9. Çok gerilim dolu bir rüya olmuş bu, hayırlar getirsin.
    Fotoğraf karene bayıldım. Böyle yol kenarında gördüğümüz küçük detayların farkına varmak hoşuma gidiyor.
    Salyangozlara biraz üzülüyorum. Yağmurlu günlerde kaldırımlara dolup taşıyorlar ve yavaşlıklarından dolayı hızlı da hareket edemiyorlar. Ezilme riskleri yüksek. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      salyangozları ben de hep kenara taşırım yaa ne sempatik şeyler onlar :)

      Sil
  10. Yine aksiyonlu, gerilimli bir rüya :)

    YanıtlaSil
  11. Şu sıralar ben de hareketli rüyalar görüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mert.

      güncel yaşamlarımız belki durgun diye böyle rüyalar görüyoruz sanıyorum :)

      Sil
  12. tezi bir türlü bitiremeyince hissettiğim şeyler gibi olmuş bu az daha mücadele etmek gerek hoppit köyü için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ha haaa sen de bitir tezi de ulaş hoppit diyarınaaa :)

      Sil
  13. Yorumların bende spama düşüyor canım. Bir sorun olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neslihan duysak.

      bilmiyorum vallahi, birçok arkadaşımızın yorumları da benim blogumda spama düşüyor :)

      Sil
  14. Şimdi motif grubundan iki arkadaş da aynı şeyi belirtti. Onlarda da spama düşüyormuş yorumların. Ayarlarında bir sıkıntı olabilir mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neslihan duysak.

      bakayım bi barik neden olabilir diye :) birkaç arkadaşta oluyor herhalde :) bende de spama düşen yorum oluyor her gün, arkadaşlarımızın yorumları düşüyor bende de spama :)

      Sil
  15. Bence o köyü görmen gerekiyordu. 😊

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar Sade ve Derin (Deeptone)
    Bakın yorumlarınızın spam'a düştüğüne dair iki yorum daha paylaşılmış.
    Bu durumun sizin yorum ayarlarınızla ilgili olduğunu sanmıyorum. Eğer, tema değiştirmeyi yapabiliyorsanız, temanızın önce yedeğini alarak, yine Blogger'in içindeki temalardan beğendiğiniz bir başka temayı sayfanıza uyarlamnızı salık vereceğim. Bir müddet bu tema ile yorum yazmaya devam edin, eğer yorumlarınız yine spam'a düşerse, tekrar eski temanızı aldığınız yedekten yüklersiniz.
    Yukarıdaki yorumumda bir soru sormuştum ama, hala bir yanıt alamadım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep altun.

      bakayım bir ara, şimdiye dek hep aynı temayı kullandım, değiştirmedim yani hiç, yani ama değiştirebilirim tabii, yazı yazmak, yorum yanıtlamak, blog okumak, yorum yapmak, hep bunlarla ilgilendiğim için tema ve dizayn ile uğraşmak hiç aklıma gelmemişti, ama bir bakayım düşüneyim tamam, teşekkür ederim, boş bir günde bakayım temalara inşallah, birkaç blogda yorumlarım spama düşüyor demek ki, birçok arkadaşımızın yorumları da benim blogumda spama düşüyor, yazdan beri sanırım, alıştım yorumları spamdan onaylıyorum ben de :)

      Sil
    2. benim blogumda da farklı farklı blog arkadaşlarımızın yorumları spamda bekliyormuş yeni fark ettim. blogla şu sıralar ilgilenmem mümkün olmadığı için yorumları beklettiğimden fark etmemiştim. bence yorum yapan kişinin blog teması ile ilgili değil bu ziyaret edilen blogla ilgili olmalı

      Sil
  17. Az daha gittin ve hoppit köyüne ulaştın. Sonra ne olurdu Deep? İşte sana yeni bir hikaye konusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar.

      hımm eveet bunu da göreyim rüyamdaaa :)

      Sil