29 Aralık 2019 Pazar

Andante





Uzun yıllardır yayınlanan ve türünde tek olan dergi klasik müzik ile ilgili haberler, yazılar, görüşler, sohbetler içeren doyurucu bir yayın.

Genç Türk viyolonselci Cemal Aliyev, Gürcü Besteci Giya Kançeli, opera şarkıcısı Jessye Norman, piyanist Nikolai Demidenko üzerine kısa yazılar bulunmakta. Piyanist Gülsin Onay ile keyifli bir uzun sohbet var. Şef Cem Mansur ile bir sohbet, flütçü Aslıhan And ile bir sanat sohbeti mutluluk veren yazılar.

Soprano Burcu Soysev ile nefis bir sohbet bulunuyor, özellikle sanatçının internet macerası çok hoş. Smule uygulamasıyla sanatçının klasik müzik dışında evde keyif için seslendirdiği şarkıları, türküleri halkın sevmesi ve bu yolda onu tanıyıp klasik müziği de sevmesi ne güzel.

Çaykovski’nin Londra’da kaldığı oteller yazısı da keyifli ve bilgilendirici. Londra’yı hep sisli ve soğuk bulmuş ünlü besteci. Hegel ve şiir ve müzik de öğretici yazılardan.

Ayrıca, konser gündemi, teknik bilgiler, teknik ayrıntılar da bulunuyor bu mükemmel dergide. Klasik müziğe ilgi duyanlar bu dergiyi çok sevecektir.

47 yorum:

  1. Klasik müzik diğer türler arasında en çok sevdiğim. Bu tür yayınlar da klasik müziği sevdirecektir mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaytros tyrha.

      eveet ya konser izlemek de ne güzel amaa :)

      Sil
  2. Hmm.. Hiç duymamıştım bu dergiyi. Güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akela.

      klasik sevenler için çok iyi dergi yaaa :)

      Sil
  3. Güzel bir dergiye benziyor deep. Daha önce hiç karşılaşmamıştım bu dergiyle. Bakacağım mutlaka. Ellerine sağlık yine çok güzel bir yazı olmuş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül su.

      hıhım iyi dergi vallasııı :)

      Sil
  4. ilk defa duyuyorum ben bu dergiyi... lol...

    YanıtlaSil
  5. Bilmiyordum👍😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  6. İlk defa duydum. Zaten benim pek dergi merakım yok. Bir ara edebiyat dergilerine bakayım dedim. Hatta senin önerdiklerinden almıştım o dönemde ama devamını getiremedim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur.

      olsun napalım yaa dergi okuma alışkanlığımız yok ki geneldee :)

      Sil
  7. Tuhaf Dergi inceledim bugun cok beğendim 2020 de alayım diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevkoz.

      tuhaf evet iyi tabiii yazarları da iyi, blogumda da var zateen :)

      Sil
  8. gülsin onay'ı seviyorum, tam bi cumhuriyet kadını. çok da başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu.

      evet hem de ne iyi bir virtüöz yaaa :)

      Sil
  9. Klasik müziği severim, bu bilgilendirme iyi oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğitim pınarı.

      hıhım piki çokzel dergi buuu :)

      Sil
  10. Kore dizisi vardı Andante diye aklıma o geldi ilk. :))
    Sayende yeni yeni dergiler öğreniyorum deep, sağoll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor düşler kitaplığı.

      hihi andanteee :) bişi bişi diyel kiii :)

      Sil
  11. selam deeep!
    klasik müziğe hep ilgi duyarım
    ama dergi okuyamam:(
    bu nedenle sanırım yine de değerlendirebilirim:)

    YanıtlaSil
  12. Cemal Aliyev Azerbaycanlımı acaba? 🤔 Müzik çok severim ama öyle ayıntılı anlamam. Maşallah sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      olabilir yaa belki türk vatandaşlığına geçmiştir :)

      Sil
  13. Eveett biliyorum kızım okur bu dergiyi ve çok sever. 2 yıl konservatuar okudu, piyano çalıyor ve daha 7 yaşındayken onun sayesinde hayatımızda özel bir yer edinen klasik müzik bizim vazgeçilmezlerimizden 🤗 Bilen çok az bu dergiyi, dikkat çekmen süper olmuş Deep😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayata dair.

      ne güzel çok sevindim ki kızınaaa :)

      Sil
  14. Deep'ten al yeni dergi haberini:))

    YanıtlaSil
  15. güzel bir dergiymiş...

    YanıtlaSil
  16. klasik müzikten anlamam ara sıra viyolonsel piano beraber dinlerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat yazıyor.

      ben de çello ve nefeslileri seviyoreee :)

      Sil
  17. ilkay özgür.

    yaşasın dergileer :)

    YanıtlaSil
  18. hımm,dergiyi duymamıştım,demek klasik müzik dinliyon,biraz da turk musikisikis dinle bence güzel insanı rahatlatıyo..😊

    YanıtlaSil
  19. Evet sosyal medyada üyeliğim var, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel dergiler okuyorsuun hep merak ediyoruum ama hiç zaman bulamıyoruuum :) foti çok güzeel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      yılbaşı çiçeği kokinaaaa :)

      Sil
  21. Dergi okuma alışkanlığım sıfır gerçekten ama bunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlı yorum.

      klasik müziğe ilgi duyuyorsan çok seversin kiiii :)

      Sil
  22. Türkiye'nin böyle sanatsal yayınlara ihtiyacı var gerçekten de. Teşküüüüür
    :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. barış doğan.

      evet bu nefis bir dergi yaaa :)

      Sil
  23. Sanatla ilgili birçok şey öğreneceğimiz güzel bir yayın yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diary of meri.

      eveeet çok iyi dergi yaa :)

      Sil