21 Aralık 2019 Cumartesi

Baydardi





Baydardi

Baydardi, Urduca zalimlik, acımasızlık anlamına geliyor. Urduca, Pakistan’da konuşulan dil, İngilizce ile birlikte.

28 bölümlük Pakistan aşk, dram ve Aids dizisi. 2018, 2019 yıllarında yayınlanan dizide HIV ve Aids hastalıklarına dikkat çekiliyor. Bu hastalığa yakalananların toplum dışı kabul edilmemesi için bir uyarı niteliğinde.

Aids ile ilgili olsa da ağırlık aşk ve dramda. Dizi, Bia ile Shafay’ın öyküsü. Shafay, üniversitede arkadaşı Rohail ile aynı odayı paylaşan bir genç adam.Rohail, kötü alışkanlıkları olan bir öğrenci. Shafay ise temiz aile çocuğu. Bia ise kızkardeşi, ağabeyi ve yengesi ile yaşayan bir genç kız.

Bia’nın kardeşi Rabia, Rohail’e aşık. Rohail ona ilgisiz davranınca Rabia intihar eder ve bu olay sonucunda Bia ile Shafay tanışır. Shafay, Bia’ya aşık olur ve onunla evlenmek ister. Ancak, Shafay Aids olur ve nedeni de bilinmez. Shafay’ın annesi, oğlundan hastalığını saklar ve Bia ile evlenmesine izin verir. Bia’ya da söylemez oğlunun hastalığını. Annesi, Shafay hastalığını öğrenmesin ve mutlu olsun ister, bencilliğinden dolayı.

Ancak, Bia da HIV olur ve ayrıca hamile kalır. Bundan sonrası üzücü dramatik olaylarla ilerler. Konusu Aids olsa da dizi aynı zamanda yoğun bir aşk dizisi. Dram sevenler için. Not:4/4

28 yorum:

  1. Extraordinary You o kadar çok övülüyor, karşıma çıkıyordu ki, okul dizilerini pek sevmesem de atlaya zıplaya izledim ben de, hızlıca bitirdim. Ovuldugu kadar yoktu bence,ortalama çerezlik bir diziydi :) Bir de başrol kız oyunculuğuyla göz doldursa da, görsel anlamda sönük kalmıştı oğlanların yanında. Roowon'un da oyunculuğunu sevemedim, donuk geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hanım.

      ya korede benim en sevdiklerim, romantik komediler ve lise dizileri ama :) extraordinary you evet çerezlik dizi, konunun buluşu iyi sadece, önemli diyil yani :) başrol kızı diğer dizilerden seviyom :) rowoon zaten çok da sempatik biri de değil yani :)

      Sil
    2. Evet aslında çok seviliyor okul dizileri, tam kafa dağıtmalık ama ben daha çok öğrenim hayatı bitmiş, işinde gücünde insanların hayatlarını izlemeyi seviyorum sanırım :) Because This is my First Life'ı çok sevmiştim meselaa :)

      Rowoon'u pek sevemesem de Lee Jae Wook'u tuttum ama 😂 Güzel rol yapıyor, hem de karizmatik ehehe 😂😂

      Sil
    3. küçük hanım.

      anlıyorum ki, benim lise bittiği için yani, üni de bitti, o yüzden okul dizilerini seviyom, okul hayatı tatlı diyee :) because this is my first life izlicem zaten, ilkay özgür arkadaşımız da söyledi, o da çok sevmiş :) rowoon, wook ebeet :)

      Sil
  2. Bu mevzuya da dönücem yakın zamanda komedi dizisine de ihtiyacım olcak 👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      lazım olunca söle yine sölerim ki bi dolu dizii :)

      Sil
  3. İzlemediğim iki tanesivarmış onlara bir bakayım, o değil de how i met yourmother ın son sezonu olmamıştı yaa, gerçi baya birikmiş bigbang theorydevar da öyle anlık duygu patlamasıyla bilmediğin bir denize atlamak daha keyifli sanki 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman amatör.

      hımym son sezonu da seviyom ben yaa ama genelde tutulmadı ivit :) bigbang theory bayılırıım :) ah evet bilirim o duyguyu, birden bir anda bir diziye başlamak çok keyifli :)

      Sil
  4. Baydardi'yi duymamıştım daha önce. Bu aralar dizi/film izlemeye vaktim olmuyor. :') Extraordinary çook güzeldii. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir pembesever.

      ay ilginç sen film ve dizi izleyemiyoon hihihi :)

      Sil
  5. İlginç konular. İkincisi eğlenceli:)

    YanıtlaSil
  6. Koreliler çok tatlı.. :))

    YanıtlaSil
  7. sen pakisatan demissin ama hint filmine benziyo,bu aralar hint dizileri çok arttı tvde,bayardi sinema filmi olmalı..

    bu arada bak müzik blogunda yorumlarda açıldı,senin çok beğendiğin parçayıda koyduk kameleedoon..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertuğrul yıldırım.

      e hint pakistan yakın tabii, dilleri de yakın olabiler benzeyebiler :) hint dizilerine hiç girmiyom, çok uzunlar. bu bir pakistan dizisi :) evet boy george :) hala konser veriyooo :)

      Sil
  8. Biri Kore biri de dram. İzleyemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady wednesday.

      neşeli şeyler bulalım sana o zamaaan :)

      Sil
  9. müfred.

    evet anne büyük bencillik yapıyor ve büyük dramlara yol açıyor.

    YanıtlaSil
  10. ilkay özgür.

    w izlemedim izliycem işallah çünküüü lee jong suk var en sevdiğisim yaa :) ha haaaa ben de isterim bunu ha haa :)

    YanıtlaSil
  11. Pakistan dizisini bilmiyorum da extraordinary you bayağı sevildi. Ondan dolayı merak oluştu bende de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor düşler kipatlığı :)

      izlenir o kore dizisi eğlenceli hafif işte :)

      Sil
  12. Baydardi klişe türk dizilerini hatırlattı bana...

    YanıtlaSil
  13. Baydardi’yi belki izlerim de Kore yapımları ya da hint vs. ilgimi çekmiyor artıkınn =D

    YanıtlaSil
  14. Kore dizileri hep bir başka Deep :) Kızın tatlılığına öldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlı yorum.

      kore dizileri tatlı masum şirin yaa :) kız eveet :)

      Sil